Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlige damer - tusen takk for alle hilsener og interesse for dagen vår. Det varmer :klem:

Dagen ble virkelig helt fantastisk og mye bedre enn vi hadde turt å håpe på :) alt klaffet og det ble en slik markering som vi ville ha. Vi ble møtt så varmt og ekte i sjømannskirken og vi følte oss som det eneste brudeparet der, selvom de hadde tre vielser på løpende bånd i går. Buketten ble så bra, sminket ble perfekt, kjolen var helt plettfri helt plutselig (:fnise: - godt jeg bekymra meg så mye for den da!), tulla var så søt og oppførte seg utrolig bra hele dagen.

Jeg følte meg virkelig vakker! Og sippa som en unge når vi gikk ned mot kjære med Purpose som marsj - akkurat det øyeblikket har jeg gleda meg sånn til. Pappa måtte gå med Tullas blomsterkurv i hånda da - han var så søt att :ler:

Nei, jeg kan skrive om dagen i lange og breie, men skal ike ta helt av her. Men jeg sier bare gled dere jenter, for dette var virkelig en herlig opplevelse. Men dagen går så fort, så nyt øyeblikkene!

Nå skal vi slappe av litt og forberede oss til lørdagens feiring. Er så glad for at vi valgte å dele det opp sånn :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, så fint. Noen sjanse for å se bilde?

Gjest iGirl
Skrevet

Gratulerer så mye pusla. Godt å høre at dagen var vellykket. :bryllup::strix:

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Skrevet

Hvor er frustrasjonstråden når jeg trenger den. Jeg trenger to uker ekstra! Det er 11 dager igjen, men jeg er ikke klar! Nå er det rett og slett blitt for mye for en stakkar :(

Skrevet

Mulig det blir alt for langt unna og helt utenom det du tenker på, men hva med Årvoll Gård? Mener de har maxkapasitet på 120 gjester.

Ser nydelig ut, men ligger litt langt unna i forhold til det vi har sett for oss. Takk for tips :)

Kan hende vi klinker til på doktorgården... blir litt trangt under middagen men det løser seg fort etter det.. har hagen og andre etg (salongen) også.. får se etter vi har vært å sett :)

hmm høres spennende ut.. kommer du ikke på det altså? Jeg finner ikke noe om det et sted men tror likevel jeg vet hvor du mener.. bak rådhuset på en måte ?

Er spent på dine vegner :) masse lykke til å morra, senk skuldrene og kos deg :):strix:

Skrevet

Johooo! Etter en relativt lang KG-pause har jeg nå karret meg tilbake. Siste oppdatering her var vel at jeg hadde booket Nordstandhuset til 16. august 2014, men vi har tatt en helomvending og kjører på med den datoen vi fra begynnelsen av hadde lyst på, nemlig fredag 13.09.13! Aberet her er vel at det er LITT knapt med planlegging, men nå er ønsket kirke og prest på plass, og det ser ut til at vi får noen flotte lokaler også.

Kjole, derimot, det har jeg ikke orket å tenke på enda, da slår angsten til for fullt, haha :D

Gjest iGirl
Skrevet

Mulig det blir alt for langt unna og helt utenom det du tenker på, men hva med Årvoll Gård? Mener de har maxkapasitet på 120 gjester.

ser kjempefint ut, men blir for langt unna dessverre. Men nå ser det ut til at lokalet ordner seg :) takk for tips uansett!

Skrevet

.. tre uker til det braker løs for vår del .... i går leverte jeg brudekjolen til sydamen for siste tilpasning, skal hente den allerede i kveld. Effektive folk kan man like :) De tre pyntekiloene er long gone, jippijippi :) Ny tiara er i hus, så nå er alle andre ideer enn tiara ELLER den andre greia forkastet, altså står man bare igjen med to alternativer der farge er utslagsgivende. Deilig med ting som er på plass.

Brudepikekjolene er straks ferdige, sko og smykker og alt sånt er i boks til dem. Forloverkjole er klar, og forloveren har blitt nøye instruert i sine oppgaver. Detaljene til bordoppdekkingen på hotellet er klart, menyteksten er spikret og dessert til allergiker er i boks. Nå er det snart oå tide å få i hus nok kofferter og ellers alt vi trenger til reisene, vi reiser om tretten dager og skal være borte en god stund .... Sommerfuglene sover fortsatt i magen, noe i meg skulle nesten ønske de våknet litt snart, men det kommer vel fort nok vil jeg tro :)

• Liker 2
Skrevet

Har du tid til å komme innom å oppdatere oss etter bryllupet du da Petalouda??

Vi fikk bryllupsbildene i går!! Nå må vi gå gjennom å velge ut de vi vil ha. Vanskelig! Er kjempefornøyd med bildene. Jeg var jo så usikker på dette, da jeg bare googlet "fotograf" på det stedet vi skulle ha festen, også sendte forespørsel til de få jeg fant. Fikk napp til en ung mann. Så bare på nettsiden hans at han hadde kule bilder. Ingen bryllupsbilder... Men det gikk superbra! Gleder meg til å få bilde på veggen!

Skrevet (endret)

Endelig har vi det meste i boks! Over en måned igjen og jeg føler vi har god tid. Gleder meg så utrolig mye at jeg holder på å sprekke!

Endret av Blådiamant
Skrevet

Nå nærmer det seg for mange av dere ja :)

Vi har en kjempedeilig friuke her hjemme med forberedelser til festen på lørdag. Jeg har et par ganger tatt meg i å angre på å bruke huset vårt, for fy flae så mye man må tenke på og ikke minst kjøpe inn! Noen rimelig løsning er det virkelig ikke blitt i vårt tilfelle. Men det blir veldig oss, det blir nært og uformelt og det blir gøy.

I går bretta jeg 62 servietter i hjerteform som skal ligge på tallerkenene, det var litt jobb men det blir så fint! I dag skal jeg gjøre klar lyslyktene og i morra kommer teltet. Gleder meg masse :hoppe:

Skrevet

Nå nærmer det seg for mange av dere ja :)

Vi har en kjempedeilig friuke her hjemme med forberedelser til festen på lørdag. Jeg har et par ganger tatt meg i å angre på å bruke huset vårt, for fy flae så mye man må tenke på og ikke minst kjøpe inn! Noen rimelig løsning er det virkelig ikke blitt i vårt tilfelle. Men det blir veldig oss, det blir nært og uformelt og det blir gøy.

I går bretta jeg 62 servietter i hjerteform som skal ligge på tallerkenene, det var litt jobb men det blir så fint! I dag skal jeg gjøre klar lyslyktene og i morra kommer teltet. Gleder meg masse :hoppe:

Hvilke servietter har dere? Har du bilde av hvordan de er brettet? :)

Skrevet

Hvilke servietter har dere? Har du bilde av hvordan de er brettet? :)

Jeg kan fikse bilde etterpå :jepp: Vi har papirservietter fra black design, men det kan brettet av tøyservietter også.

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg er så utafor av stress at jeg er konstant på randen av sammenbrudd på egne og andre sine vegne. Det for mange ting som skal gjøres. . Men, men folk tar seg vel sammen iløpet av uken.

Skrevet

Slik blir Servietttene på hver kupert hos oss:

post-589-0-27872100-1371737957_thumb.jpg

Og kiara: god :klem: fra meg, pust med magen, skriv lister og en ting av gangen!

Skrevet

Jeg er så utafor av stress at jeg er konstant på randen av sammenbrudd på egne og andre sine vegne. Det for mange ting som skal gjøres. . Men, men folk tar seg vel sammen iløpet av uken.

Pust med magen, og deleger. Du trenger ikke gjøre alt selv. Husk søvn

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Gjest Kiara!
Skrevet

Er det meldt sol!?! Har glemt å sjekke været i denne tilstanden jeg befinner meg i.

Problemet er ikke delegering en, men de tingene blir delegert til. Men de får bare våkne å se at det er én uke igjen, ikke 1mnd.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...