pusla Skrevet 11. desember 2012 #181 Skrevet 11. desember 2012 Jeg er så avslappa til disse greiene at jeg burde hatt et tupp i baken kanskje Men dagene går og etter jeg fant kjolen ble så rolig at jeg ikke har gjort så mye mer. På lørdag er det seks mnd igjen og vi bør få tatt noen bilder til invitasjonen. Booke hotell til Købe står på lista og så må vi få ut de papirene som forlovere skal undertegne, så den ene av dem rekker å signere siden vi ikke bor i nærhteten. Tenker at jeg får fart på meg først etter påske jeg, er liksom først da der virkelig flasker seg til med detaljene for oss iallefall.
Gjest kiara_pusen Skrevet 11. desember 2012 #182 Skrevet 11. desember 2012 Mens jeg elsker å drukne i mine egne bordoppsatser og ideer til serviettringer, for ikke snakke om fargen på chiffon draperingene vi/Jeg har planlagt i taket. Koser meg jo bare jeg skal dekke et vanlig bord, så det ligger vel litt i kortene. Men alle andre kan ha på seg og gjøre akkurat vi de vil, så lenge de lar meg holde på og dandere peonene rundt. Jeg elsker dill og dall, sikkert derfor jeg driver å hamstrer søte små ting. Åh det er godt vi er forskjellige.
Petalouda Skrevet 11. desember 2012 #183 Skrevet 11. desember 2012 det er uansett viktig å ta avgjørelser basert på hva som passer en selv best. første gang tok jeg hensyn til alt og alle - og helst samtidig - og det ble en avalanche av følelser mot slutten. Ingenting var slik JEG ønsket det, for jeg hadde hele tiden hatt fokus på å tilfredsstille alle andre. Husker da svigermor kom og viste frem sin nye røde kjole som hun hadde kjøpt til bryllupet, og noen påpekte at det betød at hun hadde hatt sex med brudgommen ... he he .... Nei, folk får ha på seg det de vil, mene det de vil, spise og drikke det de vil, jeg vil ha kjæresten og han skal jeg få - han i fiiiineste uniformen sin med hvite hansker og sølvbelte og kårde, og jeg i verdens fiiiineste brudekjole Alt annet er det faktisk ikke så farlig med
pusla Skrevet 11. desember 2012 #184 Skrevet 11. desember 2012 Jeg er mer sånn at jeg synes det er litt pes at jeg må pynte bordet kan jeg leie deg kanskje, kiarapusen?
Gjest kiara_pusen Skrevet 11. desember 2012 #185 Skrevet 11. desember 2012 Jeg er mer sånn at jeg synes det er litt pes at jeg må pynte bordet kan jeg leie deg kanskje, kiarapusen? Bare nevn tid, sted og smak så er jeg der før du aner med mitt arsenal av lysstaker og blomsteroppsatser. Jeg skal være vertinne for et vennejulebord førstkommende helg og jeg er helt i ekstase over selv den minste ting. Må bare legge inn lysten til å stryke en duk på 2,7m det var overraskende dyrt på reseri, så jeg får trå til selv. Men det er himlagodt at vi er så forskjellige! Derfor det er så kjekt her inne. 2
Arkivskap Skrevet 11. desember 2012 #186 Skrevet 11. desember 2012 Nå skal ikke jeg bry meg noe som helst med borddekkingen til mitt bryllup. Det blir helt enkelt og gjort av hotellet.. Men jeg har også litt selskapeligheter hjemme og gikk til annskaffelse av hvit voksduk. Syns det er genialt!
Gjest kiara_pusen Skrevet 11. desember 2012 #187 Skrevet 11. desember 2012 Vet du jeg angrer livet av meg hver gang jeg drar frem den h%!¤!¤ duken! Den er et sant mareritt å stryke, jeg kan ta den med til mormor så hun ruller den, men det er jo 2,5t reisevei, så sier seg selv at det ikke går alltid. Så det er nesten så jeg bare legger på en voksduk. Orker ikke ha middagselskaper på glassbord, det blir så mye lyd. Slik er det å være barnløs, de utroligste ting blir prioritert.
pusla Skrevet 11. desember 2012 #188 Skrevet 11. desember 2012 Bare nevn tid, sted og smak så er jeg der før du aner med mitt arsenal av lysstaker og blomsteroppsatser. jobben er din! Søs er flink med blomster heldigvis, så noe skal det vel bli. Vi har en sånn rulle vi som vi bruker på store duker og sånt, den er helt genial! Ikke søren om jeg håndstryker duker på over tre meter altså!
Gjest kiara_pusen Skrevet 11. desember 2012 #189 Skrevet 11. desember 2012 Ja, det er fullstendig idioti å begynne å prosessen med å stryke slik som undertegnede gjør. Må jo sette av hele kvelden..
Gjest GirlDreamer Skrevet 12. desember 2012 #190 Skrevet 12. desember 2012 Jeg stresser litt med gjestelisten jeg! Aner ikke hvor mange vi skal invitere! Han skal bare invitere 9stk fra sin familie og venner. Men min familie er litt større, så blir jo selvfølgelig litt flere. Og så tenker jeg jo at mye kan forandre seg til sommeren 2014, man kan miste venner og man kan få nye...
skravlus Skrevet 12. desember 2012 #191 Skrevet 12. desember 2012 I dag er det en del par som har giftet seg, bl.a ei som pleier å være her på forumet. Jeg sender derfor varme gratulasjoner og lykkeønskinger til de nygifte Håper dere har en flott dag!
Gjest lisha Skrevet 12. desember 2012 #192 Skrevet 12. desember 2012 ja, spesiell dato å gifte seg på Gratulerer til de nygifte!
Amens Skrevet 12. desember 2012 #193 Skrevet 12. desember 2012 Var i ett bryllup 11.11.2011... Det var kjempekoselig, men vi måtte ta den dagen fri siden det var en fredag.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 19. desember 2012 #194 Skrevet 19. desember 2012 Hva skjer i andre kommende bruders planleggingsprosses for tiden? Her står det veldig stille, utenom at jeg pusler litt med gjestelisten og tenker på invitasjonene i ny og ne. Skulle også fått målt bordene i lokalet for se hvilken størrelse vi skal ha på løpere (det må jeg få gjort en dag snart!), har nemlig en ambisjon om å kjøpe stoff, klippe og sy løpere selv.. Inspieret av www.weddigbee.blogg.no
Petalouda Skrevet 20. desember 2012 #195 Skrevet 20. desember 2012 her er det veldig stille, bortsett fra at vi har fått på plass fotograf hurra desssuten har vi fått skikkelig klarsignal fra han vi ønsker oss som organist i kirken, det er en vi kjenner som skal spille for oss - dobbelthurra invitasjonene skal gjøres klar for utsending, de skal sendes ut i februar en gang tenker jeg. Og så er det fortsatt et tema dette med brudepiker eller ikke. hm. også så jeg det perfekte smykket på Bjørklund (av alle steder) i dag, men jeg har ikke kjøpt det. Har igrunn maaaange perfekte, er bare det at jeg så inderlig har lyst på (enda) et nytt ..... *sukke*
Gjest kiara_pusen Skrevet 20. desember 2012 #196 Skrevet 20. desember 2012 - Joda, her forbanner jeg verden for at jeg ikke reiste på Ikea i snøværet for å kjøpe de lampene billig. Men det får bare komme på tilbud igjen. - Endelig sparket meg selv ut av min egen komfortsone å kjøpt meg noe lekkert til Londonturen min. - Fortsetter å slanke/trene med fast i fisken... :S - Bør begynne å lete etter fotograf, men hvor i h&!%!¤! begynner man?? Ordner seg. - Funnet løspupper på Lindex i tilfelle jeg vil ha et lite løft foran den store dagen. - Venter på stoffprøve til draperingene i teltet. Det er veeeeeldig stilleog rolig egentlig, men det er jo i aller høyeste grad i tankene mine.
pusla Skrevet 20. desember 2012 #197 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Trene ja... jeg brakk beinet jeg, så får ikke trent før er godt stykke utpå nyåret. Jeg kommer vel unna sånn jeg ser ut nå og kjolen passer, men jeg vil jo gjerne se og føle meg ekstra bra da. Vi må ta et skikkelig tak nå de nærmeste ukene. Få booka fly og hotell, ta bilder til invitasjonen, finne it hvordan invitasjonene skal se ut og sette opp gjestelista. Og så må vi få ut papirene som skal til folkeregisteret så forloverne får signert. Utover det tar jeg det foreløpig piano. Det er faktisk under 6 mnd igjen nå Endret 20. desember 2012 av pusla
Evie Skrevet 20. desember 2012 #198 Skrevet 20. desember 2012 Vi er akkurat ferdig med å sy 15 duker og løpere samt med invitasjonene men jeg tør ikke å sende ut før etter jul. Er redd det kan bli borte i posten...
Gjest kiara_pusen Skrevet 20. desember 2012 #199 Skrevet 20. desember 2012 Når er datoen deres Evie? Ting er jo veldig fort gjort Pusla, ingen vits i å stresse med noe som helst. 6mnd er lang tid ennå. Det er forøvrig 6mnd til jeg skal hente kjolen tror jeg.
Arkivskap Skrevet 20. desember 2012 #200 Skrevet 20. desember 2012 Nå er det ikke lenger hemmelig at vi skal gifte oss. Invitasjonene er mottatt hos de fleste! Fått positiv respons. Artig! blir spennende å se hvor mange av de inviterte som ønsker å bruke en helg på oss! Medfører litt reising for veldig mange.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå