Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mariahamm
Skrevet

Åh, kontoen er privat så får ikke sett bildene.

Gjest Kiara!
Skrevet

Åh, kontoen er privat så får ikke sett bildene.

Har du prøvd den siste linken min?

Den fungerer hvertfall når jeg er utlogget... *fryktelig irriterende altså* :bond:

Skrevet

Så mange flotte bilder! Levende og fanger øyeblikkene, det er jo gull verdt for ettertid :) Og det så virkelig ut som e supert hagebryllup - du var en nydelig brud!

Tusen takk for titten :blomst:

Gjest Kiara!
Skrevet

Takk Pusla! Føler meg tidvis som en utryddningstruet isbjørn men jeg var så glad og er ikke vant til å sitte stille når jeg har selskap da blir det litt på halv tolv.

Men gud så moro det er å se bildene å alle som koser seg!

Skrevet

Det var veldig tydelig at gjestene koste seg ja :jepp:

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Gjest Daenerys
Skrevet

Vi holder på å sette dato, tror faktisk vi ender på februar! :)

Skrevet

Veldig koselig å se Kiara :) Ser ut som et flott og trivelig bryllup!

Skrevet

Flotte bilder, Kiara! Det er helt tydelig at både dere og gjestene koser seg veldig og hva mer kan man ønske seg på en sånn dag. :blomst:

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg var så emosjonelt ødelagt tidligere på den bryllupsdagen at å se på bilder i etterkant av hvor glade og avslappede vi er, er bare en sann fornøyelse. :)

Det hadde jeg aldri trodd formiddagen 29.juni for å si det sånn.

Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg var så emosjonelt ødelagt tidligere på den bryllupsdagen at å se på bilder i etterkant av hvor glade og avslappede vi er, er bare en sann fornøyelse. :)

Det hadde jeg aldri trodd formiddagen 29.juni for å si det sånn.

Har du skrevet om dagen her på forumet ennå? Hadde vært gøy å lese. Nydelige bilder. :-)

Gjest Mariahamm
Skrevet

Vi har tidenes mest frustrerende opplevelse i forhold til bryllupet idag. Når folk ikke klarer å oppføre seg som voksne, krever ting som ikke går, og kjefter og skriker i urimelighet blir jeg helt satt ut. Heldigvis sa personen unnskyld, men satte virkelig en demper idag... Aldri vært så sint før nesten :P Men mange må jo bare tilgi og glemme, bare litt satt ut fortsatt!

Gjest Kiara!
Skrevet

Det er lov å være sint Maria. Jeg var illsint i store deler av første uken og på selveste dagen på pappa og broren min. Oppførte meg som et lemmen klar til å eksplodere. Men det er som du sier glem det fort, eller ikke ta det innover deg i det hele tatt. :P

Skrevet

Fantastisk å se Kiara! Så utrolig vakkert det ble. :-) Kjolen var kjempefin til deg, det var nydelige blomster og dekorasjoner, og både dere og gjestene så ut til å storkose seg. Ikke noe som tyder på at ikke ting gikk som planlagt og alt ser perfekt ut. :-) Gratulerer som fru og med et utrolig vellykket bryllup. :-) 1000 takk for titten! :-)

• Liker 1
Skrevet

Kiara: så utrolig mange fine bilder. Skjønner at dere har jobbet mye med bryllupet deres, der var det mange detaljer!!

Og så tøff du er som legger dem ut. Jeg husker du la ut et bilde av kroppen din og hvor nervøs du var da! Du så nydelig ut i den kjolen! Så ut som et avslappet og fint bryllup. Alle så glade ut! Så ut som været var bra også (men det var det vel ikke?)

Skulle gjerne lest mer om hvordan det var, men fant ikke fram på linken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...