Gjest 2013 bryllup Skrevet 11. januar 2013 #381 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Vi fikk ringene i posten i dag. Og jaddaaaaa... de klarte å sende feil størrelse. Tilbake i posten med dem, og så får vi håpe de klarer å få med seg .5 denne gangen. På begge ringen. Litt uproffesjonelt av gullsmeden, men vi puster dypt og drar frem tålmodigheten. Inngraveringa ble utrolig fin da, det er i det minste noe. Ringer er en tolmodighetsprøve det alstå! Min tok veldig lang tid å få, og nå har jeg oppdaget at når jeg er kald på fingrene faller den nesten av, så den må justeres... Men har det sammen med graveringen (Viss jeg klarer å nøye meg meg å ha samme ring da ) Endret 11. januar 2013 av 2013 bryllup
Moderfavn Skrevet 11. januar 2013 #382 Skrevet 11. januar 2013 Ringer er en tolmodighetsprøve det alstå! Min tok veldig lang tid å få, og nå har jeg oppdaget at når jeg er kald på fingrene faller den nesten av, så den må justeres... Men har det sammen med graveringen (Viss jeg klarer å nøye meg meg å ha samme ring da ) Vi har dem igjen om en ukes tid, så tålmodigheten min bør klare prøven. Likevel var det litt nedtur å måtte sende dem tilbake. Vi går for et sett ringer til både forlovelse og som gifteringer. Det hadde kanskje vært annerledes om vi skulle gå forlovet i flere år, men med en forlovelsestid på 6 måneder og fem dager, tror jeg det holder å bruke penger på et sett ringer. Hvis de nå viser seg å komme tilbake for store, tror jeg at jeg gråter en skvett. Nå må det bli riktig.
Gjest kiara_pusen Skrevet 12. januar 2013 #383 Skrevet 12. januar 2013 Vil minne om at med slike blomster synes det skikkelig godt når man skjelver... det er ganske nærvepirrende å være vitne til... flaut. Slike blomster som i at et er et par kvister? eller at det også gjelder cala liljer etc? Jeg skjelver heller ikke, jeg svimer av direkte. Meeeeen jeg har en annen greie i min lille bryllupsboble som jeg må finne ut av. Jeg har nemlig en mumzilla som mener at jeg for enhver pris må holde det hemmelig at kjolen ikke passer. Greit nok at det er litt flaut, men den har jo aldri passet - den vil passe, men jeg må skjerpe meg først. Jaja, det er jo ikke en statshemmelighet at den eneste som ikke har skjønt at katta har lagt på seg er katta selv. Må bare manne meg opp til å oppdatere svigermor om galskapen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #385 Skrevet 12. januar 2013 Må være anonym på denne, for føler meg rimelig dum som ikke vet dette. Har forsøkt å google, men finner ikke ut av det. På bryllupsfesten vår, skal vi ha en spilleliste på spotify som skal suse og gå i bakgrunnen. Jeg har laget en liste på gratisversjonen av spotify på pc'n, så når jeg spiller av den, er det jo stadig reklamepauser. Det nytter jo ikke å ha det sånn i bryllupet, så da må jeg tydeligvis kjøpe "ordentlig" spotify. Premium, er det det heter? Beholder jeg den lista jeg har laget hvis jeg kjøper premium? Anonym poster: c110e31a24289d167f72ba5a3d991939
Tarzani Skrevet 12. januar 2013 #386 Skrevet 12. januar 2013 Ja, det tror jeg du gjør. Du har vel sikkert samme brukernavn, og oppgraderer bare til et annet abonnement? du kan evt dele listen med en venn, så du er sikker på at den ikke forsvinner for godt så kan du bare "dele den tilbake" når du har oppgradert abonnementet ditt..
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #387 Skrevet 12. januar 2013 Ja, det tror jeg du gjør. Du har vel sikkert samme brukernavn, og oppgraderer bare til et annet abonnement? du kan evt dele listen med en venn, så du er sikker på at den ikke forsvinner for godt så kan du bare "dele den tilbake" når du har oppgradert abonnementet ditt.. Takker så mye for svar! Det var et godt tips som jeg ikke har tenkt på. Anonym poster: c110e31a24289d167f72ba5a3d991939
Gjest lisha Skrevet 12. januar 2013 #388 Skrevet 12. januar 2013 Må være anonym på denne, for føler meg rimelig dum som ikke vet dette. Har forsøkt å google, men finner ikke ut av det. På bryllupsfesten vår, skal vi ha en spilleliste på spotify som skal suse og gå i bakgrunnen. Jeg har laget en liste på gratisversjonen av spotify på pc'n, så når jeg spiller av den, er det jo stadig reklamepauser. Det nytter jo ikke å ha det sånn i bryllupet, så da må jeg tydeligvis kjøpe "ordentlig" spotify. Premium, er det det heter? Beholder jeg den lista jeg har laget hvis jeg kjøper premium? Anonym poster: c110e31a24289d167f72ba5a3d991939 Haha, du er ikke alene vi skal også ha spotify, men hverken jeg eller sambo aner hvordan den fungerer får prøve oss frem på gratisversjonen først fremover, har heldigvis en stund på å lære oss så oppgraderer vi til premium før bryllupet (tror vi må skrive huskelapp på det), for det hadde vært litt flaut me alle reklamepausene..
Gjest lisha Skrevet 13. januar 2013 #389 Skrevet 13. januar 2013 Nå har jeg bestilt meg en ny tiara! Har en kjempeflott en fra før, men siden kjolen er ganske mye pyntet, så syns jeg den ble for voldsom.. litt synd, men enten får jenta mi bruke den når hun er blomsterjente, ellers får jeg legge den ut på finn til våren.. gleder meg til den nye kommer, og se hvordan den passer sammen med kjolen! Og idag er det brudemesse! jeg og mamma skal gå, og jeg tror vi kommer til å kose oss! glede oss gjør vi ihvertfall
pusla Skrevet 13. januar 2013 #390 Skrevet 13. januar 2013 Så gøy med brudemesse da Spotify ja... Vi må vel gjøre noe sånt vi og, kjære mente vi bare kunne bruke cdspilleren og la gjestene bytte plate som de vil, men så lever ikke han helt i 2013 heller da Tror jeg spør søs om hun kan hjelpe oss med en sånn spilleliste, ellers så har jeg vel tid til å settet meg inn i det sjøl. Vi har skrevet ned gjestelista til festen da 24 stk + oss. Det kan bli 26, for jeg har ei venninne jeg er veldig usikker på ift reaksjoner om hun ikke blir bedt.
Gjest lisha Skrevet 13. januar 2013 #391 Skrevet 13. januar 2013 deilig med ferdig gjesteliste da! jeg har satt opp min + sambos familie, mine venner og felles venner. jeg har sagt til sambo at så kan han få invitere de han vil av barndomsvenner/ andre han gjerne vil ha der, som jeg ikke kjenner.. ha kommer vel med navnene etterhvert jeg har også to venninner m/ følge jeg ikke kommer til å be! de kommer nok til å bli ganske så fornærmet, kjenner jeg dem rett! men nå har vi ikke hatt noe med hverandre på nesten to år, og jeg føler de tok xens side når jeg flyttet ut, spesielt mennene. Så for meg blir det helt unaturlig å ha de der nå, på min dag tror du bare må tenke over om du har lyst å ha henne der, og dele dagen din men når dere blir 24, så er det kanskje bare nærmeste familie og nærmeste venner?
pusla Skrevet 13. januar 2013 #392 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Nå har vi bestilt invitasjonene! fant noen fine på kortbutikken, med skikkelig sommerfølelse. Men det gikk såpass fort at nå er jeg redd jeg har skrevet noe feil eller noe Vi trykker ikke navnene, og vi bestilte noen ekstra invitasjoner, så da kan vi justere gjestelista litt. Det er kjempevanskelige dette med mine venninner synes jeg. Jeg har hatt mange gjennom åra, men jeg har hatt ulik grad av kontakt med dem de siste årene. Mest av alt er jeg vel bare lei meg for at jeg ikke har flere tette venninner skulle jeg invitert alle jeg vil ha der uten å tenke noe mer, så hadde jeg nok invitert tre eller fire til. Lisha: ja, det er søsken, de nærmeste søskenbarna og nære venner. Med partnere, og de tre som per nå er single inviterer vi med følge. Spennende å se om de tar med seg noen Endret 13. januar 2013 av pusla
Gjest 2013 bryllup Skrevet 13. januar 2013 #393 Skrevet 13. januar 2013 Nå har vi bestilt invitasjonene! fant noen fine på kortbutikken, med skikkelig sommerfølelse. Men det gikk såpass fort at nå er jeg redd jeg har skrevet noe feil eller noe Vi trykker ikke navnene, og vi bestilte noen ekstra invitasjoner, så da kan vi justere gjestelista litt. Det er kjempevanskelige dette med mine venninner synes jeg. Jeg har hatt mange gjennom åra, men jeg har hatt ulik grad av kontakt med dem de siste årene. Mest av alt er jeg vel bare lei meg for at jeg ikke har flere tette venninner skulle jeg invitert alle jeg vil ha der uten å tenke noe mer, så hadde jeg nok invitert tre eller fire til. Lisha: ja, det er søsken, de nærmeste søskenbarna og nære venner. Med partnere, og de tre som per nå er single inviterer vi med følge. Spennende å se om de tar med seg noen Så gøy!! Kjenner meg igjen det du sier, selvom jeg har begynt å lage invitasjonene med trykte navn kommer det nok noen til på listen etterhvert. Er så usikker på noen venninner om jeg skal eller ikke skal invitere de. Og skulle ønske de var så tette at det ikke var noe spørsmål en gang!
pusla Skrevet 13. januar 2013 #394 Skrevet 13. januar 2013 Er så usikker på noen venninner om jeg skal eller ikke skal invitere de. Og skulle ønske de var så tette at det ikke var noe spørsmål en gang! akkurat sånn er det jeg tenker og. Nå har jeg endelig fått prøvd kjolen etter den kom i hus! Søs hjalp meg og jeg prøvde med underskjørt sko og en hel body under. Den er fortsatt kjempefin men jeg må finne noe annet undertøy, da. Og så sa søs at det er ikke veldig mye igjen å gå på nedover ift snøringa bak. Om jeg går ned som jeg har lyst til, blir det ikke pent. Så kanskje jeg bare skulle holde meg der jeg er nå da, det er litt fristende kjenner jeg
Ea_ Skrevet 13. januar 2013 #395 Skrevet 13. januar 2013 OMG! Reese's peanut butter wedding cake! Jeg eeeelsker Reese's, men kan nok ikke ha den da. hehe.. Eller muligens i en-etasjes? YUM!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #396 Skrevet 13. januar 2013 OMG! Reese's peanut butter wedding cake! Jeg eeeelsker Reese's, men kan nok ikke ha den da. hehe.. Eller muligens i en-etasjes? YUM! Åååh hvor får jeg kjøpt slike? Ikke kaka, men de peanøttsjokoladene. Har lett lenge etter noe lignende. Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d
Ea_ Skrevet 13. januar 2013 #397 Skrevet 13. januar 2013 Jeg finner de ingen steder i Norge lenger.. Før hadde de på deli de Luca, men det begynner å bli en stund siden.
Gjest kiara_pusen Skrevet 13. januar 2013 #398 Skrevet 13. januar 2013 akkurat sånn er det jeg tenker og. Nå har jeg endelig fått prøvd kjolen etter den kom i hus! Søs hjalp meg og jeg prøvde med underskjørt sko og en hel body under. Den er fortsatt kjempefin men jeg må finne noe annet undertøy, da. Og så sa søs at det er ikke veldig mye igjen å gå på nedover ift snøringa bak. Om jeg går ned som jeg har lyst til, blir det ikke pent. Så kanskje jeg bare skulle holde meg der jeg er nå da, det er litt fristende kjenner jeg Du må ha den perfekte brudens søster Pusla! Maken så mye lurt hun stiller opp med, den perfekte bryllupsassistent. Og jeg synes du skal holde deg akkurat der du er vektmessig, farlig å slanke seg.
CathFoto Skrevet 13. januar 2013 #399 Skrevet 13. januar 2013 Åååh hvor får jeg kjøpt slike? Ikke kaka, men de peanøttsjokoladene. Har lett lenge etter noe lignende. Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d Deli deluca og ebay
pusla Skrevet 14. januar 2013 #400 Skrevet 14. januar 2013 Kiara_pusen: hun er en perfekt søster ja, både med og uten brullupsplanlegging. Men jeg tror hun mente det med snøringa altså Å, så kul kake Ea! Jeg vil ha en tøff kake, hvis vi skal ha noen i det hele tatt. Kjære vil bare hive noen boller med godis på bordet, la alle gjestene hjelpe oss å rydde og skifte cder som de selv vil så hvorfor henger jeg her inne egentlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå