Gjest Adriane Skrevet 7. mai 2013 #1461 Skrevet 7. mai 2013 Takk:) ja, vi gifter oss 22. Juni. Har booket frisørtime og hatt møte med lokalet, booket spabehandling og bestilt blomster. Det er disse småtinga som gjør at det liksom føles så mye mer ekte nå. Det er jo slett ikke lenge til! Er ikke rart det da begynner å føles mye mer ekte, når alt begynner å komme så veldig mye nærmere. Får litt sommerfugler i magen på dine vegne jeg Ting begynner å nærme seg farlig mye så jeg googler stort sett; hvordan sy ut brudekjolen. Ellers er det mye konkret som må gjøres nå kjenner jeg, ting må bekreftes, møte med vigsler + + ikke så teoretisk lenger. Haha, du, tullehøna - det der kommer til å gå så bra! Nå som du har "ketolysert" deg og greier Jeg har tro på deg, du har en vilje av stål og ikke minst: a body to die for! Og det mener jeg av hele mitt hjerte; jeg syns du ser råflott ut! Spennende! Det drar seg kanskje litt til når det nærmer seg ja? Er så moro å kikke rundt på kjoler! Skal egentlig holde på med hjemmeeksamen nå, men havna på kjole-kjøret i stedet... Been there, done that! Det var en periode jeg satt i altfor mange timer og surfet rundt på kjoler. Var jo bare så mye fint å se på, ble jo helt forvirret til slutt Håper du klarte å legge vekk brudekjolene og konse på eksamenen etterhvert Vi hadde møte med vigsler i dag. Plutselig føltes det veldig virkelig og mye nærmere... :-) Den skjønner jeg så godt - sånn var det for oss også. Møtet med vigsleren gjorde alt så mye mer virkelig. Dessuten var det ikke så reint lite romantisk syns iallfall vi Vi har under seks uker igjen og det merkes. Fy flate hvor mange detaljer det er jeg har en stadig voksende liste på mobilen som stresser meg litt, kjenner jeg. Kikka på den i desperasjon i går for å se om jeg ikke kunne krysse ut noe snart Men det føles som vi har kontroll Vi har tre måneder igjen og jeg har enda ikke merket dette som dere sier Kiara og Pusla om alle konkrete ting som må gjøres. Synes det meste er teori enda jeg - og gleder meg til å faktisk få gjort noe! Men regner med det kommer etterhvert Vi har også ca 3 måneder igjen, og jeg har heller ikke merket dette med mange konkrete småting som må gjøres ennå. Men det kommer kanskje når man er enda nærmere? Sånt som å bekrefte endelig antall gjester til catering/hotell f.eks? Men hvilke andre sånne detaljer og småting er det som dukker opp når det nærmer seg? Blei nesten litt småstressa her jeg nå, og lurer på hva i all verden jeg ikke har tenkt på, som kan dukke opp i siste liten 1
Arkivskap Skrevet 7. mai 2013 #1462 Skrevet 7. mai 2013 Er imponert over svarene dine Adriane! Jeg leser hele tråden, men er dårlig på tilbakemeldinger dessverre.
Gjest Adriane Skrevet 7. mai 2013 #1463 Skrevet 7. mai 2013 Hehe, takk for det Arkivskap. Henger vel sammen med at jeg er uten jobb for tiden, og da har jeg tid til å svare mer enn når man er i jobb
liv Skrevet 7. mai 2013 #1464 Skrevet 7. mai 2013 Nå er det bare dager igjen her. Har mye å gjøre, men viktigst blir det å få lagt opp klærne til ungene, sydd i den knappen som har falt av og dobbelsjekket at klærne til ungene passer i morgen skal jeg til til frisøren og så legge negler. Er vel ikke hjemme før i 9-10 tiden på kvelden. Torsdag går av seg selv og det gjør vel fredag og tenker jeg. Bare alt av sko og sånt passer så blir det nok bra. Litt spent på blomsterbuketten jeg skal prøve å lage selv da Kjøpt inn silkebånd, andre bånd, nåler og blomsterteip. Håper jeg får det til! Ikke har jeg fått øvd heller... 1
Moderfavn Skrevet 7. mai 2013 #1465 Skrevet 7. mai 2013 Lykke til da, liv. Du får vel neppe tid til å henge her inne noe mer da. Mye å gjøre på slutten. Jeg tipper du får blomstrene helt fint til.
pusla Skrevet 7. mai 2013 #1467 Skrevet 7. mai 2013 Adriane er unik på å se alle Liv: lykke til med innspurten! Å lage buketten selv fikser du fint, det er slettes ikke så vanskelig Mange av tingene som står på lista nå, er ting som fint kunne vært gjort for lenge siden, så tror ikke det nødvendigvis må være så mye. Vi må kjøpe inn endel småting til bordpynt, duker etc som rett og slett bare er fordi vi ikke har gjort det før. Bestemme menyen til restauranten i Køben, finne blomsterkurv, musikk til festen, pynt til buketten, få bekrefta fotografen, bestemme velkomstdrink, legge slagplan for kakebaking, få bekrefta serveringshjelp, strømpebånd, kjøpe ekstra minnekort til kameraet, orkideer til bprdpynten, finne salmer. Ja, det er endel av lista som den ser ut nå. Vi skal jo ha festen hjemme, så uka før blir vel fylt opp av å vaske og gjøre klart her.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #1468 Skrevet 7. mai 2013 Av ren nysgjerrighet...virker som flere av dere vet hvordan de andre her på forumet ser ut. Kjenner flere av dere hverandre på ordentlig? Har tenkt på det flere ganger men eksempelet jeg så nå var at pusla sa at kiara hadde "a body to die for". Og ikke misforstå for jeg tviler ikke men bare er ny på forum og lurer på hvordan dere vet dette Anonym poster: 3767478772a8ea007b47e61a412624b3
Gjest Kiara! Skrevet 7. mai 2013 #1469 Skrevet 7. mai 2013 Av ren nysgjerrighet...virker som flere av dere vet hvordan de andre her på forumet ser ut. Kjenner flere av dere hverandre på ordentlig? Har tenkt på det flere ganger men eksempelet jeg så nå var at pusla sa at kiara hadde "a body to die for". Og ikke misforstå for jeg tviler ikke men bare er ny på forum og lurer på hvordan dere vet dette Anonym poster: 3767478772a8ea007b47e61a412624b3 Fordi noen av oss (les; meg) utleverer sjela si på dette bryllupsforumet uten filter eller tanke på morgendagen, så da blir man kjent iløpet av et planleggingsår. Dessuten klarte jeg å poste et bilde av meg selv her om dagen. Vi deler mange sorger og ikke minst gleder! Aner jo ikke hvem de er bak sommerfugler, bikkjer og tegneseriefigurer. 1
Petalouda Skrevet 8. mai 2013 #1470 Skrevet 8. mai 2013 Fordi noen av oss (les; meg) utleverer sjela si på dette bryllupsforumet uten filter eller tanke på morgendagen, så da blir man kjent iløpet av et planleggingsår. Dessuten klarte jeg å poste et bilde av meg selv her om dagen. Vi deler mange sorger og ikke minst gleder! Aner jo ikke hvem de er bak sommerfugler, bikkjer og tegneseriefigurer. - og vi elsker deg for det, Kiara <3 2
pusla Skrevet 8. mai 2013 #1471 Skrevet 8. mai 2013 Jeg kjenner ingen her inne på bryllup fra før. Men som kiara sier - vi deler en del og da blir man kjent
Petalouda Skrevet 8. mai 2013 #1473 Skrevet 8. mai 2013 - det er jo nesten litt som å "ligge på sykehus" da, man deler en veldig privat og intim del av livet sit med fremmedfolk, uten at man egentlig vet noe mer om personen i den andre sengen 2
Arkivskap Skrevet 8. mai 2013 #1474 Skrevet 8. mai 2013 Lykke til Liv!! Jeg planlegger og ordner til samboerens runddag. Er nesten mer styr med det enn å ordne til bryllup! Til bryllupet har vi det meste klart, da vi har det på hotell og har planlagt detaljene sammen med andre i god tid. Til bursdagsfeiring gjør vi alt selv i tillegg til at huset må ordnes! Så denne uken er litt hektisk! Ispause nå, før jeg skal skrelle 60 poteter til en potetsalat.
Gjest Adriane Skrevet 8. mai 2013 #1475 Skrevet 8. mai 2013 Nå er det bare dager igjen her. Har mye å gjøre, men viktigst blir det å få lagt opp klærne til ungene, sydd i den knappen som har falt av og dobbelsjekket at klærne til ungene passer i morgen skal jeg til til frisøren og så legge negler. Er vel ikke hjemme før i 9-10 tiden på kvelden. Torsdag går av seg selv og det gjør vel fredag og tenker jeg. Bare alt av sko og sånt passer så blir det nok bra. Litt spent på blomsterbuketten jeg skal prøve å lage selv da Kjøpt inn silkebånd, andre bånd, nåler og blomsterteip. Håper jeg får det til! Ikke har jeg fått øvd heller... Ååååå - så spennende! Får skikkelig sommerfugler i magen på dine vegne Høres ut som det er nok å henge fingrene i frem til selve dagen, så det er vel ikke sikkert du er innom her igjen før etter bryllupet. Men vil allikevel ønske deg og din kommende mann en fantastisk bryllupsdag! Må den bli alt det dere håper på, og litt til Blomsterbuketten får du helt sikkert til - gjelder bare å puste med magen og være litt tålmodig - dette klarer du helt fint! Jeg er også imponert over Adriane som alltid svarer alle Du er herlig å ha her inne Aaaawww... Tusen takk! Jeg syns jo at det er dere som er herlige, og det er derfor jeg henger her inne Adriane er unik på å se alle Mange av tingene som står på lista nå, er ting som fint kunne vært gjort for lenge siden, så tror ikke det nødvendigvis må være så mye. Vi må kjøpe inn endel småting til bordpynt, duker etc som rett og slett bare er fordi vi ikke har gjort det før. Bestemme menyen til restauranten i Køben, finne blomsterkurv, musikk til festen, pynt til buketten, få bekrefta fotografen, bestemme velkomstdrink, legge slagplan for kakebaking, få bekrefta serveringshjelp, strømpebånd, kjøpe ekstra minnekort til kameraet, orkideer til bprdpynten, finne salmer. Ja, det er endel av lista som den ser ut nå. Vi skal jo ha festen hjemme, så uka før blir vel fylt opp av å vaske og gjøre klart her. Tusen takk, pusla Det var egentlig litt godt å høre. Jeg ser at en del av de tingene du lister opp her, er ting som er på plass for oss - rett og slett fordi jeg har hatt mengder av tid til å drive med alt "plukket". Er imponert over dere som skal ha festen hjemme! Noen ganger tenker jeg på hvor mye vi hadde spart på å gjøre det sånn, men det er ingen av oss som ser for oss at vi hadde orket alt det det innebærer å ha det i eget hus Så vi tok "latmanns"-versjonen, hehe Av ren nysgjerrighet...virker som flere av dere vet hvordan de andre her på forumet ser ut. Kjenner flere av dere hverandre på ordentlig? Har tenkt på det flere ganger men eksempelet jeg så nå var at pusla sa at kiara hadde "a body to die for". Og ikke misforstå for jeg tviler ikke men bare er ny på forum og lurer på hvordan dere vet dette Anonym poster: 3767478772a8ea007b47e61a412624b3 Skjønner jo at du blir nysgjerrig, for det kan jo sikkert høres ut som vi kjenner hverandre. Til dels gjør vi jo også det nå, etter lang tid på forumet. Men ingen av oss kjente hverandre fra før. Vi deler sorger, gleder, frustrasjoner og tanker, så man blir jo godt kjent etterhvert. Og vakre Kiara la ut bilde av seg selv en stakket stund som jeg rakk å se, og dermed kan jeg si - med hånda på hjertet - at hun har "a body to die for". Jeg planlegger og ordner til samboerens runddag. Er nesten mer styr med det enn å ordne til bryllup! Til bryllupet har vi det meste klart, da vi har det på hotell og har planlagt detaljene sammen med andre i god tid. Til bursdagsfeiring gjør vi alt selv i tillegg til at huset må ordnes! Så denne uken er litt hektisk! Ispause nå, før jeg skal skrelle 60 poteter til en potetsalat. Rund dags-styring er veldig mye styr ja! Som du sier, det blir litt annerledes med bursdagsfeiringen der man ordner alt selv - iallfall for oss som har valgt å holde bryllupsfest på hotell eller lignende, der det meste blir fikset for oss Skjønner at det er en hektisk uke for deg da - ønsker dere masse lykke til med bursdagsfeiring, og forberedelser til den. (Jammen flaks det er fridag i morgen ) 1
Moderfavn Skrevet 8. mai 2013 #1476 Skrevet 8. mai 2013 I dag har mannen purret på presten. Vi måtte minne om at vi bor langt unna, slik at en tur til denne byen tar en hel dag. Vi har jo sagt det før, siden mannen trenger litt varsel for å få fri fra jobb. Presten hadde visst tenkt å ringe oss to-tre dager før, og mente at det var vanlig at brudeparet kom samme dag som han ringte. (Mulig vi er helt uvanlige siden mannen ikke har fri uka før vielsen?) Så det var godt vi fikk tak i han i dag. Nå skulle han finne ut av timeplanen sin og ordne en avtale til oss, så da får vi jo god varsel.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1477 Skrevet 8. mai 2013 http://www.filmweb.no/filmnytt/article1043187.ece?source=nyhetsbrev Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb
CathFoto Skrevet 8. mai 2013 #1478 Skrevet 8. mai 2013 Da er middagen til bryllupet endelig i boks. Tapas som ser slik ut: > – Hjorterygg stekt med enebær og pepper, sellerikrem > – Lettsaltet Finest-laks, revet pepperrot, ørretrogn > – Kalverygg stekt med hvitløk og rosmarin > – Grillet kamskjell, dijon- og gressløkkrem, soya-olivensjy > – Hjemmelagde grove pikante pølser, rosmarin og hvitløk > – Risoni og olivenemulsjon, toppet med ørret og gressløk > – Norsk hummer, lett currykrem, ørretrogn, gressløk > – Krydderglaserte spareribs BBQ > – Blandet salat, rotfrukter, blomkål og gressløkvinaigrette > – Saltkokte småpoteter, kremet sennepsvinaigrette > – Aioli > – Fransk landbrød og foccaccia
Moderfavn Skrevet 8. mai 2013 #1479 Skrevet 8. mai 2013 Herlig, Cath, nesten så jeg flytter hele selskapet sørover så vi også kan ha så fancy mat. Det hørtes utrolig godt ut. 1
CathFoto Skrevet 8. mai 2013 #1480 Skrevet 8. mai 2013 Herlig, Cath, nesten så jeg flytter hele selskapet sørover så vi også kan ha så fancy mat. Det hørtes utrolig godt ut. Jeee! Veldig fornøyd med endelig å finne noe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå