Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Det stemmer! Men hos meg står det mest sol og én liten sky. Guuuuud så deilig!

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Fanteria: Uff, det høres ikke ut som noen god følelse... Håper det går bedre nå? :klem:

Lunaire: Gratulerer med fremskyndet dato, så deilig! Da er det jo plutselig under 3 mnd igjen, og det går jo kjempefort :) Kirke, prest og lokaler på plass høres veldig bra ut. Ikke glem papirene, for uten de får dere ikke giftet dere! (og hvis jeg husker riktig, er din tilkommende ikke nordmann, og da er det litt mer papirmølle som må til enn for to nordmenn som gifter seg). Lykke til med kjolejakt også :)

Petalouda: Høres ut som du har stålkontroll, til og med over nervene. Jeg er imponert! :takke:

Arkivskap: Så herlig at dere har fått bildene, og at dere er så fornøyd! Noen ganger har man bare flaks (tenker på måten dere fikk fatt i fotograf). :)

Blådiamant: Må være en fantastisk følelse :)

pusla: Jeg kan levende forestille meg at det å ha bryllupsfesten hjemme er langt mer jobb enn man skulle tro, og slett ikke så billig heller når alt kommer til stykket. Men som du sier, det blir uformelt og gøy, og veldig dere. Og det er jo tross alt det viktigste! :klem: Wow! Det må ha vært litt av en brettejobb - jeg er imponert! Bildet ble litt lite, men ser fint ut :) I tilfelle du ikke får så mye mer tid til å komme innom her: Lykke til på lørdag, og kos dere masse! :klem:

Kiara: Kjære, søte Kiara :klem: Det høres overhodet ikke noe godt ut, og jeg håper du klarer å senke skuldrene, og tenke at alt vil gå bra. Tenk på kjolen din, tenk på hvor smashing brud du kommer til å være, og at alt annet vil ordne seg. Dere har et uformelt og herlig bryllup, og det har mange fordeler; blant annet at ikke alt trenger å være absolutt perfekt :) Sender deg mange avstressende klemmer :klem: Og du? Det er utrolig hvor mye man kan få gjort på 8 dager, og mange jobber best under press (inkl meg selv).
Og så fantastisk at det er spådd så fint vær!! :jepp:

Tallulah: Herlig! Det er så god følelse når ting faller litt på plass.
Ang telefonoppgavene, er det ingen andre som kan gjøre det for deg, så du slipper?

Her hos oss begynner også en hel del brikker å falle på plass, og det føles godt. Er jo ikke så veldig lenge igjen nå, og jeg kjenner på nervøsiteten for å glemme de litt viktige tingene som ennå ikke er på plass. Men jeg regner med at alt faller på plass til slutt. Vi har jo alle brikkene, og vet hvor de skal. Det gjelder bare å få lagt de på plass :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så utafor av stress at jeg er konstant på randen av sammenbrudd på egne og andre sine vegne. Det for mange ting som skal gjøres. . Men, men folk tar seg vel sammen iløpet av uken.

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv..

I dag hentet jeg også kjolen og jeg føler ingen glede. Vil bare legge meg ned å sove :( Har hatt en helt forjævlig uke. Fikk mest sannsynlig noe i drinken på lørdag. Har vært dårlig noen dager etter det, men har likevel stresset rundt på jobb og hjemme. Løper fra den ene avtalen til den andre. Nå skal jeg legge meg. Opp kl 5 i morgen også, så søvn har det også blitt lite av denne uken... Møkk :(

Skrevet

Fanteria: Uff, det høres ikke ut som noen god følelse... Håper det går bedre nå? :klem:

Takk for omtanken Adriane :)

Jeg skulle ønske jeg kunne sagt ja, men gi meg noen dager. I morgen skal jeg begynne på de 18 dukene jeg må sy og lørdag er det utdrikningslag. Jeg, i motsetning til Kiara, klarer ikke delegere vekk disse oppgavene. Men jeg får hjelp av noen søte jenter på mandag :)

Skrevet

Det stemmer! Men hos meg står det mest sol og én liten sky. Guuuuud så deilig!

Perfekt bryllupsvær og perfekt fotovær.

Skrevet

Fanteria: :klem: huff, for en elendig oppkjøring til dagen. Jeg håper virkelig dagene som er igjen er med å få ting på stell og nest lørdag kommer garantert til å bli strålende uansett!

Dette hører vel hjemme i frustrasjonstråden, men denne lå lettere tilgjengelig. Nå kommer enda en side ved å ha festen hjemme fram: gjestene kommer ikke til i invitert tidspunkt, men til når det passer seg sånn. Vi har endel familie som skal reise er stykke og som skal overnatte. Jeg mener at også disse bør forholde seg til at festen starter kl 17. Vi har tusen ting å gjøre rett før, og jeg har ikke så lyst til å ha huset fullt av gjester mens vi styrer på. Mens min nybakte ektemann synes det bare er hyggelig og sier til de han prater med at jada, det er bare å komme fredag kveld eller når der skulle passe :rolleyes: og han synes jeg er helt fjern som reagerer på dette. Er det jeg som er lite fleksibel her??

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
  • Liker 1
Skrevet

Pusla: De skal overnatte etter festen? Synes godt de kan komme til invitert tid jeg da, altså. Men ville regnet med at endel kommer før for å sette fra seg osv. Hvis de kommer kvelden før så får du sette de i sving så det blir færre oppgaver på dere.

Fanteria: Dette hørtes ikke bra ut, synes veldig synd på deg. Håper du får slappet av litt. Så ekkelt å få noe i drinken på den måten.

Tallulah: Jeg hater å snakke i tlf, så jeg hadde satt det bort så fort som mulig, hihi

Skrevet

Takk for innspill jenter. Det er ikke stress med detaljer egentlig, mer det ar alt må gjøres av oss siden vi skal være her og mye kan ikke gjøres i forveien. Mannen min er verdens mest sosiale vesen, mens jeg blir lett stressa med folk rundt meg. Så vi har veldig ulikt syn på dette. Men nå vet jeg at vi må belage oss på at folk kommer før, og være ferdig med mest mulig i god tid.

Gjest Mariahamm
Skrevet

Huff, merker jeg er så stressa for tiden. Mangler svar fra sikkert halvparten som er bedt til kaffen, og de har ikke svart selv om vi har spurt om de kommer eller ei. Fristende å bare kutte de, men går jo ikke det heller :P I tillegg så blir nesten alt av ting å hente/leie på forskjellige steder, så blir mildt sagt mye styr rett før. Sko til meg er ikke i boks, og jeg begynner å bli stressa med å fysisk hente kjolen og se at den passer etter siste innsying. Bare føler at jeg ikke har kontroll over noenting, og at festen blir ett kaos. Kjøreplan er vi ikke i nærheten av å ha...

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt stressa av å lese om alle dere som er stressa, haha! Jeg har jo ikke engang det viktigste på plass enda: ringer og kjole.. hjelpes!

Men i går gjorde jeg en avtale med han som skal lage kaka vår, så da er enda en ting i boks. Og i dag fikk jeg bekreftelse på at lokalene var reservert.

Jeg har fremdeles tid til å kjøpe kjole fra weddingdressfantasy som opprinnelig var planen, for med super rush (200 dollar ekstra) kan den være klar etter to måneder. Men da er det jo bare to uker igjen (får ikke bestilt den før lønna kommer om én uke), også kan jo det verst tenkelige skje: at den blir borte i posten!!

Men da er alternativet liksom en brukt kjole på finn, og det er jo greit, men hva om det ikke er noen i min størrelse da. Grøss. Jeg bare utsetter og utsetter, fordi jeg ikke orker å tenke på kjolen. Gruer meg til å skulle ha en kjole, for jeg er redd for å bare se ut som en bolledeig med blonder. Akk.

Til dere andre som stresser: pust inn og ut, snart er dere ferdige, og dagen deres (og min, forhåpentligvis) blir helt sikkert fantastisk uansett :D

Skrevet

Det må jeg iallefall si til dere som stresser og er bekymra for kjolen og sånt: den dagen kommer ikke disse detaljene man tror er viktige, å spille så stor rolle likevel. Og man føler seg som den vakreste i verden og klarer man å fokusere på brudgommen og seg selv og å nyte sekundene, så må det bare bli fantastisk. Sånn var det iallefall for meg :)

Men jeg er stressa nå istedetfor da :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt stressa av å lese om alle dere som er stressa, haha! Jeg har jo ikke engang det viktigste på plass enda: ringer og kjole.. hjelpes!

Men i går gjorde jeg en avtale med han som skal lage kaka vår, så da er enda en ting i boks. Og i dag fikk jeg bekreftelse på at lokalene var reservert.

Jeg har fremdeles tid til å kjøpe kjole fra weddingdressfantasy som opprinnelig var planen, for med super rush (200 dollar ekstra) kan den være klar etter to måneder. Men da er det jo bare to uker igjen (får ikke bestilt den før lønna kommer om én uke), også kan jo det verst tenkelige skje: at den blir borte i posten!!

Men da er alternativet liksom en brukt kjole på finn, og det er jo greit, men hva om det ikke er noen i min størrelse da. Grøss. Jeg bare utsetter og utsetter, fordi jeg ikke orker å tenke på kjolen. Gruer meg til å skulle ha en kjole, for jeg er redd for å bare se ut som en bolledeig med blonder. Akk.

Til dere andre som stresser: pust inn og ut, snart er dere ferdige, og dagen deres (og min, forhåpentligvis) blir helt sikkert fantastisk uansett :D

Mange brudesalonger selger ut de kjolene de har i butikk nå også, var med ei venninne som kjøpte en slik og fikk med seg på dagen.
Gjest Kiara!
Skrevet

Ikke bli stresset av meg, det er mer frustrasjon enn stress egentlig. Frustrasjon over at ting ikke blig gjort eller at jeg ikke stoler på de rundt meg siden det masses i alle bauer og kanter om bagateller, og jeg føler meg behandlet som en unge uten evne til å ta avgjørelser.

Så senk skuldrene du å tank at dette er ikke en konkurranse i stress, for det er det ikke. Og det meste kan ordnes de siste dagene før. Det som satte meg ut er at eiendommen igår var gravd opp for å finne vann, mine foreldre fortsatt ikke har antrekk og ikke minst at en delikat situasjon igjen blusset opp.

Har du ingenting slik er det bare å brette servietter, lage bordkort og gjøre alt som kan gjøres på forhånd det hjelper veldig. :)

• Liker 1
Skrevet

Kiara: der der hadde stresset meg og :klem:

Nå er teltet oppe! De skulle komme og montere mellom kl 8 og 12 i dag, og kl 8.10 var alt ferdig :sjarmor: jeg digger folk som gjør jobben sin :fnise:

Nå skal jeg legge opp duker og ellers soooove til i morra. Vi er i rute :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Det høres ikke greit ut Kiara. Man har jo mer en nok med seg og sitt. Man skal ikke trenger å få fler bekymringer fra andre.. Sender deg en klem og håper det blir litt lettere fremover.

Gjest Kiara!
Skrevet

Ting begynner vistnok å ordne seg der hjemme ferdigplen er tingen, jeg er i Oslo å har oppdaget Walking dead og pompomens gleder så jeg har det veldig stressfritt akkurat nå. Laget litt pynt og dill til isbaren som kommer til å bli en fargerik affære. :P

• Liker 1
Skrevet

Idag gifter eg meg! Det føles fantastisk at dagen allerede er her:)

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...