Arkivskap Skrevet 6. april 2013 #1161 Skrevet 6. april 2013 Hva sier dere til folk som svarer at de kanskje kommer? Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d Jeg har noen slike. Jeg skal ringe dem når det nærmer seg og be om klart svar.
Petalouda Skrevet 6. april 2013 #1162 Skrevet 6. april 2013 Hva sier dere til folk som svarer at de kanskje kommer? Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d at svarfristen er satt for en grunn og at de derfor må bestemme seg ila veldig kort tid. 1
CathFoto Skrevet 6. april 2013 #1163 Skrevet 6. april 2013 Hva sier dere til folk som svarer at de kanskje kommer? Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d Det går jo ikke an, man må jo vite hvor mange som kommer pga mat osv.
Evie Skrevet 7. april 2013 #1164 Skrevet 7. april 2013 Jeg ringte de som sa kanskje dagen etter fristen var gått ut og ba dem om et konkret svar. Mine to kusiner klarte enda ikke ta stilling til om de kunne komme, jeg sa jeg måtte ha et svar og da ble svaret nei... Jeg har noen slike. Jeg skal ringe dem når det nærmer seg og be om klart svar.
Gjest lisha Skrevet 7. april 2013 #1165 Skrevet 7. april 2013 får håpe de fleste forholder seg til svarfristen, så vi slipper å holde på å ringe rundt for å få et konkret svar!
Gjest Kiara! Skrevet 7. april 2013 #1166 Skrevet 7. april 2013 Denne bruden tar en u-sving fra dagens tema... For jeg vil klippe håret mitt kort-kort igjen! Må da være mulig å bli en vakker brud selv om man har en pixie frisyre vel. Anne Hatway så jo helt fantastisk ut! Dette håret driver meg rett og slett fra forstanden, liker ikke den lengden jeg har i det hele tatt når det nå er en lang bob igjen. :S Ikke er jeg fan av løshår heller. Nei, håret må bort slik at det brukes minimalt med tid på meg og håret den dagen - jeg har jo tre brudepiker som skal ha langt krøllet englehår, de får være alibiet for at jeg klipper meg kort å kommer til å stråle! Jeg har også tatt en u-sving når det kommer til pynt på bordene, jeg gidder ikke legge sjelen min i det likevel ift å sitte oppe hele natten i forkant. Så jeg har rett og slett tenkt å bruke mine nye champagne glass fra Magnor til å ha en flytende peon oppi. Kommer til å blir veldig lekkert sammen med dekktallerkner i sølv og tre lysstaker i glass. Kan fort bli for mye på bordet med alt som skal være der. Grøss og gru til det også.... Sånn da har jeg skrevet litt her idag også. :D 1
Petalouda Skrevet 7. april 2013 #1167 Skrevet 7. april 2013 hvis du vil ha kort hår så klipper du deg your hair, your business
Gjest Kiara! Skrevet 7. april 2013 #1168 Skrevet 7. april 2013 Takk Petalouda, det var veldig godt å høre noe annet enn; hva skal du ikke ha "langt" hår når du gifter deg!?!?! 1
Arkivskap Skrevet 7. april 2013 #1169 Skrevet 7. april 2013 Jeg har veldig kort hår og er glad for at jeg slipper å bruke tid på håret når jeg skal gifte meg!
liv Skrevet 7. april 2013 #1170 Skrevet 7. april 2013 Her er det meste i orden, om fem uker er vi gift Har igjen ting som bordkort, kjøpe servietter og diverse lys. Kanskje vi finner noe fint i Manchester (skal over i kamp, reiser straks )
Moderfavn Skrevet 7. april 2013 #1171 Skrevet 7. april 2013 Jeg har fått en "kanskje", og det sies at en av de andre som fremdeles ikke har svart kommer til å måtte si det samme. Disse to går begge og venter på operasjonsdatoer etter å ha skadet seg, og vet derfor ikke om de kan. Dette må vi bare godta. Det er ikke deres feil og de ønsker jo faktisk å komme. Vi får planlegge ut fra at de kommer. Jeg drøyer fremdeles purringen litt. Det er nå 10 personer vi ikke har hørt fra, en liten uke over svarfristen, men vi er oppe i 32 bekreftelser, blant annet fra de aller viktigste, så dette blir bra. Og jeg har hvertfall ikke mageknip for å bli for få til lokalet nå mer. Jeg er så glad for alle dere her inne at dere aner bare ikke. Som det er nå er alle mine nærmeste som jeg ellers ville ha snakket med om disse tingene, fullt opptatt med egne problemer. Hvis jeg ikke hadde vært så heldig å kunne få tips og meningsutvekslinger her inne, tror jeg faktisk jeg hadde hatt vanskelig for å få planlagt dette bryllupet. Dere er gull verdt.
Petalouda Skrevet 7. april 2013 #1172 Skrevet 7. april 2013 sjuke folk som venter på operasjon bør man ha litt større tålmod med ja .. det er verre med sånne "vi vet ikke om vi skal på hytta eller ikke den helgen ennå" 2
Arkivskap Skrevet 7. april 2013 #1173 Skrevet 7. april 2013 Hehe, onkelen min som er en "kanskje" sier han kommer hvis han ikke blir syk. Det skal sies at han har vært en del syk de siste årene. Men i tillegg så er han litt hypokonder og har et pessimistisk syn på livet, så jeg regner egentlig ikke med at han kommer. Jeg skal ringe han og høre hvordan han har det etter hvert.
pusla Skrevet 7. april 2013 #1174 Skrevet 7. april 2013 Her er begge mødrene kanskje pga kommende operasjoner. Det er veldig leit å tenke på at vi kanskje må gifte oss i Køben uten begge mammaer, men da skal vi ha skikkelig uflaks.
Moderfavn Skrevet 7. april 2013 #1175 Skrevet 7. april 2013 Har dere planene klare for hvilken kake dere skal ha? Vi er litt uenige. Jeg kan ikke fordra marsipan, som er det mannen foretrekker og ser på som typisk bryllupskake. Jeg vil gjerne ha en hvit, pen kake, og tenker da på sånn sukkerpasta. Men det har vi aldri smakt, så det er ikke godt å si om det er noe godt. I tillegg mener mannen å ha hørt at det knaser i tennene omtrent som dårlig pisket eggedosis, og det høres ikke bra ut. Men det finnes vel ikke andre alternativer?
Arkivskap Skrevet 7. april 2013 #1176 Skrevet 7. april 2013 Ser ut som at det blir fromasjekake på oss. Bakeren vi snakket med mener at marsipankake ikke er særlig egna som bryllupskake. Han mente at folk ikke tør å spise så mye da? Vet ikke jeg, men vi skal ha stor marsipankake utenom i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #1177 Skrevet 7. april 2013 Har dere planene klare for hvilken kake dere skal ha? Vi er litt uenige. Jeg kan ikke fordra marsipan, som er det mannen foretrekker og ser på som typisk bryllupskake. Jeg vil gjerne ha en hvit, pen kake, og tenker da på sånn sukkerpasta. Men det har vi aldri smakt, så det er ikke godt å si om det er noe godt. I tillegg mener mannen å ha hørt at det knaser i tennene omtrent som dårlig pisket eggedosis, og det høres ikke bra ut. Men det finnes vel ikke andre alternativer? Dra på prøvesmaking så får dere sikkert noen svar på hva dere foretrekker. Anonym poster: 2a1aadae1c2f03139a3a3e56b66e4151
CathFoto Skrevet 7. april 2013 #1178 Skrevet 7. april 2013 Jeg har ei venninne som skal bake, og hun har frie tøyler både når det kommer til smak og utseende, så lenge den er nøttefri(mange allergikere i bryllupet)så det blir spennende å se hva vi får.
pusla Skrevet 7. april 2013 #1179 Skrevet 7. april 2013 Jeg har ei venninne som skal bake, og hun har frie tøyler både når det kommer til smak og utseende, så lenge den er nøttefri(mange allergikere i bryllupet)så det blir spennende å se hva vi får. Nesten det samme her, bare litt andre allergier. Vurderer å la andre kaker være melkefrie, da jeg tror det kan legge litt begrensninger det å bake bryllupskaka uten melk.
Moderfavn Skrevet 7. april 2013 #1180 Skrevet 7. april 2013 Dra på prøvesmaking så får dere sikkert noen svar på hva dere foretrekker. Anonym poster: 2a1aadae1c2f03139a3a3e56b66e4151 Det får vi neppe anledning til da mannen jobber så mye og å dra dit (naboby) vil ta en hel dag. Vi må sansynligvis ta alt over telefon. Vi skulle absolutt vært en tur på lokalet også, men må bare klare oss uten. Hvis mannen får en ledig dag før bryllupet, må den gå til å handle dressen. Han har fått et helt latterlig arbeidspress kastet på seg og derfor tilfaller det meste av det som er igjen å planlegge meg. Men det skal gå helt fint det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå