Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

k-08-3150-cr_1_medium.jpg

denne <3

Kjempeflott

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så herlig at du tar alt med så stor ro moderfavn! Dere kommer til å få en nydelig dag :)

• Liker 2
Skrevet

Takk, dere herlige mennesker. Hvis noen har instagram kan dere se den enkle, sommerlige oppdekkningen vi har. Det ligger også et glimt av slør og sko der. Mulig det kommer mer i morgen. albertsmamma, heter jeg. :) Nå må denne brura prøve å ignorere varmen og få litt søvn her. Frokost på senga klokka syv. ;)

Skrevet

Hurra! Det var morro at du opplyste om instagram, nå kan vi følge litt med på deg Moderfavn! :) Og det må jeg si - nydelig, enkel oppdekking!! Kjenner nesten jeg gleder meg litt for deg ;)

For meg har det ikke vært mye planlegging i det siste, eksamen og flytting har liksom kommet litt i veien for det. Men når kjæresten kommer hjem setter vi igang igjen for fullt! Svarfristen på invitasjonene er jo også snart. Men denne uken har jeg i alle fall kjøpt inn undertøy til bryllupsnatten (evt. neste morgen), billig og fint fra lindex. :rodmer: Nå mangler jeg bare strømper (har strømpeholder) i hvit, men hvor får jeg tar i det? Har vært innom butikker som lindex, cubus og h&m, men de har bare i sort og beige.

Gjest Kiara!
Skrevet

Nyyyyydelig!

Nå fikk jeg også lyst på instagram. :ler:

Skrevet

Lykke til i morgen, moderfavn!

Skrevet

Kos deg på den store dagen moderfavn. :-)

Skrevet

Kos deg masse i dag, Moderfavn! Nyt dagen til fulle!

Skrevet (endret)

Blir visst utdrikningslag på meg i dag! Væææææ! Mamma og pappa kom akkurat og tok med seg tulla, og jeg skal ta bussen til byen og vente der. Med bikini i veska.

Søren og! Jeg som ikke skulle ha noe sånt!

Endret av pusla
  • Liker 3
Gjest Mariahamm
Skrevet

Håper det blir supert Pusla! De har nok ikke funnet på noe du ikke liker :)

Skrevet

Tenk nå ha Moderfavn kommet seg opp kirka, muligens gift og alt!

Ønsker deg en fin dag pusla!! :)

Skrevet

Det blir sikkert kjempegøy Pusla! :-D

Jeg tenker også på Moderfavn. :-) Hun la ut et bilde på instagram i dag tidlig, men ikke siden det. :-)

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Spennende dag, både for Moderfavn og for Pusla! Håper dere begge har en flott dag på hver deres måte :klem:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I går var jeg på utdrikningslag til ei venninne, og da jeg kom hjem skjedde det noe rart. Samboeren fortalte at naboen hadde ringt på og spurt etter meg, hun hadde lagt merke til at jeg hadde blitt så mye tynnere, og lurte på om jeg hadde noen tips til henne. Kjemperart, jeg har ikke lagt merke til det....

Ellers må jeg si hurra for moderfavn, og håper pusla har et fint utdrikningslag.

Anonym poster: 2a1aadae1c2f03139a3a3e56b66e4151

• Liker 1
Skrevet

Moderfavn er lykkelig gift, innlosjert på hotellrommet og deler for øyeblikket seng med en veldig våken toåring mens mannen har blitt "jaget på dør." :D Dagen ble så vellykket som den kunne bli. Gled dere! :) Nye bilder på instagram nå. :)

Håper pusla har en flott kveld. :)

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer så mye som Fru! :-)

Og så fantastisk nydelig du var i brudekjolen din! :blomst::danse:

Skrevet (endret)

Du var nydelig i kjolen din Moderfavn! Hyggelig å høre at dagen var bra!! :)

Endret av Tallulah
Skrevet

Tusen takk. Jeg var virkelig fornøyd med kjolen, og alt annet. :)

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg? Jeg har mer lyst til å bli hjemme å holde på med ting til bryllupet enn å dra ut å møte venner :| er ikke likt meg...

Skrevet

Gratulerer så mye, Moderfavn :blomst: og nydelige bilder :)

Så herlig med flere hilsener her inne i går :) det ble en kjempedag, skreddersydd for en voksen brud som er litt sliten småbarnsmor. Spapakke, piknik med nydelig mat fra Pascal, flott vær, hvitvin, skravling og latter. Helt fantastisk - jeg er kjempefornøyd!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...