AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #1081 Skrevet 25. mars 2013 Det er jo egentlig ikke så god service. Du har bestilt en, de har den ikke så du kan velge hvilken som helst annen til samme pris? Du burde jo også blitt tilbudt avslag på en annen eller å få pengene tilbake. Syns det hadde vært god service. Men du fant jo en annen som du likte så da er det jo ikke noe problem :-) hun mente sikkert at hun kunne velge innen hvilken prisklasse som helst, men at hun kun betaler den prisen som hun opprinnelig skulle betale Anonym poster: 237e980f3c1d24ed052bba96f740527f 1
pusla Skrevet 25. mars 2013 #1082 Skrevet 25. mars 2013 Nå har jeg lest gjennom hele tråden deres, så det er vel på tide å melde sin ankomst! Det er mange år siden sist jeg var på KG, men nå ble det bryllupstid - så hvor skulle man ellers søke ly? Takk for alle spennende ideer og gode råd så langt, og gratulerer alle sammen! Hei og velkommen
Gjest Adriane Skrevet 25. mars 2013 #1083 Skrevet 25. mars 2013 Dessverre, jeg har ikke for vane å ta bilde av sånne ting. Men jeg kan si at jeg var veldig fornøyd og jeg bruker sjelden neglelakk generelt sett. Høres iallfall veldig lovende ut, så teste det skal jeg iallfall 1
Gjest Adriane Skrevet 25. mars 2013 #1084 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Velkommen til oss, Knurr! Alltid hyggelig med nye folk her Jeg var innom Tilbords i dag for å hente gaven man får når man har ønskeliste hos de. Jeg kunne velge mellom den boka alle skryter så av, eller 2 champagneglass fra Magnor i serien "Peacock". Hadde jeg ikke sett glassene "live" hadde jeg aldri valgt de, for når jeg ser bilder av de på nett syns jeg overhodet ikke de ser noe fine ut. Men de er faktisk innmari kule! Så endte opp med glassene. Samboeren var fornøyd med valget kan jeg si. ("Det siste vi trenger er enda en stor DIY-bok som står i hylla og samler støv" ) Edit: rettet skrivefeil Endret 27. mars 2013 av Adriane
Gjest Mariahamm Skrevet 25. mars 2013 #1086 Skrevet 25. mars 2013 Åh, nå har vi fått de første invitasjonene! De var nydelige :-) Gleder meg til siste rest kommer så vi får sendt ut. Bruden i meg er storfornøyd :-)
Ella1981 Skrevet 27. mars 2013 #1087 Skrevet 27. mars 2013 Ser det er forskjellige meninger ang shellac. Jeg har aldri sett det (annet enn på bilder), så jeg aner ikke om jeg vil like det eller ei. Jeg ville uansett testet det en gang i forveien, for å se om jeg er komfortabel med det. Jeg syns helt vanlig neglelakk er mer enn fint nok egentlig, men det som fristet meg som sagt, var dette med at det skal holde lenge, og være "ripefritt". Siden det er flere dager mellom vielse og bryllupsfest for oss, tenkte jeg at det kunne være en grei løsning (da holder lakken seg like fin til begge deler, hvis det er så bra som det sies). Men som sagt, jeg har ikke sett shellac med egne øyne, så jeg aner ikke hva jeg syns om det Uansett, shellac eller vanlig lakk, så ønsker jeg en diskret og dus farge, eller helt blank. Vil ikke at de skal gjøre mye ut av seg, bare være pene Shellac ser ut som vanlig neglelakk, bare at den holder seg helt jevn og det ser veldig fint ut. Så den skiller seg ikke ut, dersom du ikke velger en farge som gjør det Jeg sverger til Shellac. Veldig lettvint og det ser bra ut
Gjest Adriane Skrevet 27. mars 2013 #1088 Skrevet 27. mars 2013 Shellac ser ut som vanlig neglelakk, bare at den holder seg helt jevn og det ser veldig fint ut. Så den skiller seg ikke ut, dersom du ikke velger en farge som gjør det Jeg sverger til Shellac. Veldig lettvint og det ser bra ut Okei, men da høres det ut som det er akkurat det jeg er ute etter Tar du på salong, eller gjør du det hjemme med sånn DIY-kit?
Gjest Adriane Skrevet 27. mars 2013 #1089 Skrevet 27. mars 2013 Har allerede kjøpt ett par sko, brukt på Finn. Vanlige, fine, typiske ivory (jada, det heter elfenben på norsk) brudesko. Fine. Og litt kjedelige. Jeg har så lyst på noe litt... sprekere! Ikke helt far out there, men litt sprekere. Fant forsåvidt et par som er helt klassiske i fargen og alt, men litt mer pynta kanskje, som jeg likte veldig godt. Men prisen er hårreisende, og de er tross alt ikke så spreke Så fant jeg disse, som jeg syns er søte/litt kule/litt annerledes, men fremdeles relativt "safe" - kanskje mer safe enn jeg tenkte (og langt mer rosa enn jeg vanligvis setter pris på). Så har vi disse og disse da - jeg syns begge er kule på hver sin måte, definitivt ikke vanlige brudesko, men kanskje litt for "off base" igjen. Idiotisk at jeg, som normalt ikke bryr meg noe særlig om sko, plutselig sliter med beslutningsvegring ang hvorvidt jeg skal kjøpe et par sprekere sko eller ei... Når jeg i tillegg ikke er i stand til å gå på stiletthæler, men må ha chunky heels eller kilehæl hvis jeg skal ha hæl... Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv?! Argh...
Knurr Skrevet 27. mars 2013 #1090 Skrevet 27. mars 2013 Adriane, har du kikka på noen av de skoclipsene man kan få rundt omkring? Eller lage selv, selvfølgelig. Kanskje de kunne gjøre de skoene du har litt sprekere, så du slipper å kjøpe helt nytt når du først har funnet noe behagelig? Prøv å google eller søke på ebay etter shoe clips, er helt til å gå seg bort i! Det sagt - har du lang kjole? Hvor mange kommer egentlig til å se skoene?
Gjest Adriane Skrevet 27. mars 2013 #1091 Skrevet 27. mars 2013 Jeg har ikke sett sånne clips nei, men da skal jeg google litt. Men litt av "greia" er at jeg vel egentlig ønsker meg mer fargerike sko - men finner jeg kule fargerike clips så gjør det kanskje nytta Har lang kjole ja. Men som noen påpekte i en annen tråd her - når man danser så synes gjerne føttene (og dermed også skoene). Ikke at jeg tror noen legger så innmari merke til skoene. Handler vel mest om at jeg syns det hadde vært gøy å hatt noe sprekere, hehe. Er nok litt i overkant bitt av bryllupsbasillen om dagen
CathFoto Skrevet 27. mars 2013 #1092 Skrevet 27. mars 2013 Sko kan farges, Grensen Skotøimagasin i Grensen i Oslo gjør det.
pusla Skrevet 27. mars 2013 #1093 Skrevet 27. mars 2013 Skoene mine ble kjøpt i gledesrus over å ha funnet kjolen, og jeg angrer litt jeg og. De er ganske kjedelige, i tillegg har de ganske høy hæl og jeg vet ikke engang om jeg kommer til å klare å ha de på en dag etter ankelbrudd. Men de kosta 1200 kr og kjolen er lagt opp etter dem, så jeg har bestemt for å ikke gå der, for å si det sånn 1
Gjest Adriane Skrevet 28. mars 2013 #1094 Skrevet 28. mars 2013 Sko kan farges, Grensen Skotøimagasin i Grensen i Oslo gjør det. Alle typer sko? Jeg trodde kun satengsko kunne farges, men vet mildt sagt lite om sånt. Skoene jeg har kjøpt på Finn er i skinn. Skoene mine ble kjøpt i gledesrus over å ha funnet kjolen, og jeg angrer litt jeg og. De er ganske kjedelige, i tillegg har de ganske høy hæl og jeg vet ikke engang om jeg kommer til å klare å ha de på en dag etter ankelbrudd. Men de kosta 1200 kr og kjolen er lagt opp etter dem, så jeg har bestemt for å ikke gå der, for å si det sånn Ojsann, det var dyre sko ja. Da skjønner jeg at du har bestemt deg for å ikke gå den veien Skoene jeg kjøpte på Finn kjøpte jeg sammen med et langt, flott slør, og betalte såvidt jeg husker bare 700 for begge deler (og sløret kostet 2000 nytt). Så jeg har på en måte råd til å kjøpe meg et par sko til, og kjøper jeg noen som ikke er typiske brudesko, så kan jeg jo også bruke de ved senere anledninger. Men jeg er veldig i tvil må jeg innrømme. Jeg faller nok ned på at det ikke er verdt det
CathFoto Skrevet 28. mars 2013 #1095 Skrevet 28. mars 2013 Alle typer sko? Jeg trodde kun satengsko kunne farges, men vet mildt sagt lite om sånt. Skoene jeg har kjøpt på Finn er i skinn. Ojsann, det var dyre sko ja. Da skjønner jeg at du har bestemt deg for å ikke gå den veien Skoene jeg kjøpte på Finn kjøpte jeg sammen med et langt, flott slør, og betalte såvidt jeg husker bare 700 for begge deler (og sløret kostet 2000 nytt). Så jeg har på en måte råd til å kjøpe meg et par sko til, og kjøper jeg noen som ikke er typiske brudesko, så kan jeg jo også bruke de ved senere anledninger. Men jeg er veldig i tvil må jeg innrømme. Jeg faller nok ned på at det ikke er verdt det Tror skinn kan farges også
Petalouda Skrevet 28. mars 2013 #1096 Skrevet 28. mars 2013 .. må innrømme at jeg sperret opp øynene litt da jeg så skoene du linket til, Adriane ... *ler* De er så sinnsykt langt fra hva jeg kunne tenke meg selv, jeg har iiiiikke lyst til å at lissom skoooene skal være det folk ser, legger merke til og ikke minst snakker om etterpå .. hi hi .... mine er så superenkle og kjedelige at man kan sovne mens man ser på dem. jeg syns sko er dritkult, og har mange spreke, men under brudekjolen vil jeg ha noe heeelt enkelt. Har vurdert å lime på litt bling, men da blir det superenkle små sommerfugler eller noe annet som passer meg - den dagen. Men dødskult at du vurderer grønne sko, er heeelt ulikt alle andre
Moderfavn Skrevet 28. mars 2013 #1097 Skrevet 28. mars 2013 Stilig, Adriane. Jeg har faktisk bestilt et par grønne ballerinasko til den nette sum av 50kr. :D Jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke de, eller sølvskoene til min bestemor. Først må begge par prøves. Kanskje blir begge par brukt også. Jeg har fått tilsendt bilde av bestemors nydelige slør, og lengter etter å få prøve det. Nå jobber mannen i påsken, så det må vente, og jeg er utålmodig som bare det.
Gjest Adriane Skrevet 28. mars 2013 #1098 Skrevet 28. mars 2013 Tror skinn kan farges også Ok. Det høres lovende ut .. må innrømme at jeg sperret opp øynene litt da jeg så skoene du linket til, Adriane ... *ler* De er så sinnsykt langt fra hva jeg kunne tenke meg selv, jeg har iiiiikke lyst til å at lissom skoooene skal være det folk ser, legger merke til og ikke minst snakker om etterpå .. hi hi .... mine er så superenkle og kjedelige at man kan sovne mens man ser på dem. jeg syns sko er dritkult, og har mange spreke, men under brudekjolen vil jeg ha noe heeelt enkelt. Har vurdert å lime på litt bling, men da blir det superenkle små sommerfugler eller noe annet som passer meg - den dagen. Men dødskult at du vurderer grønne sko, er heeelt ulikt alle andre Hehe, ja det er rimelig spesielle sko Jeg vet ikke hvorfor jeg føler på dette behovet for å være litt crazy med skoene. Kanskje fordi bryllupet har blitt noe helt annet enn vi opprinnelig ønsket oss, og skoene er liksom det ene punktet hvor jeg kan "frike ut" litt uten at det skaper store bølger. Skoene vil jo i all hovedsak skjules av kjolen, og om jeg ikke direkte viser de frem, vil jo folk bare få et lite glimt eller to av de under dansing. Så det vil jo i såfall være under fotoshoot jeg kan leke litt med at jeg har spesielle sko; samt bare det å vite at jeg har det. Kanskje det er barnet i meg som viser seg litt her, hehe :-) Stilig, Adriane. Jeg har faktisk bestilt et par grønne ballerinasko til den nette sum av 50kr. :D Jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke de, eller sølvskoene til min bestemor. Først må begge par prøves. Kanskje blir begge par brukt også. Jeg har fått tilsendt bilde av bestemors nydelige slør, og lengter etter å få prøve det. Nå jobber mannen i påsken, så det må vente, og jeg er utålmodig som bare det. Se der ja! Jeg er ikke helt alene om å ønske sko med farge (selv om grønne ballerinasko nok allikevel er litt mindre "speisa" enn de jeg linket til, hehe) Håper du får prøvd sløret snart - skjønner godt at du venter veldig på det 1
CathFoto Skrevet 28. mars 2013 #1099 Skrevet 28. mars 2013 Jeg skal ha gule sko, det er jo ganske fargerikt
Gjest Adriane Skrevet 28. mars 2013 #1100 Skrevet 28. mars 2013 Jeg skal ha gule sko, det er jo ganske fargerikt Så kult! Det er absolutt fargerikt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå