Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Og så.. ..blir du en nydelig brud!! Jeg ser det for meg :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer til å gå som smurt, kiara_pusen! :tommel:

Skrevet

Det tror jeg også :) Dette fikser du, ikke glem den jobben du allerede har gjort - kjolen sitter jo fint på de områdene du har jobbet med :)

Lykke til videre, og ikke glem at det er faktisk nesten seks måneder igjen :)

• Liker 1
Skrevet

her er bilder fra noen bryllup jeg har vært på som jeg synes er veldig flotte.

For at alle skal få tatt bilder med brudeparet lages en fin setting;

63608_10152414193380285_599760896_n.jpg

227712_10152414227475285_1688896455_n.jpg

903_10152414227505285_744116950_n.jpg

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Stilig! :)

Men jeg får litt asiatiske assosiasjoner til en sånn setting.. Hvordan løses bildetakingen i praksis?

• Liker 1
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Men jeg må vurdere å lage et sted hvor det kan tas bilder, ikke så voldsomt som i eksemplene (det er ikke helt oss), men det finnes ikke noe fin bakgrunn til det i lokalet vårt!

Skrevet

Nåh..

Jeg er enig i at det er lurt å skape en pen setting, men om enn noe enklere kanskje?

Det var faktisk en kjempelur ide. Et lerret av noe slag i festlokalet, slik at ikke bildene blir preget av et gelender, stygge vinduer eller sånt.

• Liker 1
Skrevet

Vi satser på å enten ta bilder rett utenfor, med en flott brygge og havet i bakgrunn, eller inne med en stor, flott peis til bakgrunn. Selve bryllupsbildene tas rett utenfor kirka.

Gjest Adriane
Skrevet

Dette er forøvrig vår kaketopp...

IMAG0107.jpg?t=1357474022

Ooooh! I loooove it!! Jeg kunne lagt ut vår, men den er så spesiell at da vil jeg bli identifisert umiddelbart av de som har sett den live (inkl brudgommen), så det tør jeg ikke :)

Skrevet

Hei alle sammen! Har akkurat lest gjennom HELE denne tråden, og melder meg herved inn! Innser at jeg kanskje ikke er kommet like langt i planleggingen som dere andre, men nå er jeg i gang :danse:

Bestilte akkurat brudepikekjole til datteren min på Ebay! Spennende, men er ikke så krise om den ikke blir bra, for den kostet bare 200kr :kul:

Er det andre som gifter seg på sensommeren forresten? Her er 3. august den store dagen!

Gjest Adriane
Skrevet

Hei Tarzani, og velkommen inn! Jeg er heller ikke kommet spesielt langt i planleggingen, og kjenner innimellom et snev av panikk for akkurat det :fnise:

Vi gifter oss også på sensommeren - 10.august her, samme som Brud2013 tror jeg :)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Hei alle sammen! Har akkurat lest gjennom HELE denne tråden, og melder meg herved inn! Innser at jeg kanskje ikke er kommet like langt i planleggingen som dere andre, men nå er jeg i gang :danse:

Bestilte akkurat brudepikekjole til datteren min på Ebay! Spennende, men er ikke så krise om den ikke blir bra, for den kostet bare 200kr :kul:

Er det andre som gifter seg på sensommeren forresten? Her er 3. august den store dagen!

Wow! Imponerende, for her er det mye snakking om alt mulig :fnise:

Velkommen til oss! :danse:

Hei Tarzani, og velkommen inn! Jeg er heller ikke kommet spesielt langt i planleggingen, og kjenner innimellom et snev av panikk for akkurat det :fnise:

Vi gifter oss også på sensommeren - 10.august her, samme som Brud2013 tror jeg :)

Så gøy! Det har jeg ikke fått med meg! 10.august på oss ja :bryllup:

Tror det snevet av panikk er ganske vanlig, jeg får det jeg også når jeg tenker på alt som ikke er gjort, og ikke minst når jeg ikke klarer å komme på alt som ikke er gjort! Jeg kommer garantert til å være sent ute med noe :)

Forresten, hvor tidlig må jeg bestille frisør? Og hva må jeg forvente å betale?

Skrevet

Tarzini: leste du alt :daane: velkommen hit :)

Hvis noen skulle komme på at de vil ta bilde av oss på bryllupsfesten (jeg tenker liksom hvorfor i all verden skal noen ville det :ler:) så skal vi jo være hjemme og vi kan bruke hagen.

Skrevet

Nå har jeg vært fraværende en stund. Men har fått ånden over meg igjen :D

Kjæresten har skrevet mail som skal sendes til ene stedet vi så på som aktuelle for bryllupet. Vi falt helt for kokken der og vil så veldig gjerne leie han. Får se hvordan det går :)

Fotograf er i boks! Halvdagsfotografering :)

Kjolen kommer i mars. Så da må jeg finne skredder som kan legge den opp for meg. Noen som har tips om skredder i Oslo/Akershus? :)

Vi titter på bryllupsreise og har så smått begynt å forberede oss på å designe invitasjonene.

Også ser jeg at datoen nærmer seg med stormskritt! ÆÆÆÆÆH!

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg har liksom fått det for meg at jeg ikke kan ha slør med blonder i kanten fordi jeg ikke har blonder på kjolen. Men jeg synes jo de slørene er så fine!

Intil jeg såg denne annonsen (http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39210061&kwUnica=) og hun har jo ikke blonder på kjolen hun heller men har et nydelig blondeslør til. Så kanskje jeg skal vurdere det likevel?

Men da ryker jo min billige løsning: nemlig å låne sløret til en av mine to svigerinner..

Skal, skal ikke..

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg skal si deg en ting Bryllup2013 og det er det at blondekjoler kan IKKE ha blondeslør også som regel. Det blir for mye bestemors gamle blondeduk for min smak.

Når dte kommer til din kjole kommer det helt an på hvor markant beltet ditt er og hvordan det harmominserer med blondene.

Be om å prøve et når du skal få tilpasset kjolen, ta det da. :)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Ja, jeg tror nesten jeg må det :) De har nok peiling i salongen, for de var kjempe flinke!

Tror nok jeg heller mest mot slør uten blonder så får jeg heller nyte synet av det på bilder og andre bruder :)

Skrevet

Og nå. ble jeg minna på at jeg må purre på sløret mitt igjen. Fortsatt ikke noe tegn til det, og det ble bestilt i oktober!

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Og nå. ble jeg minna på at jeg må purre på sløret mitt igjen. Fortsatt ikke noe tegn til det, og det ble bestilt i oktober!

Oj! Ja, da burde det vært på plass nå!

Skrevet

Det med slør er så vanskelig. Jeg heller mot å bare droppe det.

Men jeg er enig med Kiara angående blonder på blonder. Det blir fort for mye, men man må nesten bare prøve seg frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...