Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest Ciegus
Skrevet

http://www.etsy.com/listing/127761361/modern-diamond-engagment-ring-wedding?ref=shop_home_active

Han skal ha den brede som er 5 mm og jeg skal ha den smale på 2,3 mm med tre diamanter.

Oi, hans ring ligner veldig på våre forlovelsesringer, som er i sølv. Vi elsker ringene våre, men ja, det er lurt å unngå sølv! Det eneste positive vi ser med at ringene våre er i sølv er at de vil være så slitte innen vi gifter oss at vi vil være glade for å bytte de ut... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Sverige! :jepp:

Heia Sverige :)

Arkivskap - jeg ville valgt hudfarget strømpebukse nå som det er sommer, hvis du føler deg komfortabel i det. Siden drømmen opprinnelig var barbent regner jeg med at jeg går for hudfarget. Søndagen skal jeg ha kort brudekjole og da skal jeg iallefall ha hudfarget, hvite strømper passer best på småjenter :)

Gjest Adriane
Skrevet

http://www.etsy.com/...hop_home_active

Han skal ha den brede som er 5 mm og jeg skal ha den smale på 2,3 mm med tre diamanter.

Så fine! :)

Sitter og forbereder toåringen på det som skal skje på lørdag, og i tillegg til å fortelle spør jeg litt. Så langt har jeg lært at de har lørdagsnammenam i kirka, og gulrot. Han skal sitte sammen med bestemors hund- i bobilen! ;) Herlig! Men nei... det skal han ikke. :P

:fnise: Barn er bare herlige! Ikke lenge igjen til lørdag da, Moderfavn - kjenner du sommerfuglene i magen nå? Jeg klarer liksom ikke å se for meg at jeg også - om litt over 2 måneder, skal si at "nå er det én uke igjen". Av en eller annen grunn er det så abstrakt, til tross for alle forberedelser etc.

Skrevet (endret)

Da har vi fått tidspunkt og dato hos Tingretten, har også bestilt bord hos utvalgte restaurant OG bestilt bryllupssuite :D

Da er det bare prøvingsattesten og andre papirer som mangler, så er alt i boks

+ dressbukse og skjorte til mannen :D

Endret av irrlys
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk dere virkelig bestilt vielse hos Tingretten før dere har prøvingsattesten i hånda? Det ikke ikke vi... Kanskje det er forskjellig praksis rundt om i landet?

Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb

Gjest Daenerys
Skrevet

Samboeren som aldri har vært helt gira på giftemål (men som fremdeles ble enig i at vi skulle gifte oss) sa i dag at han gledet seg til jeg blir kona hans. Aww. Tror det begynner å gå opp for han også :-)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om noen greie lokaler i Oslo der man har mulighet til å ha med drikke selv? Vil veldig gjerne ha åpen bar, men blir for dyrt om man må kjøpe drikke gjennom lokalet

Anonym poster: 155d3944f492d9acddc3a8fa32b24b92

Skrevet

Fikk dere virkelig bestilt vielse hos Tingretten før dere har prøvingsattesten i hånda? Det ikke ikke vi... Kanskje det er forskjellig praksis rundt om i landet?

Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb

Det var null problem. De ville bare ha prøvingsattesten i hende et par dager før vi faktisk skal gifte oss :)

Vil tro det er forskjellig praksis da ja :)

Skrevet

Noen som vet om noen greie lokaler i Oslo der man har mulighet til å ha med drikke selv? Vil veldig gjerne ha åpen bar, men blir for dyrt om man må kjøpe drikke gjennom lokalet

Disen Gård

Kanonhallen (tror jeg)

Årvoll Gård

Alle grendehus

Skrevet

Lambertseter Gård også

• Liker 1
Skrevet

Disen gård eller årvoll gård. Hvor mange blir dere?

Skrevet

Det nærmer seg for fullt for oss nå.. Får stadig spørsmål om jeg har alt klart og om jeg er spent. Folk tror at jeg kan ta det med ro i og med at vi skal ha det på hotell. Men det er sannelig mye som må ordnes og tenkes på selv om vi har satt bort mye av jobben.

Hadde vært greit å bare kunne ha tenkt på seg selv, men vi har 3 unger som også skal kles på og ordnes med. Merker at jeg gruer litt til styret med fotografering, da vi må kle oss i finstasen for å ta bilder også ta på oss andre klær igjen. Men det ble den beste løsningen tilslutt. Dette fordi vi har festen dagen etter vielsen.

Skrevet

Hos oss har planleggingen tatt to elefantskritt fremover. I helga var vi på prøvesmaking av perfekt mat, bestemt litt vin, avtalt detaljer med de som driver lokalet, avtalt inn og utmarsj med organist, ordnet noen som kan ta seg av håret og sminket min, og i dag har vi endelig fått på plass prest, til og med han vi vil ha. Så deilig når ting faller på plass :))

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nordre Skøyen hovedgård

Anonym poster: 3d16dbdebf5c44ef025318f8adab39a0

Gjest chiki
Skrevet

Bryllupet er om en mnd, jeg har en kjole som passer og et opplegg som tar pusten fra de fleste mht forbredelser i forkant jeg kan ikke begynne å irritere meg over at de kommer. Dette skal bli mitt drømmebryllup, det skal bli sol og det skal bli en helt fantastisk fest for oss alle!

Om det er 2 unger til der får jeg bare se forbi. Men jeg hadde gitt absolutt samme råd/mening som deg om det ikke var mitt eget bryllup det er snakk om, akkurat nå orker jeg bare ikke lage noe styr.

Så i ett annet innlegg at du skulle la trampolinen stå fremme pga de uinviterte ungene som allikevell kommer. Det hadde jeg droppet, unger på trampoline er så utrolig bråkete og usjarmerende støy!:P Naboen vår har barn og jeg blir gal hver gang de har besøk og er ute å hopper. Hyling, hoing og gledesrop. Jeg har barn selv, og skal aldri kjøpe trampoline.... Ville heller funnet noe mer stille aktiviteter som kubb, spill eller lignende:)

Gjest Kiara!
Skrevet

Så i ett annet innlegg at du skulle la trampolinen stå fremme pga de uinviterte ungene som allikevell kommer. Det hadde jeg droppet, unger på trampoline er så utrolig bråkete og usjarmerende støy! Naboen vår har barn og jeg blir gal hver gang de har besøk og er ute å hopper. Hyling, hoing og gledesrop. Jeg har barn selv, og skal aldri kjøpe trampoline.... Ville heller funnet noe mer stille aktiviteter som kubb, spill eller lignende:)

:P

Den står pr dags dato på andre siden av veien. (ikke bilvei, men gangvei) Laaaaaaaaaaangt unna alle oss andre. Dvs 50m minst. Jeg hadde tenkt å rydde den helt bort, nå får den stå, kanskje enda lenger bort får sjekke støyen først. Men jeg er jo vanligvis ganske sart for den trampoline lyden så du er absolutt inne på noe.

Nei, jeg vet fpr å være helt ærlig ikke hva vi gjør er det ikke unger, så er det bikkjer, er det ikke bikkjer så er det mødre som overstyrer oss. Så jeg må rett å slett se hva vi gjør OG ikke minst ikke gjør.

Kommer til å bli et sjamerende bryllup dette her med en bikkje som ikke klarer å tie stille, en gjeng hylende unger på trampolinen og en brud som furter over tingenes tilstand. :rolleyes:

• Liker 1
Gjest Kiara!
Skrevet

Neste post på agendaen: trenger man vielsesprogram når man har en vielse som Oss dvs borgelig utført av Unitarforbundet med mye musikk?? Ser ikke poenget, kan heller ha en utfyllende meny etterpå.

Yvonne hvor er du??? Hva hadde dere... :)

Og såpebobler er vi vel enige om å droppe. Hva med rød løper... synes det er litt i overkant selv må jeg innrømme, men nå er den nå her. 31 dager igjen...

Gjest Mariahamm
Skrevet

Har fortsatt ikke hørt noe angående papirer for vielsen og er nå i underkant av to mnd siden jeg sendte inn. Dere andre som krysset av på å sende papirene rett til kirka, fikk dere ikke noen bekreftelse på at det var i orden?

Skrevet

Du trenger ikke rød løper, det er mange eksempler på folk som har hvit løper, der det står noen gode ord i ene enden (men da er det på amerikansk vis ikke lov å gå på løperen for andre enn brudefølget). Bare som eksempel.

Gjest Kiara!
Skrevet

Har fortsatt ikke hørt noe angående papirer for vielsen og er nå i underkant av to mnd siden jeg sendte inn. Dere andre som krysset av på å sende papirene rett til kirka, fikk dere ikke noen bekreftelse på at det var i orden?

Nope.

Hos oss var noe galt. :S

Sendte en mail, fikk papirene etter noen dager. Kom i kontakt med saksnehandleren din råder jeg deg, var en vond følelse når ikke alt var ok. (manglet et kryss):

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...