Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest Kiara!
Skrevet

Kjære vene jeg trodde det var snakk om mannen din Arkivskap! :fnise:

Hos oss er det menlig min pappa som ikke er spesielt glad i dressen, eller først og fremst slipset. For all del mannen nærmer seg jo med stormskritt 60 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hadde nok blitt folkesnakk ja, om han giftet seg i dongri!

Skrevet

Her er det min stefar som ikke kan fordra dress og slips. Han skal gi meg bort i kirken, og da må han jo være fin. I tillegg har min søster forlovet seg, så med tid og stunder må han gjenta det. Han har valgt å hedre sin døde mor som var halvt samisk, og kommer faktisk til å stille i kofte. Det er litt uventet, men også veldig fint. Det har ikke vært noen spesielle samiske innslag i oppveksten vår, så både jeg og min søster ble litt overrasket. Men vi er helt for det, siden vi forstår at det betyr mye for han.

Skrevet

en skal ha respekt for andres pyntetradisjoner tenker jeg, særlig når det er så kulturelt betinget som stefaren din viser her ... jeg syns det er nydelig :)

• Liker 1
Skrevet

Ja det synes jeg også. For meg blir det som en slags bunad. Må legge til at han får laget den nå. Han har aldri selv tenkt over det før, men da begge døtrene hans plutselig skulle gifte seg, gikk det opp for han at det var noe han følte sterkt for. Han mistet mammaen brått da han var tenåring. Jeg tenker det dukker opp sentimentale tanker nå. Hun ville sansynligvis vært her i dag, hvis det ikke var for ulykken, og hun ville stilt i kofte. Selv giftet han seg jo i all hast på tinghuset, så det er vel først nå han reflekterer over disse tingene. :)

Skrevet

Kjempefint å stille i kofte!

Gjest Kiara!
Skrevet

Gikk plutselig opp for han at datteren skulla gifte seg, ja det også høres kjent ut. :fnise:

Klart man bli litt sentimental å tenker over ting og hvor man kommer fra i slike anledninger. Folk får mene hva de vil men jeg føler at bryllup får frem familiefelleskapet i oss alle, at det betyr litt ekstra å vise at vi hører sammen. Flott gest til sin egen familie og dere å følge dere opp.

Skrevet

Jeg tror håper og tror at vi nå har fotografering i boks! Det blir at vi gifter oss i tinghuset, spiser lunsj, så drar til stedet vi skal være den helgen og tar fotografering da. Dvs at vi skifter til brudestasen når vi skal fotograferes, så tar det av igjen og bruker klærne på festen dagen etter. Litt frem og tilbake, men vi er fornøyd med denne løsningen.

Fotografen har lovet oss fine bilder, så det gleder vi oss masse til! Krysser fingrene for greit vær, så vi kan ta bildene ute i flott natur!

Gjest Mariahamm
Skrevet

Vi lener mot å ha kaffegjester likevel, så vi får gjestelista til å gå opp. Dersom vi inviterer 15-20 stykker hvor alle kjenner noen bør vel det gå bra? Hadde gjort det tusen ganger enklere for oss, men vil ikke fornærme noen :/

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg er ganske så "stolt" over å ha stålkontroll over mine foreldre sin bryllupsgave til oss, så nå blir jeg nesten sur når jeg blir holdt utenfor når mormor skal få sine alternativer jeg har bare bistått ved å oppgi priser over telefon og antall.

Hmm. Oppfører meg som en bortskjemt drittunge som vanlig, men jeg ønsker å ha en finger med i spillet når det kommer til dette her. Ingenting overlates til tilfeldighetene å en mor som ikke deler vår smak. :fnise:

Skrevet

hi hi en vofs med ring på nesa :)

Skrevet

Snedig. Når jeg lurer på noe angående hva som helst angående bryllup og begynner å google, så kommer en eller annen tråd fra kg opp. Satt akkurat å lurte på hva jeg skal gjøre med håret da jeg har så kort hår. Googlet, og opp kom en tråd fra bryllupsforum i høst.

Skrevet

he he ja kg har vel noen tusen tråder om bryllup ja ... moro da :)

Skrevet

hurra, da er detaljfotografen i boks :) kjenner en jente som driver med fotografering som hobby, hun er superflink og bare søtten år gammel, hun har sagt seg villig til å stille opp hos frisøren og ta detaljbilder av meg og jentene når vi skal pyntes og kles på og sånn :)

trives veeeldig godt med tanken på at det er en ung jente som skal være der som fotograf fremfor en mann på seksti - ikke noe feil med hovedfotografen vår men det er liiiitt lettere for jentene å slappe av i den situasjonen med en søt ungjente :)

Skrevet

Nå er hele familien min kledd opp! Vi mangler litt tilpassing, men vi blir så fine!! Vi har to gutter og ei jente. Guttene er helt forskjellig. Eldstemann syns han blir kjempefin og gleder seg til å bruke finstasen. 9 åringen syns det var helt forferdelig og syns det blir pinlig å ha på klærne! Var litt gretten i brudebutikken gitt...

Skrevet

Arkivskap: å, dere blir sikkert kjempefine :) Sikkert godt å ha det på plass!

Kjære og jeg har prata litt bryllup i dag og tatt fram kalkulatoren. Jeg har regna på det mange ganger før og har stålkontroll, mens kjære nok trodde at jeg var like clueless som han :fnise: Nå har vi sjekka priser på partytelt og bestemt oss for å leie et som har plass til alle til maten + at vi også leier gulv. Da blir det mye mer bryllup med en gang, synes jeg, selvom vi skal være hjemme. Dette blir så gøy :bolledeig:

Gjest Kiara!
Skrevet

Arkivskap: å, dere blir sikkert kjempefine :) Sikkert godt å ha det på plass!

Kjære og jeg har prata litt bryllup i dag og tatt fram kalkulatoren. Jeg har regna på det mange ganger før og har stålkontroll, mens kjære nok trodde at jeg var like clueless som han :fnise: Nå har vi sjekka priser på partytelt og bestemt oss for å leie et som har plass til alle til maten + at vi også leier gulv. Da blir det mye mer bryllup med en gang, synes jeg, selvom vi skal være hjemme. Dette blir så gøy :bolledeig:

Så gøy! Men husk varmeovn slik at det blir litt lunt og godt å være der leeeeeeenge. :)

Skrevet

Kiara: ja, skal fikse noen varmelamper :jepp:

Skrevet

atten uker nå så er jeg på vei på bryllupsreise ... mamma mia så fort ukene går !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...