Gjest Kiara! Skrevet 30. mai 2013 #1721 Skrevet 30. mai 2013 Blir varm i hele meg Moderfavn! Lykke til og nyt det! Tenk du er snart kone til mannen du er så glad i! 1
pusla Skrevet 31. mai 2013 #1722 Skrevet 31. mai 2013 Å, tenk at nå er det deres tur, Moderfavn Nyt det og masse lykke til! Fanteria: lekre sko 1
septemberbrura Skrevet 31. mai 2013 #1723 Skrevet 31. mai 2013 I morgen tidlig suser vi avsted til byen vi skal gifte oss i. Og på llrdag blir frøkena frue! :D Jeg burde sove nå, men det er sannelig ikke lett, og det er ikke bare fordi det er 29 grader på rommet. Jeg gleder meg, Veldig! :D Nå er det bare å håpe at vi ikke smelter helt i ekstremvarmen. Da vi satte datoen snakket vi om at det kanskje blir kaldt, siden 1.juni aldri er spesielt varm i nord. Lite visste vi at det skulle bli tropiske tilstander. Ullsjalet blir ikke med, det er hvertfall sikkert. En herlig overraskelse, vil jeg tro! Lykke til på den store dagen deres! 1
Moderfavn Skrevet 31. mai 2013 #1724 Skrevet 31. mai 2013 Takk dere. Kryss fingrene 11.30 i morgen, for det er da jeg skal prøve å ikke snuble på vei opp kirketrappa. 1
Gjest Kiara! Skrevet 31. mai 2013 #1726 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Er det flere enn meg som plutselig får en aha opplevelse siden det nå sist var det Semdfy sin tur, før det Liv og nå Moderfavn, så er det Pusla, og da er det plustselig MIN tur! Blir glad-stressa av å tenke på det jo! Endret 31. mai 2013 av Kiara! 1
Petalouda Skrevet 31. mai 2013 #1727 Skrevet 31. mai 2013 tiden går fooort ja, ingen tvil om det .... skulle ønske de kunne laget oversiktstråden vår til en prioritert tråd, det hadde vi før og det var kjempepraktisk - myyye lettere å ha oversikt
Gjest Adriane Skrevet 31. mai 2013 #1728 Skrevet 31. mai 2013 I morgen tidlig suser vi avsted til byen vi skal gifte oss i. Og på llrdag blir frøkena frue! :D Jeg burde sove nå, men det er sannelig ikke lett, og det er ikke bare fordi det er 29 grader på rommet. Jeg gleder meg, Veldig! :D Nå er det bare å håpe at vi ikke smelter helt i ekstremvarmen. Da vi satte datoen snakket vi om at det kanskje blir kaldt, siden 1.juni aldri er spesielt varm i nord. Lite visste vi at det skulle bli tropiske tilstander. Ullsjalet blir ikke med, det er hvertfall sikkert. Jeg blir glad og spent innvendig på dine og dere vegne, Moderfavn! Det har vært mange humper i veien for dere frem til dagen i dag - jeg husker godt hvor nervøs du var for at ting ikke skulle gå i orden i tide. Men nå... om rundt 14 timer er du fru Dansken! Det er så herlig å tenke på! Ønsker dere en fantastisk innspurt til den store dagen, og ikke minst ønsker jeg dere en aldeles nydelig, praktfull bryllupsdag, som blir alt dere har drømt om (og gjerne litt mer) I dag kom papirene vi har ventet på. En kopi med en post-it lapp om at original er sendt til vigsler :D Også fikk jeg kjøpt sko i dag. Og det ble disse for de som lurer: http://www.rainbowcl...dding-shoes/bea Tror ikke man finner enklere brudesko, så nå skal jeg lete etter sånne klips til skoa! Kanskje en gul fjær? Noen som har ideer hvor jeg kan finne sånt utenom ebay eller etsy? Så godt å høre at dere har fått papirene Fine sko! Jeg har dessverre null peiling på sånne klips, men det er garantert andre her inne som kan svare Er det flere enn meg som plutselig får en aha opplevelse siden det nå sist var Liv sin tur, nå Moderfavn og så er det Pusla, og da er det plustselig MIN tur! Blir glad-stressa av å tenke på det jo! Hehe, jeg får aha-opplevelse hver gang noen av dere andre gifter dere jeg! Det er spennende og småskummelt på én gang Men var ikke Semydfe (?) etter Liv; hun giftet seg jo nylig? Uansett - jeg får gigantsommerfugler i magen ved å tenke på at dere nå snart skal gifte dere, pusla og du også. Det går fort dit! (Jeg la til litt greier på Tilbords-ønskelista vår i går, og skvatt litt da jeg så at der står det jo antall dager igjen...! Det var litt "skummelt", å se det tallet ) 1
Gjest Kiara! Skrevet 31. mai 2013 #1729 Skrevet 31. mai 2013 Så sant så sant Adrianne! Bryllupsesongen er igang for fullt! Den eneste sesongen jeg bryr meg noe særlig om. Dritt i fotballen. Yvonne eller en annen moderator må jo kunne sette den som prioritert tråd Petalouda? Hun er jo innom her av og til hvertfall. 1
Gjest Ciegus Skrevet 31. mai 2013 #1730 Skrevet 31. mai 2013 Vi har endelig kommet litt i gang med skikkelig planlegging, og har nå sett på et lokale, skal se på et til om ikke så lenge. Likte det lokalet vi så på nå veldig, veldig godt (grendehus med fine lysekroner i taket, ingen stygge gardiner, greie stoler og fine bjelker i taket). Men hvordan gjør man det praktiske når alt skal foregå i ett rom? Har bare vært i bryllup med flere rom (der middagen har vært på et rom, kaffe, kaker og fest på et annet), utenom ett der alle gjestene måtte forlate lokalet etter middag og komme tilbake etter TO TIMER fordi de skulle ommøblere og gjøre klart til kaffe, kaker og fest. Det er jo helt uaktuelt å kaste ut gjestene i et par timer for å gjøre rommet klart for fest. Men når man bare har et rom - hva gjør man? Kan man få det til raskt og effektivt? På toppen av det hele skulle vi gjerne hatt vielsen i samme lokale... Midt blant middagsbordene? Det andre lokalet vi vurderer er ikke like fint (har ikke sett det ennå, men det er eldre og ikke et festhus), men der har de flere rom. Takk dere. Kryss fingrene 11.30 i morgen, for det er da jeg skal prøve å ikke snuble på vei opp kirketrappa. Lykke til, og nyt dagen! 1
pusla Skrevet 31. mai 2013 #1731 Skrevet 31. mai 2013 Kan dere vennligst slutte å rope så fælt om at snart er det vår tur 1
sofie777 Skrevet 31. mai 2013 #1732 Skrevet 31. mai 2013 Men hvordan gjør man det praktiske når alt skal foregå i ett rom? I de bryllupene jeg har vært i der middag og kaffe har vært i samme rom, har toastmaster gitt beskjed om endring til kaffe og kaker og da har det alltid vært noen av mannfolka som har tatt i et tak. De samme bordene skal jo brukes til begge deler. Noen av damene og ihvertfall servitørene har også gjort det de kunne. Da har man "snudd rundt" rommet på en halvtime ca. De gjestene som ikke hjelper til, går ut for å trekke mer eller mindre frisk luft og andre ser på gavebordet. Evt. kaffegjester har da kunnet mingle med de andre gjestene og evt. ventetid for dem har virket kortere.
Gjest Adriane Skrevet 31. mai 2013 #1733 Skrevet 31. mai 2013 Kan dere vennligst slutte å rope så fælt om at snart er det vår tur
Gjest Ciegus Skrevet 31. mai 2013 #1734 Skrevet 31. mai 2013 I de bryllupene jeg har vært i der middag og kaffe har vært i samme rom, har toastmaster gitt beskjed om endring til kaffe og kaker og da har det alltid vært noen av mannfolka som har tatt i et tak. De samme bordene skal jo brukes til begge deler. Noen av damene og ihvertfall servitørene har også gjort det de kunne. Da har man "snudd rundt" rommet på en halvtime ca. De gjestene som ikke hjelper til, går ut for å trekke mer eller mindre frisk luft og andre ser på gavebordet. Evt. kaffegjester har da kunnet mingle med de andre gjestene og evt. ventetid for dem har virket kortere. Takk for svar, ble litt (mye) klokere.
Moderfavn Skrevet 31. mai 2013 #1735 Skrevet 31. mai 2013 Hurra hotellet har internett. Den lille sover, mann og forlovere har tatt en tur i baren, og jeg har nettopp mottatt fem avlysninger fra gjester. Da blir det tomme plasser, for vi rekker ikke gjøre noe med det nå. Men ellers gleder vi oss bare. Kirkeøvelsen i dag var råmorsom, siden jeg gjennomførte den med en toåring på hofta. Det kan fort bli til at det skjer i morgen også. hihi :D 2
Arkivskap Skrevet 31. mai 2013 #1736 Skrevet 31. mai 2013 Masse lykke til Moderfavn. Hvor vanlig er det å få avlysninger slik i aller siste liten? 1
Moderfavn Skrevet 31. mai 2013 #1737 Skrevet 31. mai 2013 Vet ikke om det er vanlig, men her er det snakk om syk mor med barn, og død bil som skulle frakte familie på tre. Ikke noe man får gjort med det når ting tross alt oppstår plutselig. Håper bare det ikke dukker opp flere avlysninger i morgen tidlig. De opprinnelige femti-noen inviterte bikket akkurat under 30. Men bra blir det uansett. Og vi har i alle fall nok mat og kaker. Desuten gleder jeg meg skikkelig til sermonien. Det blir supert!!! :D 1
Aomame Skrevet 31. mai 2013 #1738 Skrevet 31. mai 2013 Huff, så slitsomt at folk avlyser i siste liten! Da har man jo allerede lagt penger ned i mat og alkohol og andre greier. Det er dårlig folkeskikk altså (med mindre man faktisk har en god grunn!). Vi fikk prøvingspapirene i dag, så da er enda en ting krysset av på "ting som må være på plass"-lista. Veldig kjekt 2
Gjest Kiara! Skrevet 31. mai 2013 #1739 Skrevet 31. mai 2013 Vet ikke om det er vanlig, men her er det snakk om syk mor med barn, og død bil som skulle frakte familie på tre. Ikke noe man får gjort med det når ting tross alt oppstår plutselig. Håper bare det ikke dukker opp flere avlysninger i morgen tidlig. De opprinnelige femti-noen inviterte bikket akkurat under 30. Men bra blir det uansett. Og vi har i alle fall nok mat og kaker. Desuten gleder jeg meg skikkelig til sermonien. Det blir supert!!! :D Du er en inspirasjon! Hvis jeg klarer ha bittelitt av den dette er bare moro og hyggelig kvelden før mitt bryllup kommer dette til å bli en kjempeopplevelse! Lykke til imorgen, så håper jeg at den stolte 2åringen skrur på sjarmen og løper opp til pappaen i andre enden. Det har vært utrolig stas å følge deg og høre historien deres M. 1
Fanteria Skrevet 31. mai 2013 #1740 Skrevet 31. mai 2013 Lykke til i morgen Moderfavn! Nå har jeg endelig fått gnisten over meg igjen. Har en lengre periode sett på planleggingen som slit. Men nå er det andre boller! I dag fikk jeg også bestilt frisør etter tips her :D Takk til liv for tipset Også prøver kjæresten å få avklart detaljer med trubaduren. Pappa ordnet musikk gjennom kontaktene sine. Fine pappan min <3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå