Petalouda Skrevet 25. februar 2013 #901 Skrevet 25. februar 2013 jeg bare håper at dette er et brudd de begge er enige om og at ingen av dem har vært ufine. at de skilles som venner.
Arkivskap Skrevet 25. februar 2013 #902 Skrevet 25. februar 2013 Det kan jo føles litt ubehagelig for de som tar dere på ordet og ikke tar med gave, om dere da stiller ut gavene dere har fått. Jeg respekterer folks ønsker, om om noen spesifiserer at de ikke vil ha gave, så lar jeg vær. Hadde fått et lite sjokk da om jeg kom på festen og det likevel sto et gavebord der! Akkurat slik jeg tenker. Hvis vi har synlig gavebord så vil folk kanskje få dårlig samvittighet for at de ikke har med gave! Hadde vært enkelt hvis folk bare kunne ha respektert det vi har skrevet i innbydelsen!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #903 Skrevet 25. februar 2013 Akkurat slik jeg tenker. Hvis vi har synlig gavebord så vil folk kanskje få dårlig samvittighet for at de ikke har med gave! Hadde vært enkelt hvis folk bare kunne ha respektert det vi har skrevet i innbydelsen! Det er bare det, at de fleste er oppdratt til å ha med seg gave når de er invitert til den typen selskapeligheter. For mange vil det føles ubehagelig å møte opp uten gave. Men da syns jeg Petalouda hadde et veldig godt forslag, og det var å si at hvis noen virkelig ønsker å gi noe, ønsker dere at de gir et bidrag til en eller annen veldedighet (at dere velger ut en, f.eks Barnekreftforeningen). Da kan de som ønsker å gi gave få gjort det, og de som respekterer at dere ikke ønsker gave, trenger ikke bli flaue fordi andre har med gave. Jeg merker jeg er glad vi ikke har sendt ut invitasjonene ennå; nå som jeg vet at å skrive at man ikke ønsker gaver uansett ikke fungerer. Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb
Lunaire Skrevet 26. februar 2013 #904 Skrevet 26. februar 2013 Etter avgjørelsen om å utsette bryllupet har det føltes ut som om jeg bare går og stanger hodet i veggen. Nå har jeg jo god tid til alt, og har sett på kirker i Oslo, men føler meg litt lite motivert til å sette meg ned og google frem mulige lokaler uten skjenkebevilling. Jeg er en utålmodig sjel, så det føles så fjernt og nesten upersonlig å skulle planlegge noe halvannet år frem i tid. Nuvel. Måtte bare lufte tankene litt
Gjest Kiara! Skrevet 26. februar 2013 #905 Skrevet 26. februar 2013 Den der skjønner jeg godt for jeg hadde ikke planlagt et bryllup som lålenger foran enn et år. Jeg er på forum der det er aktive bruder som planlegger gjerne 2-3år frem i tid, jeg hadde avlyst før vi hadde kommet så langt. Ta deg en pause hvis det føles naturlig Lunaire.
Gjest lisha Skrevet 26. februar 2013 #906 Skrevet 26. februar 2013 I natt våknet jeg helt svett! Drømte om bryllupsdagen, hvor alt gikk galt! Jeg dro til frisøren, men der klarte frisøren å farke håret mitt hvitt istedenfor å krølle meg! kjolen fikk mørk juice over seg, da ene forloveren snublet og glasset i håndet - så innholdet landet på meg! kirken hadde plutselig stengt, så en fjern onkel tok vielsen (etter amerikansk tradisjon og etter egen fri husk) på kirketrappen isteden.. middagen var dårlig og alt for lite mat, alle fikk bare en bitteliten potet og en munnfull kjøttbit, og kaken kom seg aldri ut av kjøkkenet - for der ramlet den i gulvet.. serveringspersonalet skled i kaken, og rev da ned mange andre av kakene... det var bare et lite utdrag av drømmen - det var helt vilt! :/ 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #907 Skrevet 26. februar 2013 Hei Vil tipse dere om en super fotograf i omårdet Bergen og Stavanger. Han er rimlig, ta kjempegode bilder, er interessert i å høre hva du har av ideer osv, gir deg alle bildene med full oppløsning uten noe ekstra kostnad utenom pakkene. Vi brukte han og var kjempefornøyd! Han fulgte oss hele dagen fra frisør til siste stund. Merket såvidt at han var der, veldig deilig! www.sondrefoto.no Anonym poster: 6a7d09dd9a7fb019475b9f4281d173da
Arkivskap Skrevet 27. februar 2013 #908 Skrevet 27. februar 2013 Jeg skal straks avgårde å fikse neglene for første gang i mitt liv! Må teste ut litt allerede, selv om ikke bryllupet er før i juni! Gleder meg til å se resultatet!
pusla Skrevet 27. februar 2013 #909 Skrevet 27. februar 2013 Arkivskap: spennende! Aldri fiksa neglene jeg heller. Kanskje jeg skal unne meg en time nå god tid før jeg også!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #910 Skrevet 27. februar 2013 Jeg trenger en bolero til kjolen min, men finner ingen jeg vil ha! Det jeg ser etter er en blondebolero med 3/4 erm. Alle jeg har sett i butikkene er i sånn superstivt kunststoff med masse perler og strass, og det vil jeg helst ikke ha. Ser for meg noe enkelt i et mer mykt stoff. Blir SÅ glad om noen har tips! Anonym poster: da3fb80576e766e772c402586cfa4b8d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #911 Skrevet 27. februar 2013 http://www.jjshouse.com/no/Sjal-013012558-g12558 Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d
Gjest Adriane Skrevet 27. februar 2013 #912 Skrevet 27. februar 2013 Jeg trenger en bolero til kjolen min, men finner ingen jeg vil ha! Det jeg ser etter er en blondebolero med 3/4 erm. Alle jeg har sett i butikkene er i sånn superstivt kunststoff med masse perler og strass, og det vil jeg helst ikke ha. Ser for meg noe enkelt i et mer mykt stoff. Blir SÅ glad om noen har tips! Anonym poster: da3fb80576e766e772c402586cfa4b8d Jeg vet ikke, men innbiller meg at alle sånne blondesaker blir litt stivt, rett og slett fordi det er blonder? Men kanskje det går an å finne noe som er heklet eller strikket - eller kanskje du kjenner noen som kan hekle/strikke en til deg? Det er mitt beste råd iallfall
Gjest Adriane Skrevet 27. februar 2013 #913 Skrevet 27. februar 2013 Nå er endelig invitasjoner bestilt. Veldig spent på hvordan de blir! Toastmaster er på plass, meny er så å si på plass - det er en del ting som begynner å falle på plass. Det vi derimot ikke har på plass ennå, er vielse! Vi gifter oss borgerlig, og får ikke bestilt vielse før vi har papirene. Og papirene kan maks være 4 mnd gamle på vielsesdagen. Det blir litt sånn høna og egget. Men det løser seg nok Jeg klarer ikke bli enig med meg selv hvordan jeg skal gjøre med frisør osv. Skal ha veldig enkel frisyre - så enkel at jeg nok vil klare å få den til selv, spesielt om jeg øver mye på forhånd. Samme med sminken. Men så tenker jeg samtidig at det kan være godt at noen andre har det ansvaret den dagen. Hvis jeg ikke får det til, så blir jeg stressa og sur osv. Kanskje det bare er like greit å betale litt for å få noen andre til å stulle og stelle med forloveren min og meg, mens vi nipper til champagne og spiser oppskåret frukt og bare nyyyter? 1
pusla Skrevet 27. februar 2013 #914 Skrevet 27. februar 2013 Bolero lurer jeg litt på jeg og. Kjolen er ikke stroppeløs, men det er ikke akkurat varmere det tynne stoffet som går over skuldrene mine heller. Om det blir kaldt på vielsesdagen, kunne en bolero/jakke vært kjekt å ha. Kanskje smiske litt med mamma, hun er god på å strikke. Prøvingspapirene kom allerede i dag, faktisk! Kan da ikke være to uker siden vi sendte dem inn engang. Deilig å ha det i orden, og det er også innenfor de fire månedene. Adriane: hvis du kan finne noen til å fikse hår og sminke som du har tillit til at gjør det sånn du vil ha det og du har pengene, så ville jeg nok gått for å sette det bort, ja. Høres jo deilig ut å slappe av med forloverne sin den tida og la noen andre gjøre jobben. Jeg blir sminka, men fikser håret sjøl sammen med søs. Om øvinga går dårlig, så kan sminkedama fikse det for 1500 kr. Så da slapper jeg av med det, foreløpig.
Tarzani Skrevet 27. februar 2013 #915 Skrevet 27. februar 2013 Hei Vil tipse dere om en super fotograf i omårdet Bergen og Stavanger. Han er rimlig, ta kjempegode bilder, er interessert i å høre hva du har av ideer osv, gir deg alle bildene med full oppløsning uten noe ekstra kostnad utenom pakkene. Vi brukte han og var kjempefornøyd! Han fulgte oss hele dagen fra frisør til siste stund. Merket såvidt at han var der, veldig deilig! www.sondrefoto.no Anonym poster: 6a7d09dd9a7fb019475b9f4281d173da Hva betalte dere for fotografen da?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #916 Skrevet 27. februar 2013 Hva betalte dere for fotografen da? Vi hadde han hel dag og betalte 15 000 og fikk alle bildene i høyoppløslig format. Noe som gjør at vi kan bruke akkurat de bildene vi ønsker Da fikk vi bilder fra frisøren, vielsen, formelle og fest. Kjempegreit! Anonym poster: 6a7d09dd9a7fb019475b9f4281d173da
Arkivskap Skrevet 28. februar 2013 #917 Skrevet 28. februar 2013 Da er også min kjole ferdig for prøving! (Var forøvrig veldig vanskelig å skrive på tastaturer med lengere negler enn jeg er vant til. Enda så skal mine nye negler faktisk være "korte")
Gjest Adriane Skrevet 28. februar 2013 #918 Skrevet 28. februar 2013 Så spennende Arkivskap! Når skal du prøve? Hehe, man merker fort når neglene blir litt lenger enn vanlig ja. Er du fornøyd med neglene? Lyst til å legge ut bilde?
Petalouda Skrevet 28. februar 2013 #919 Skrevet 28. februar 2013 Åååh, jeg er så sinnsykt lykkelig for at kjolen min passer perfekt uten de teite underskjørtene !!!! *jublejuble* det vil si at jeg har to underskjørt til overs *ler* så hvis noen i nærheten ........ men fy flate så fin kjolen min er, fiiiineste i verden !!!! 3
Arkivskap Skrevet 28. februar 2013 #920 Skrevet 28. februar 2013 Så spennende Arkivskap! Når skal du prøve? Hehe, man merker fort når neglene blir litt lenger enn vanlig ja. Er du fornøyd med neglene? Lyst til å legge ut bilde? Skal prøve 9. mars. Kan legge ut bilde av neglene senere. Syns nok de er litt for lange og "firkantet", så det må jeg nok forske litt på. Jeg ville ha dem ganske naturlige, så jeg har ikke noe farge på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå