Tallulah Skrevet 3. juli 2013 #2101 Skrevet 3. juli 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
Gjest Kiara! Skrevet 4. juli 2013 #2102 Skrevet 4. juli 2013 768 bilder har vi fått av fotografen! han har fanget alle minnene jeg har fra den dagen mye mer levende og ekte enn jeg noensinne kunne forestille meg. For noen herlige smil og glede jeg skal se tilbake på når jeg forteller om den skrekkelige regneværsdagen i juni til barnebarna mine. :-):-):-):-) 3
Wonders Skrevet 4. juli 2013 #2103 Skrevet 4. juli 2013 her er en sang jeg ikke klarer å glemme fra et bryllup i sommer.... Hun sang på vanlig bredt bokmål, og her er en annen dialekt... vakkert er det i hvert fall med bare piano og bra lyd... http://youtu.be/wNF2P92sw8Y
Moderfavn Skrevet 4. juli 2013 #2104 Skrevet 4. juli 2013 768 bilder har vi fått av fotografen! han har fanget alle minnene jeg har fra den dagen mye mer levende og ekte enn jeg noensinne kunne forestille meg. For noen herlige smil og glede jeg skal se tilbake på når jeg forteller om den skrekkelige regneværsdagen i juni til barnebarna mine. :-):-):-):-) Wow! Vår heldagsfotograf presterte 40 bilder, hvor av kanskje 30 var akseptable. Noen riktig fine da. Men nå skal det sies at han fikk 1500kr for det og gjorde det som en vennetjeneste for min søster. (Han er ekte fotograf altså.) Det var deres gave til oss. Vi behandlet han desuten som en gjest, så han spiste og drakk som oss andre. Høyt betalte fotografer som ikke gjør vennetjenester står sikkert i stram givakt hele dagen. Jeg klager ikke da vi fikk noen kjempefine bilder ut av det også. Forresten har jeg funnet ut at jeg er gravid i dag. Ding, ding, ding... Jackpot! Noen andre som har planlagt baby etter bryllupet? :D 5
plix Skrevet 4. juli 2013 #2105 Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer så mye, Moderfavn :-D Nei her blir vi å være babyløs ennå noen år 2
Gjest Daenerys Skrevet 4. juli 2013 #2106 Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer Moderfavn! Jeg tenker nok ikke å satse på den kombinasjonen, blir nok først bryllup, så barn om noen år Greit å rekke å jobbe først, jeg gifter meg jo rett etter masteren er levert.
Aomame Skrevet 4. juli 2013 #2107 Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer så mye Moderfavn! Vi har faktisk blitt enige om å starte prøvingen på bryllupsnatta 1
Tallulah Skrevet 4. juli 2013 #2108 Skrevet 4. juli 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah 1
Gjest Kiara! Skrevet 4. juli 2013 #2109 Skrevet 4. juli 2013 Åh gratulerer Moderfavn! Det er så kjekt å lese slike gode nyheter! vår fotograf var en utrolig mann. Ble jo gjest under middagen han også, ellers styrte han seg selv. Jeg må nok booke han igjen skal vi få noen skikkelige bilder av oss to sammen og kjolen. 1
Gjest Kiara! Skrevet 4. juli 2013 #2110 Skrevet 4. juli 2013 Og dere skal få se bilder, jeg må bare finne ut hvordan. 2
pusla Skrevet 5. juli 2013 #2111 Skrevet 5. juli 2013 Gratulerer med graviditeten, Moderfavn ingen flere barn her, nå er vi i boks med hus, bikkje et barn, stasjonsvogn og ekteskap Over 700 bilder er jo fantastisk da, kiara! Og jaaaa, vi vil seeeee! Vi får ca 300 bilder til fritt bruk og det er jo også kjempebra, men vi venter fortsatt da han har masse å gjøre o høysesongen I tillegg har kusina til mannen tatt en masse bilder fra festen vår og hun er veldig dyktig. Men vi venter på dem og, men hun kan jeg jo purre litt på da. Gleder meg til å se flere bilder. 1
Gjest Mariahamm Skrevet 5. juli 2013 #2112 Skrevet 5. juli 2013 Huff, har to servitører som brått meldte avbud, og det er en uke til bryllupet. Føler jeg har spurt alle jeg kan komme på, så sliter litt nå altså!
Gjest Kiara! Skrevet 5. juli 2013 #2113 Skrevet 5. juli 2013 Ja, ære være de proffe amatører som har dette som hobby. Men hvor finner jeg en bok til alt dette som jeg også kan legge til tekst? Det er jo veeeeeeldig reportasje stil så en bok må vi ha.
Mulancholy Skrevet 5. juli 2013 #2114 Skrevet 5. juli 2013 Forskjellige fotobutikker har sikkert noko bra å tilby av bøker dere kan designe sjølv og få trykket opp hos dem. Den lokale fotobutikken her har iallfall det, ein laster ned gratis designprogram som de trykker opp direkte i fra. Husker ikkje navnet på dette programmet.
Suzi Skrevet 6. juli 2013 #2116 Skrevet 6. juli 2013 Om 1 uke er det bryllup! :-) Gratulerer så mye Moderfavn. :-) 1
CathFoto Skrevet 6. juli 2013 #2117 Skrevet 6. juli 2013 Ja, ære være de proffe amatører som har dette som hobby. Men hvor finner jeg en bok til alt dette som jeg også kan legge til tekst? Det er jo veeeeeeldig reportasje stil så en bok må vi ha. Blurb.com er den beste på bøker for "vanlige folk"og ikke toll og mva på de så prisene er gode. Kvaliteten er mye bedre enn de Japan Photo osv tilbyr.
Gjest Kiara! Skrevet 7. juli 2013 #2118 Skrevet 7. juli 2013 Kjære gud la den macen snart ha lastet opp bildene på Flickr jeg blir koko. Den går jo saktere enn sneglene som rømte fra festen jo.
Gjest Mariahamm Skrevet 7. juli 2013 #2119 Skrevet 7. juli 2013 Kiara, du var jo helt utrolig vakker i den kjolen! Gratulerer så masse :-) Den var nok verdt alt strevet, så fin som du ble :-)
Gjest Kiara! Skrevet 7. juli 2013 #2120 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Da har eeeeeeeeeeeendelig jeg fått sammen en hel haug med bilder som jeg har så hinsides lyst til å vise dere bruder! Jeg ser ut som en isbjørn, er ikke enn spesiel prinsesse brud som sitter på utstilling noe bildene bærer preg av, men de gir hvertfall en sniktitt på bryllupet vårt. Velkommen til Oss! Sikkert lurt å starte nederst. http://flickr.com/gp/98493032@N05/9iCB2X/ Endret 7. juli 2013 av Kiara!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå