Gjest Ciegus Skrevet 8. mai 2013 #1481 Skrevet 8. mai 2013 Da er middagen til bryllupet endelig i boks. Tapas som ser slik ut: > – Hjorterygg stekt med enebær og pepper, sellerikrem > – Lettsaltet Finest-laks, revet pepperrot, ørretrogn > – Kalverygg stekt med hvitløk og rosmarin > – Grillet kamskjell, dijon- og gressløkkrem, soya-olivensjy > – Hjemmelagde grove pikante pølser, rosmarin og hvitløk > – Risoni og olivenemulsjon, toppet med ørret og gressløk > – Norsk hummer, lett currykrem, ørretrogn, gressløk > – Krydderglaserte spareribs BBQ > – Blandet salat, rotfrukter, blomkål og gressløkvinaigrette > – Saltkokte småpoteter, kremet sennepsvinaigrette > – Aioli > – Fransk landbrød og foccaccia Oi, det hørtes fantastisk ut! Er det catering, eller leier dere kokk? Nå fikk jeg også lyst til å flytte bryllupet ut av bygda for å kunne få noe god mat... 1
CathFoto Skrevet 8. mai 2013 #1483 Skrevet 8. mai 2013 Oi, det hørtes fantastisk ut! Er det catering, eller leier dere kokk? Nå fikk jeg også lyst til å flytte bryllupet ut av bygda for å kunne få noe god mat... Catering. Takket være forslag fra Adriane. Essens Catering.
pusla Skrevet 9. mai 2013 #1484 Skrevet 9. mai 2013 (endret) Siste prøving av kjolen i dag, med den bhen jeg kjøpte for å fylle ut mest mulig. Huff, jeg må si jeg fortsatt har mine tvil når det gjelder kjolen. Mellom holdin-saken og bhen danna det seg en mindre lekker valke, noe jeg aldri har hatt før. I tillegg er kjolen for stor oppe, til tross for fylt bh med kyllingfileter i. Men når det er sagt, var resten ikke så ille denne gangen synes jeg og jeg må jo bare tro at jeg klarer å legge tvilen til side og være fornøyd på selve dagen. Har sitti og sikla på nettsidene tl Pascal nå. Jeg har så lyst på et sånt stativ med makroner! Endret 9. mai 2013 av pusla
Gjest Kiara! Skrevet 9. mai 2013 #1485 Skrevet 9. mai 2013 Får du valk er det bare å bytte/kvitte seg med den hold-in saken med en gang Pusla. Den kommer kun til å skape irritasjon å få deg til føle deg feit... Ingen god følelse. Stativ med makroner... inn for å se. 1
pusla Skrevet 9. mai 2013 #1486 Skrevet 9. mai 2013 Men jeg må ha den holdinsaken pga chiffonkjolen fra he***e - hvis ikke synes sømmer fra undertøyet gjennom og ikke søren om jeg bruker mer tid og penger på å finne annet undertøy nå! Får bare hive meg på den crazy slankegreia jeg og!
Gjest Kiara! Skrevet 9. mai 2013 #1487 Skrevet 9. mai 2013 ja, du får begynne med lymfemassasje du også! Neida, jeg ville bare prøvd å dratt den lenger opp jeg så skjøten og bh`en kommer sammen. Ordner seg sikkert. 1
pusla Skrevet 10. mai 2013 #1488 Skrevet 10. mai 2013 ja, du får begynne med lymfemassasje du også! Hva jeg enn nå gjør, så må jeg iallefall passe på å ikke bli mindre overtil Tror det løser seg, ja. Det er nok bare jeg som ser det, i tillegg har jeg jo tenkt å passe matinntaket litt sånn på slutten.
Gjest Adriane Skrevet 10. mai 2013 #1489 Skrevet 10. mai 2013 I dag har mannen purret på presten. Vi måtte minne om at vi bor langt unna, slik at en tur til denne byen tar en hel dag. Vi har jo sagt det før, siden mannen trenger litt varsel for å få fri fra jobb. Presten hadde visst tenkt å ringe oss to-tre dager før, og mente at det var vanlig at brudeparet kom samme dag som han ringte. (Mulig vi er helt uvanlige siden mannen ikke har fri uka før vielsen?) Så det var godt vi fikk tak i han i dag. Nå skulle han finne ut av timeplanen sin og ordne en avtale til oss, så da får vi jo god varsel. Jøss, høres ut som den presten er litt bortskjemt Godt dere fikk gitt beskjed, så dere slipper å bekymre dere for det der Da er middagen til bryllupet endelig i boks. Tapas som ser slik ut: > – Hjorterygg stekt med enebær og pepper, sellerikrem > – Lettsaltet Finest-laks, revet pepperrot, ørretrogn > – Kalverygg stekt med hvitløk og rosmarin > – Grillet kamskjell, dijon- og gressløkkrem, soya-olivensjy > – Hjemmelagde grove pikante pølser, rosmarin og hvitløk > – Risoni og olivenemulsjon, toppet med ørret og gressløk > – Norsk hummer, lett currykrem, ørretrogn, gressløk > – Krydderglaserte spareribs BBQ > – Blandet salat, rotfrukter, blomkål og gressløkvinaigrette > – Saltkokte småpoteter, kremet sennepsvinaigrette > – Aioli > – Fransk landbrød og foccaccia Catering. Takket være forslag fra Adriane. Essens Catering. Den tapasen der ser så spennende og så god ut at jeg også begynner å lure på om man ikke bare burde flytte hele kalaset Jammen glad jeg konfererte med kokke-nevøen min! Siste prøving av kjolen i dag, med den bhen jeg kjøpte for å fylle ut mest mulig. Huff, jeg må si jeg fortsatt har mine tvil når det gjelder kjolen. Mellom holdin-saken og bhen danna det seg en mindre lekker valke, noe jeg aldri har hatt før. I tillegg er kjolen for stor oppe, til tross for fylt bh med kyllingfileter i. Men når det er sagt, var resten ikke så ille denne gangen synes jeg og jeg må jo bare tro at jeg klarer å legge tvilen til side og være fornøyd på selve dagen. Har sitti og sikla på nettsidene tl Pascal nå. Jeg har så lyst på et sånt stativ med makroner! Auda... sånne valker blir det vel dessverre gjerne når man bruker hold-in, for et eller annet sted må det jo gjøre av seg det vi prøver å skjule Men som Kiara sier, hvis det er mulig å dra den derre hold-in-saken lenger opp, går det jo an å prøve det. Og det med BH-en - fyll i enda mer kyllingfilet? Eller større kyllingfilet? Jeg er sikker på at det løser seg, pusla! *nå lusker jeg meg inn på siden til pascal for å sikle litt jeg også* 1
pusla Skrevet 10. mai 2013 #1490 Skrevet 10. mai 2013 (endret) Nå skal jeg være skikkelig gal - hvor ille er den valken synes dere? Bilde fjernet! Endret 10. mai 2013 av pusla
Gjest Kiara! Skrevet 10. mai 2013 #1491 Skrevet 10. mai 2013 Gud så flott rygg Pusla! Den var nydelig bak. :D Den synes men det er kun fordi du sier at den er der, da ser jeg etter den... Men det løser du lett ved å dra den litt lenger opp bak. Bagatell i det store og det hele.
Moderfavn Skrevet 10. mai 2013 #1492 Skrevet 10. mai 2013 Nå skal jeg være skikkelig gal - hvor ille er den valken synes dere? Fy den var ille du!!! Nei, helt seriøst... Du må faktisk fortelle hvor du mener den er, for jeg klarer ikke finne noen valk. Du ser flott ut!
pusla Skrevet 10. mai 2013 #1494 Skrevet 10. mai 2013 Takk jenter Jeg er rimelig klar på at den valken ikke skal være der på selve dagen, jeg får bare gjøre en liten ekstra innsats.
liv Skrevet 11. mai 2013 #1496 Skrevet 11. mai 2013 Da er dagen her. Og buketten jeg laget i går ble etter mitt syn nydelig! 5
Moderfavn Skrevet 11. mai 2013 #1497 Skrevet 11. mai 2013 Lykke til, liv. Håper dagen deres blir vakker. Pusla, jeg var inne på bildet 6-7 ganger før jeg la mer, og det begynte å irritere meg at jeg bare ikke kunne se hva du mente. Jeg måtte bare gi opp. Til slutt var det "hvor er Willy" tilstander her.
Gjest lisha Skrevet 11. mai 2013 #1498 Skrevet 11. mai 2013 Gratulerer med dagen liv!! Håepr dere får en fantastisk dag!! )
pusla Skrevet 11. mai 2013 #1499 Skrevet 11. mai 2013 Lykke til i dag, Liv! CathFoto: du gikk ikke glipp av stort, bare en rygg med litt flesk på ene sida Moderfavn: hehe, du er nå søt nå fjerna jeg bildet, men valka var på venstre side og med det nærbildet er det da ikke mulig å ikke se den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå