Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ta de pausene du kan, Kiara! Sneglejakt ja, det bør vel gjøres hver kveld? Lykke til med innspurten, kommer til å tenke på dere på lørdag :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Uff, sneglejakt er kjipt og maling enda kjipere, når det regner iallfall :)
Tenk, bare 3 dager igjen! Jeg får gedigne sommerfugler i magen på dine vegne! Du er en av de jeg har fulgt lengst her inne Kiara, det føles som det er ei venninne som skal gifte seg! :klem:

Skrevet

3dager igjen å jeg lurer rett og slett på om jeg etter dagens sneglejakt skal ta én bryllupspause. Gjerne frem til lørdag. :ler:

Men her kaller malerkosten i det fjerne mens regnet plasker ned.

Male? Nå?

Sitter selv å kutter papp til bordkort, ønskekort og bilder. Det går fremover :)

Og for de som måtte lure. Svigemor snakka meg til fornuften. Jeg syr IKKE 18 duker. :P Ingen som kommer til å studere kanten på duken under festen. Håper jeg.

Gjest Kiara!
Skrevet

Åh dere altså! Blir helt rørt jeg!

Vi har skudd planene våre opp ned og byttet både hage og vielsested. Men nå blir det veldig bra! Sneglene liker seg ikke der vi er nå, passer oss utmerket.

Maler hagemøbler, ikke noe gjerde eller noe, vi er jo under tak også. :)

Så er det litt godt at det er regn imorgen for vi har 150stk reagensrør å fylle ned roser. :ler:

Gjest Adriane
Skrevet

Veldig greit med sneglefri hage! :jepp:

Hehehe, aldri så galt at det ikke er godt for noe, dette bedrøvelige været! Dessuten må det jo være litt bedrøvelig nå, så det kan være fint og flott på lørdag!! :jepp::strix:

Gjest Mariahamm
Skrevet

Moro at det nærmer seg med stormskritt Kiara :-)! Forresten, vi fant ut at lokalet ikke har champagneglass... Budsjettet er ikke helt med på å kjøpe inn nesten 90 glass, tror dere det duger med plastglass til velkomstdrink? Og jeg har endelig fått kjøpt all sminke til bryllupet, ble en liten formue bare det! Hvertfall når jeg ikke hadde noe jeg kunne bruke fra før. Regnet på det, og det hadde lønt seg å betale for å bli sminket, selvom jeg får sninking gratis. Produktene koster jo flesk, hvertfall for meg med komplisert hud. Nå får jeg bare lære meg å sminke meg så det kommer til nytte senere også ;)

Gjest Adriane
Skrevet

Kanskje budsjettet deres tåler disse, Mariahamn?

Da trenger dere 15 pakker = 675 kroner :) Og det går sikkert fint an å selge de på Finn etterpå, etter hva jeg har forstått :)

• Liker 1
Skrevet

Litt flaut, men etter å ha skrevet på konvolutter og satt sammen invitasjoner(+ bryllupsfotoredigering)så har jeg fått senebetennelse i høyrearmen, flaks at jeg er høyrehendt. Au, au, au.

Men måtte innom her i dag fordi det snart er Kiara sin tur, og jeg tror jeg er nesten like spent som de som skal dit, hihi.

Skrevet

Titter inn for å se hvrdan det gikk med Mulancoly og pusla på deres store dager, (gratulerer!!!) og ikke minst hvordan den vakre kiara har det nå som det er like før. :) Selv har jeg jo snart vært fru i en mnd og er trygt hjemme fra bryllupsreise. Den store overraskelsen kom sist helg. Min 23 år gamle lillesøster gifter seg på tinghuset i dag. Så jeg har hjulpet henne å sy litt på kjolen, lånt ut krølltang og diverse produkter og skaffet en noe uvanlig bryllupsgave på kort varsel. De får en barneseng med alt tilbehør. Før jul får de nemlig en baby! (Og derfor blir det bryllup nå og ikke om et år.) Jeg har knapt tørket lykketårene fra eget bryllup og såer det på han igjen. Er vi riktig heldige blir det snart familieforøkelse her også. ;D

Massemasse lykke til Kiara. Husk å nyte øyeblikkene og å godta at det som går galt får gå galt. ;)

• Liker 2
Skrevet

Å, Moderfavn så hyggelig da :) og nå er jo du så inne i modus at du lett kan hjelpe søsteren din ;)

Fanteria: god avgjørelse vedr dukene! Et alternativ er å bruke sånn bånd du stryker på kantene da, jeg gjorde det på syv duker og det gikk ganske raskt. Men tror ingen hadde brydd seg om vi bare hadde klipt av heller.

CathFoto: God bedring! Og hvil godt, for sånne scenebetennelser kan være seige greier om man ikke tar det på alvor.

Gjest Kiara!
Skrevet

Koselig bryllupsgave Moderfavn!

Kjenner følelsen Maria. Vi må lide for skjønheten. ;)

For ordens skyld oppdaget jeg akkurat at pappa har glemt mobilen og dermef gjort seg selv utilgjengelig idag.... Passer ikke inn i bridezillaen sine planer for å det mildt. :ler:

Skrevet

Livet som gift er ganske så koselig. Det ser for tiden ut som at det ikkje blir bryllupsreise på ei god stund... Noko eg syntes er heilt greit, for me har nettopp kjøpt hus!!!

Alt har berre fallt på plass for oss i det siste. For nokre veker siden såg det ikkje ut som at me skulle få lov å gifte oss, fordi me mangla eit papir fra mannen min sitt heimland. På mirakuløst vis ordna det seg ei veke før bryllupet, og bekreftelsen kom ca midt i forrige veke. For eit par dagar siden sa banken ja, og samme dag vant me budrunden. Siden det har eg vert i ein stand av skrekkblanda fryd.

Eg ser på timingen som eit godt teikn på at me er på rett veg.

Mannen min er veldig gira på at me tar ei lita bryllupsreise, sidan han har kjøpt utstyr til sykkelen og har brukt tid og energi på å klargjøre den. Tingen er at om me reiser på tur no vil det gå ein del penger vekk i det. Men utstyret han han kjøpt inn kan me fortsatt bruke etter økonomien har stabilisert seg og me har betalt dokumentavgifta. Kjenner eg ikkje er heilt begeistra for den...

Akkurat no er livet vårt så spennandes at eg ikkje føler behov for bryllupsreise eller noko sånt. Eg ser for meg at når me flytter inn i vårt nye hus begynner ei bryllupsreise som aldri tar slutt:)

• Liker 2
Gjest Mariahamm
Skrevet

Gratulerer med hus, så spennende :-)!

Jeg skal hente brudekjolen min idag, og krysser alt jeg har for at den passer. Har vært litt vanskelig med vekttapet i forhold til kjolen, men nå satser jeg på at den sitter som den skal. Stresset har også gitt seg, og jeg gleder meg utrolig mye til bryllupet og også Paris turen etterpå nå :-) Men først må kjolen i boks!

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
  • Liker 1
Gjest Mariahamm
Skrevet

Da er kjolen hentet, og den passet perfekt! Mulig jeg bør legge på meg en kilo eller to bare. Storfornøyd hvertfall :) Den så litt bedre ut nå som jeg er 20 kilo mindre, så jeg er ganske lettet nå! :)

Skrevet

Gratulerer så mye som fruer, og lykke til i helgen Kiara!

Ønsker dere en fin dag!

Skrevet (endret)

Mulancholy, gratulerer så mye med nytt hus! Kjempespennende! :-)

Mariahamm: Så utrolig deilig da. :-)

Cathfot, god bedring! :-)

Kiara, Fanteria, Payton og Heisenberg, lykke til i innspurten og ønsker dere en fantastisk dag. Jeg føler virkelig med dere, har bare snart 2 uker igjen selv nå. :-)

Endret av Suzi
  • Liker 1
Skrevet

Nå er det 38 timer til vielsen starter. Og vi har ikke funnet innmarsj!! Kjenner panikken!! Er bare den og talen igjen (heldigvis).

Jeg er så glad for at dette er første - og siste - gang jeg skal gifte meg.

Lykke til til dere andre, og takk for lykkeønskninger :) i morgen er siste innspurt og jeg tror KG er det siste jeg rekker :P

Skrevet

Lykke til! Gleder meg på vegne av deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...