skravlus Skrevet 3. april 2013 #1141 Skrevet 3. april 2013 Positivt fra meg: underskjørtet mitt blir levert på døren i morgen. Skoene kommer i neste uke. Skal til skredder å legge opp kjolen om seks dager. Er straks ferdig med invitasjoner og hjemmeside. Så her går det også fremover 1
Petalouda Skrevet 3. april 2013 #1142 Skrevet 3. april 2013 Åh så bra, Moder Veldig glad for å høre Positivt fra meg : Jeg har handlet bordpynt i dag, og så har vi fått bekreftelse på presten (hurra). Og så har vi booket time for kakeprøvesmaking, og fått beskjed fra kirka om at brudepikene kan få strø roseblader i midtgangen Jippi 2
Suzi Skrevet 3. april 2013 #1143 Skrevet 3. april 2013 Så godt å høre at det ordner seg med papirene. :-) Jeg fikk beskjed om at kjolen hadde ankommet i dag. :-) Det er for tidlig å ta den med til justering enda, skal ned noen kilo før jeg gjør det i begynnelsen av juni. Men jeg må hente den mandag og oppbevare den på et lurt sted så lenge. Greit å vite at den er i hus da. :-) 1
pusla Skrevet 3. april 2013 #1144 Skrevet 3. april 2013 Det går nå framover for oss ser jeg Jeg har nå hørt på marsjer til vielsen. Jeg har visst i mange år at den dagen det er min tur, skal jeg ha Purpose til inngang. Når jeg hørte på den nå, begynte jeg jaggu å sippe hørte på flere og kom til trumpet voluntary og sippe litt til Tørket tårene, slentret tilfeldigvis innom kjære og sa at nå har jeg funnet to marsjer og om det var ok. Ja, helt ok for han. så da er vel marsjere i boks
Lunaire Skrevet 3. april 2013 #1146 Skrevet 3. april 2013 Vært stille fra meg i det siste. Ikke hatt mye å melde. Har sendt inn avtalepapirer på lokalene nå, så de er i alle fall i boks. Det er vel omtrent det eneste, men så er det jo ikke bryllup før til neste august heller Har også bedt familien om å holde av datoen, så slipper vi krasj, og det er jo bra!
Lunaire Skrevet 3. april 2013 #1147 Skrevet 3. april 2013 Åh, jeg hadde visst en oppdatering til. Jeg tror vi har bestemt oss for å droppe kirkebryllup, og heller vie oss gjennom Human-Etisk Forbund. Da tenkte jeg at vi skulle ha vielsen i hagen til lokalene, i verste fall inne om været er dårlig. Oppdratt i en religiøs familie, men tenker som så at dette er min og gubben sin dag, og ingen av oss er religiøse. Mamma og pappa støtter oss fullt ut, så det var jo også hyggelig Håper bare ikke besteforeldrene mine blir skuffet, og at de likevel nyter dagen om de så skulle bli det. 1
Petalouda Skrevet 3. april 2013 #1148 Skrevet 3. april 2013 Så bra at dere velger det som er rett for dere, Lunaire
Moderfavn Skrevet 4. april 2013 #1149 Skrevet 4. april 2013 Lunaire, jeg tenker at besteforeldrene dine sikkert er gode mennesker. Selv om de har ønsket å se deg i kirken, vil de nok akseptere ditt valg. Om nødvendig kan du minne dem om at Gud er alle steder, ikke bare i kirken. 2
Moderfavn Skrevet 4. april 2013 #1150 Skrevet 4. april 2013 Det gikk nettopp opp for meg at jeg ikke har ofret inngang og utgangsmars en tanke. Og jeg har ikke startet på talen siden jeg fram til i går har vært full av papirkaos-angst. Salmene har jeg i boks, men det er også det. Nå må jeg faktisk få startet på alt det jeg liksom har blokkert ute fordi jeg begynte å frykte at jeg likevel ikke kom til å få bruk for. Jeg var nok mer redd for at alt kom til å gå galt enn hva jeg tillot meg å innrømme, både for meg selv og andre. Så i dag skal jeg sette meg inn i musikken, og vi skal gå en tur til butikken for å hente pakken som inneholder den supervannfaste mascaraen min. Ønsker dere alle en fin dag.
Fanteria Skrevet 4. april 2013 #1151 Skrevet 4. april 2013 CathFoto: jeg skal også ha gule sko! Har du funnet noen enda? Føler at jeg går litt i ring under letingen :/
CathFoto Skrevet 4. april 2013 #1152 Skrevet 4. april 2013 CathFoto: jeg skal også ha gule sko! Har du funnet noen enda? Føler at jeg går litt i ring under letingen :/ Fant en annonse på greenweddingshoes.com hvor man kan designe egne. Ebay har også endel, men jeg har sett på ballerinasko og ender opp med Converse. Brandos, Heppo og Zalando har masse sko.
Moderfavn Skrevet 4. april 2013 #1153 Skrevet 4. april 2013 http://www.putfeetfirst.com/no/putfeetfirst/Dame/Sale/Ballerina/p/269705 Dette er de grønne ballerinaene mine. Latterlig billig, men det klager jeg ikke akkurat over. Brudesko til 50kr... 1
Fanteria Skrevet 4. april 2013 #1154 Skrevet 4. april 2013 Takk for tips jeg gir meg ikke helt enda. Ønsker ikke å bruke over 1000kr på skoene. Har ikke så mye å matche de med til ellers
pusla Skrevet 4. april 2013 #1155 Skrevet 4. april 2013 Der dere skriver om billige sko hopper jeg bare glatt over I dag kom pakka med bordløper, servietter og kaketopp! Kjempegøy helt til jeg først oppdager at jeg har bestilt feil farge på middagserviettene og deretter knekker en del på kaketoppen Servietttene er ingen krise da, vi bare bruker dem til noe annet og kjøper nye. Verre med kaketoppen, men håper kjære skal få limt den sammen.
Arkivskap Skrevet 4. april 2013 #1156 Skrevet 4. april 2013 Jeg har kjøpt meg kjole til selve vielsen i dag. Jeg skal jo vies på tinghuset dagen før vi skal ha fest. Så da blir det sort enkel kjole på tinghuset og hvit kjole på festen! Er flere som har sagt til meg "at du kan ikke gifte deg i svart", men det kan jeg! Skal pynte opp med røde detaljer tenker jeg. Har også endelig bestemt at jeg skal ta sambo sitt etternavn etter mitt. Han har ikke lagt noen føringer til meg om det, men han syns det er en ære et jeg vil gjøre det. Var stilige sko over her. Jeg kjøpte sko i brudesalongen men angrer egentlig. Dette fordi jeg egentlig kan bruke noen jeg har fra før. Kjøpte i salongen fordi det var så enkelt å ha de på når vi skulle finne ut hvor mye kjolen skulle bli lagt opp. 1
Lunaire Skrevet 4. april 2013 #1157 Skrevet 4. april 2013 Er flere som har sagt til meg "at du kan ikke gifte deg i svart", men det kan jeg! Amen! Det blir nok flott 1
Petalouda Skrevet 5. april 2013 #1158 Skrevet 5. april 2013 så klart du kan gifte deg i svart !!! det er da ingen andre enn du i hele verden som bestemmer det heldigvis
Moderfavn Skrevet 5. april 2013 #1159 Skrevet 5. april 2013 Min mor giftet seg i sort fake-skinnkjole, sort hatt og brune vinterstøvletter. Hun glemte penskoene i bilen. Fnis... Visst kan du gifte deg i sort. Sansynligheten er stor fir at du blir en veldig flott brud uansett hva du velger.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #1160 Skrevet 6. april 2013 Hva sier dere til folk som svarer at de kanskje kommer? Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå