pusla Skrevet 3. juni 2013 #1781 Skrevet 3. juni 2013 Ideen om navn på bordene er god , Kiara! Ville gjort det jeg iallfall. Vi skal ikke ha bordkort eller plassering vi , då der sparer vi litt jobb.
Gjest Kiara! Skrevet 3. juni 2013 #1782 Skrevet 3. juni 2013 Tar det her - for å ikke spore av i den andre tråden Det skal vi også ha, men jeg klarer ikke å finne noe enkelt som ikke tar for mye oppmerksomhet, men som likevel er fint å se på!! Hvordan ser deres bordkort ut? Enormt enkle. Vi deler et vanlig bordkort i to skriver på navnet og fester det med hyssing. Det enkle er helt klart det beste. Kjøpte bordkort på søstrene grene nå nettopp til 3.45,- for 10stk så det blir en billig fornøyelse.
Tallulah Skrevet 3. juni 2013 #1783 Skrevet 3. juni 2013 Hmm.. Ja jeg har tenkt på å klippe rundinger, og knytte dem på med hamptråd.
Gjest Kiara! Skrevet 3. juni 2013 #1784 Skrevet 3. juni 2013 Høres veldig smart og pent ut i mine øyne. Bordkort kan bli for fancy og dillete spør du meg. I konfirmasjonen til min kusine var det bordkort som hang på glasset med en perle + et hjerte som de hadde scrappet til hver gaffel. Hadde jo brukt ufattelig mange timer på det greine der. Det har ikke jeg tålmodighet til. Enkelt er bra.
Tallulah Skrevet 3. juni 2013 #1785 Skrevet 3. juni 2013 Ja, jeg vil bruke minst mulig tid og vil ikke at bordkortene skal synes. De har kun én funksjon - å fortelle hvem som skal sitte hvor Godt å høre noen er enige familien min forventer nok noe mer fancy, men det bryr jeg meg ikke om
Fanteria Skrevet 3. juni 2013 #1786 Skrevet 3. juni 2013 Skulle nesten ønske vi hadde runde bord så jeg kunne brukt ideen din Kiara! I dag har jeg vært hos skredder! Da jeg sendte mail fikk jeg et så dårlig inntrykk at jeg i utgangspunktet droppet han. Men etter å ha snakket med ei venninne valgte jeg å ringe og bestille time. Jeg sitter her blid som ei sol og føler at kjolen er i trygge hender nå Han ga et profesjonelt inntrykk og jeg følte at jeg ble hørt. I tillegg kom han med tips som forbedret det ferdige uttrykket. Endte opp med å kjøpe både BH og underskjørt hos han Og når jeg kom hjem sto min kjære å skrubba verandaen! :D I dag svever jeg litt
plix Skrevet 3. juni 2013 #1787 Skrevet 3. juni 2013 Avisannonser forstår jeg ikke greia med. Koselig å se bilder i avisen av gifte par og "vi har giftet oss", men hvorfor man skal gjøre det? I dunno! Et sted jeg jobbet tidligere var det tydeligvis en StarWars-fan som hadde ansvar for å sette navn på møterommene, som het type Leia, R2D2 osv - herlig! Annonse i avisen er koselig, men utenom det aner jeg ikke hvorfor eller om det er så vanlig som jeg tror Mye som skal på plass som jeg ikke helt klarer å begynne med bla bordplasseringen. Men jeg har satt svigermor og mamma på annonse i avisen saken som jeg ikke helt vet hvorfor man har eller om det er vanlig, svigermor hadde aldri sett noe slikt. Annonser i avisen er for å informere "bygda" og kjente om når det er vielse, slik at de kan overvære vielsen i kirken spesielt, når det er kirkebryllup Vet ikke hvordan det fungerer utenom, men det er mange som setter pris på å få vite at "Nææh, skal de gifte seg? Da må vi huske å sende en hilsen fra oss.."
Gjest Adriane Skrevet 3. juni 2013 #1788 Skrevet 3. juni 2013 Okei - da vet jeg at vi ikke skal ha annonse i avisa (Iallfall setter vi ikke inn selv, men har null styring på hva svigermor kan finne på, hehe)
pusla Skrevet 3. juni 2013 #1789 Skrevet 3. juni 2013 Annonse i avisa hopper vi glatt over. Hvis ikke mamma snart kommer og spør da, hun kan finne på å tenke på sånt. Jeg er så barnslig viste det seg at jeg sjekka ønskelistene våre
Moderfavn Skrevet 3. juni 2013 #1790 Skrevet 3. juni 2013 Bordkort stakk vi inn i et silkebånd som var bundet rundt en serviett. På båndet satt det en sånn armbånd-link ting. Et hjerte med en ring på hver side. Det ble veldig enkelt og ganske pent. Jeg glemte å stryke dukene, så vi endte opp med å dekke bord med brettekanter og det hele. Fnis. Pent ble det uansett.
Gjest Adriane Skrevet 3. juni 2013 #1791 Skrevet 3. juni 2013 Jeg syns bordene deres så veldig sommerlige og fine ut jeg, Moderfavn, og jeg la ikke merke til noen brettekanter (ikke på bildet asså) Var helt sikkert så fint atte!
Gjest Kiara! Skrevet 3. juni 2013 #1792 Skrevet 3. juni 2013 Jeg la merke til en deilig grønn sommerfarge! Enkelt og lekkert var det! Men mest av alt frydet jeg meg med å se en 2åring rulle seg ned i brudekjolen, det synes jeg var herlig. Regner med at det var stas å være med dere andre og ikke sitte sammen med hunden under vielsen.
Moderfavn Skrevet 3. juni 2013 #1793 Skrevet 3. juni 2013 Jeg syns bordene deres så veldig sommerlige og fine ut jeg, Moderfavn, og jeg la ikke merke til noen brettekanter (ikke på bildet asså) Var helt sikkert så fint atte! Nå var du veldig snill, for de brettene vises godt.
Moderfavn Skrevet 3. juni 2013 #1794 Skrevet 3. juni 2013 Jeg la merke til en deilig grønn sommerfarge! Enkelt og lekkert var det! Men mest av alt frydet jeg meg med å se en 2åring rulle seg ned i brudekjolen, det synes jeg var herlig. Regner med at det var stas å være med dere andre og ikke sitte sammen med hunden under vielsen. Ja jeg vil tro han ikke hadde hatt det like gøy hvis han hadde fått ønsket sitt. hehe Det gikk faktisk strålende med barn i bryllupet, hvis noen skulle lure. Han fikk leke masse med kjolen, men også underskjørtet, som han mente var et telt. hihi Og det, damer, det er fordelen med å kjøpe billig kjole. Mye moro og kos, og null stress for å ødelegge kjolen. Undersiden av slepet er nå grått. :D 1
Petalouda Skrevet 3. juni 2013 #1795 Skrevet 3. juni 2013 Dere må da ha annonnse i avisen kan dere skjønne - det er så kooooselig å lese blandt alle de triste nyhetene
Gjest Adriane Skrevet 3. juni 2013 #1796 Skrevet 3. juni 2013 Nå var du veldig snill, for de brettene vises godt. Jeg var faktisk ikke snill, hehe, jeg la ikke merke til de brettene. Måtte se på bildet en gang til nå, og da så jeg brettene, fordi jeg så etter de, hehe Ja jeg vil tro han ikke hadde hatt det like gøy hvis han hadde fått ønsket sitt. hehe Det gikk faktisk strålende med barn i bryllupet, hvis noen skulle lure. Han fikk leke masse med kjolen, men også underskjørtet, som han mente var et telt. hihi Og det, damer, det er fordelen med å kjøpe billig kjole. Mye moro og kos, og null stress for å ødelegge kjolen. Undersiden av slepet er nå grått. :D Jeg syns også det bildet var helt fantastisk, med han som lekte seg med og i kjolen! 1
Gjest Adriane Skrevet 3. juni 2013 #1797 Skrevet 3. juni 2013 Annonse i avisa hopper vi glatt over. Hvis ikke mamma snart kommer og spør da, hun kan finne på å tenke på sånt. Jeg er så barnslig viste det seg at jeg sjekka ønskelistene våre Hehe, jeg har sett på vår et par ganger også Dere må da ha annonnse i avisen kan dere skjønne - det er så kooooselig å lese blandt alle de triste nyhetene Det er jo forsåvidt et poeng. Men det er jo masse søte bursdagshilsener, og barn som har kommet til verden, og konfirmanter og dåpsbarn og... ja, og andre brudepar da For oss er det ikke naturlig å sette inn annonse, men bare koselig med de som gjør det
Snuppeluppen Skrevet 3. juni 2013 #1798 Skrevet 3. juni 2013 Jeg er så glad!! Nå har vi akkurat fått innvilget vielse fra Unitar forbundet og en massiv vekt er løftet fra skuldrene mine. Da er det i boks og jeg kan endelig slappe av og kose meg med planleggingen. 1
CathFoto Skrevet 3. juni 2013 #1799 Skrevet 3. juni 2013 Annonser i avisen er for å informere "bygda" og kjente om når det er vielse, slik at de kan overvære vielsen i kirken spesielt, når det er kirkebryllup Vet ikke hvordan det fungerer utenom, men det er mange som setter pris på å få vite at "Nææh, skal de gifte seg? Da må vi huske å sende en hilsen fra oss.." Jeg må bare si som jeg alltid gjør når dette kommer opp, vær forsiktig. I lokalavisen der jeg kommer fra står det hver sommer artikler og brudepar som kommer hjem til robbet hus. Innbruddstyver sjekker avisene for slike annonser.
plix Skrevet 3. juni 2013 #1800 Skrevet 3. juni 2013 Jeg må bare si som jeg alltid gjør når dette kommer opp, vær forsiktig. I lokalavisen der jeg kommer fra står det hver sommer artikler og brudepar som kommer hjem til robbet hus. Innbruddstyver sjekker avisene for slike annonser. Så utrolig frekt, men ja har hørt om det selv. I vårt tilfelle er jeg rolig (har ingen planer om å sette inn annonse selv da), vi hverken feirer eller gifter oss hjemme. Rolig, av den grunn at vi ikke har et hjem de dagene Skal flytte dager etter vielsen. Og der vi skal bo er det alltid folk, selv på vår dag. Men absolutt noe å tenke på! Spesielt for de som bor i områder som er sårbart for innbruddstyver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå