Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og imorgen 1pm London tid kommer jeg til å hulke, grine og kanskje også gråte litt fugly når jeg skal prøve brudekjolen min!

*kvalm, ør og farlig nær et ørlite sammenbrudd....*

Ååå jeg vil også! :) Min blir laget nå, og jeg får den først rundt månedsskiftet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gi oss oppdatering etter du har prøvd den kiara :-)

Skrevet

Tenker maaaaasse på deg nå!!!

Skrevet

Håper prøvingen har gått strålende, Kiara_pusen og at du er ute og feirer nå.. :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Venter i spenning jeg også, og har faktisk tenkt masse på dette i dag. Håper alt har gått som smurt ;)

Misunner dere som har funnet kjole og er så sikre på valget deres :) Jeg bare famler rundt i blinde, føler jeg. Liker altfor mange stiler og sliter med å bestemme meg for hva slags look jeg vil ha; romantisk, elegant, originalt, osv. Smaken min endrer seg hver uke ;)

Skrevet

Venter i spenning jeg også, og har faktisk tenkt masse på dette i dag. Håper alt har gått som smurt ;)

Misunner dere som har funnet kjole og er så sikre på valget deres :) Jeg bare famler rundt i blinde, føler jeg. Liker altfor mange stiler og sliter med å bestemme meg for hva slags look jeg vil ha; romantisk, elegant, originalt, osv. Smaken min endrer seg hver uke ;)

Det stemmer det de sier om det at kjoler er som med menn. Du ser plutselig den rette, og da faller brikkene på plass. :)

Skrevet

Det stemmer det de sier om det at kjoler er som med menn. Du ser plutselig den rette, og da faller brikkene på plass. :)

Ja, det tror jeg så gjerne. Jeg venter på å få den følelsen; at jeg har funnet den rette (kjolen ;))

Skrevet

kiaaaaaaara, hvor eeeeeeer duuuuuu !!!! *vente spent*

Gjest 2013 bryllup
Skrevet (endret)

Ja, nå venter vi på deg ;)

Endret av 2013 bryllup
Skrevet

*tromme med fingrene*

• Liker 1
Skrevet

jeg er også spent på kjoleprøvingen din Kiara! :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg er tilbake som en skadeskutt pus som må på diett snarest. Men først skal jeg slippe pottene med vin OG ikke minst mat. Mistet jo matlysten av hele forsøket på kjoleprøvningen. :grine:

Skrevet

Jeg er tilbake som en skadeskutt pus som må på diett snarest. Men først skal jeg slippe pottene med vin OG ikke minst mat. Mistet jo matlysten av hele forsøket på kjoleprøvningen. :grine:

Oh no.... :frown: Huff, stakkars deg.. Men det ordner seg! Det er tid!

Skrevet

Auda!

Det ordner seg helt sikkert, stå på! :)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Det går så bra kiara, masse tid igjen og du har jo vist utrolig viljestyrke! :hug:

Skrevet

Men uff, hvordan gikk det da egentlig ... ?

Og du har jo god tid. Men kan du si noe mer om hva som er problemet sånn konkret ... ?

Skrevet

Nei så synd kiara. Men det ordner du! Du har tid, så krise er det jo ikke, selv om det var en skuffelse. Men i det minste har du ikke grått på kjolen i dag. Det er neppe noen trøst, men jeg leste om ei som gråt kjolen full av mascara. Det er enda mer krise det. :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet (endret)

Ja,jeg har nok tid, så sånn sett var det et sjakktrekk i elendigheten å ha første prøvning tidlig selv om vi ikke har gjort noe som helst. Jeg har ikke masse tid til å suse rundt, men jeg har nok tid tilå få dette i havn.

Men nå har jeg drukket litt vin og kost meg med forlover og forloveden. Ikke min søster som endelig har trukket seg fra vervet. En lettelse!

Problemet er at jeg har gått ned med hovedfokus utelukkende på cm rundt midje og hofter. Der her jeg gått ned det jeg skal, men lårene er ca like store da hjelper det svært lite på kjolen som er stram fra knærne og opp. Kjolen passer i midjen og delvis på hoftene, men samler seg sammen som en diger rull og kommer ikke ned slik at jeg ser diger ut. Derfor hater jeg akkurat nå denne kjolen og forbanner at jeg skal ha den.

Så det jeg skal er å gå ned i kilo med riktig kosthold. Jeg trodde jeg kunne trene meg inn i denne kjolen, det er ikke mulig i mitt tilfelle. Spinning skal bort det er den som gjør at jeg ikke går ned noe særlig i problemområdet. Inn skal lange elipse økter og cardio som brenner fett. Ingen styrke på ben slik jeg ser det nå.

Og så betaler min kommende mann Grete Roede kurs. :ler:

Bryllupet er 29.juni

Endret av kiara_pusen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...