Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takker for sympati. Jeg vil ikke begynne å mase på den. De har jo så gode unnskyldninger for ikke å komme... De begynner å bli gamle og syke må vite...

huff, jeg hadde blitt veldig lei meg! *klem*

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Sender stor trøsteklem :klemmer: Sånt er sårt, uansett hvor mye man prøver å ikke la det gå innpå seg.

Skrevet

Hadde min første bryllupsdrøm i natt. Det var en katastrofe! Mottok kjolen to uker før dagen. Den var i feil farge, feil detaljer, og med korsettsnøring på magen. Ja, også var den for kort da. Jeg stresset sånn på den store dagen at jeg fikk på meg én øredobb før det bar til kirka. Der var det feil prest. En bonde med totendialekt som snakket om vær og vind. Hvor presten vår var, vet jeg ikke.

Så var det middag. Det kom så få at vi fikk plass rundt et vanlig, langt kjøkkenbord. Og ingen hadde fortalt meg om dette, så jeg fikk jo sjokk over alle som ikke kom.

Jeg ble bare mer og mer stressa. Drakk tett og røyka masse. Så stakk jeg på fest i brudekjolen. Hadde håret i horete musefletter. Herlig.

Det var det!

• Liker 2
Skrevet

*ler*

Det var drømmen sin det!

Jeg drømmer om at skjorta er misfarga, eller at sølvet er stjålet og at tanteungen min rev brudekrona av hodet og at halve håret gikk med i samme slengen.

Jeg har brudenerver, om enn litt tidlig.

Skrevet

Brudekjolen min har kommet! Jeg skal hente den ut til lørdag, og det er jo flere mnd siden jeg prøvde den første gang! Har skikkelig sommerfugler i magen og er veldig spent! :) Har kun sett meg ut kjolen så på lørdag blir det full prøvings med valg av tilbehør.

Jeg har trent en del det siste halvåret og har av den grunn gått opp i størrelse pga muskelmasse..TENK om kjolen ikke passer!!?

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg hadde blitt slankeoperert; hadde kompresser på magen og greier, og var blitt sååå mye slankere, bare etter operasjonen. Kjolen satt som et skudd.

Natten før drømte jeg at det var bryllupsdagen, og kjolen hadde pluselig blitt kortere foran enn bak. Kortere som i over knærne-kort. Og så oppdaget jeg at jeg hadde glemt å shave leggene, så jeg hadde masse hår der. Fikk panikk! Begynner vel å få nerver da.

Spennende med kjolen Ella! Lykke til!

Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb

Skrevet

Jeg har trent en del det siste halvåret og har av den grunn gått opp i størrelse pga muskelmasse..TENK om kjolen ikke passer!!?

Det der MÅ være skrekken! :S blir uvel bare av å tenke på det.

Men jeg er rimelig sikker på at du ikke er en diger muskelbunt, så kjolen kommer sikkert til å være nydelig! Muskler er bedre enn fett og da blir du ikke større i cm som regel.:)

Og den slankeoperasjonen kan du bare sende i min retning Anonym. Idag er det akkurat 3mnd til min kjole skal passe. Så jeg må rett og slett ta meg sammen å komme meg igang med treningen igjen.

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg hadde blitt slankeoperert; hadde kompresser på magen og greier, og var blitt sååå mye slankere, bare etter operasjonen. Kjolen satt som et skudd.

Natten før drømte jeg at det var bryllupsdagen, og kjolen hadde pluselig blitt kortere foran enn bak. Kortere som i over knærne-kort. Og så oppdaget jeg at jeg hadde glemt å shave leggene, så jeg hadde masse hår der. Fikk panikk! Begynner vel å få nerver da.

Spennende med kjolen Ella! Lykke til!

Takk for det. Kjenner nervene faktisk :)

hehe..man drømmer så mye rart! tro meg, du kommer IKKE til å glemme å shave leggene, og kjolen krymper ikke heller ;) Du er garantert ikke sanndrømt ;)

Skrevet

Det der MÅ være skrekken! :S blir uvel bare av å tenke på det.

Men jeg er rimelig sikker på at du ikke er en diger muskelbunt, så kjolen kommer sikkert til å være nydelig! Muskler er bedre enn fett og da blir du ikke større i cm som regel. :)

Og den slankeoperasjonen kan du bare sende i min retning Anonym. Idag er det akkurat 3mnd til min kjole skal passe. Så jeg må rett og slett ta meg sammen å komme meg igang med treningen igjen.

En muskelbunt er jeg absolutt ikke, men jeg har gått opp i buksestørrelse faktisk. Men dette skal gå fint! :) ...puh

Skrevet

Hehe, vi kan dele på den. Trenger den litt jeg også, sikkert derfor jeg drømte om det.

Kjolen din kommer til å passe. Jeg bare vet det! :jepp:

Skrevet

Hehe, vi kan dele på den. Trenger den litt jeg også, sikkert derfor jeg drømte om det.

Kjolen din kommer til å passe. Jeg bare vet det! :jepp:

Jeg har ikke noe valg, men jeg må sette igang med treningen igjen... har latt latskapen regjere litt mange uker nå. :trene:

Forloveren min foreslo faktisk slankeoperasjon på Aleris dagen etter "kjolesammenbruddet" hvis alt annet skulle slå feil. Bare øke bryllupsbudsjettet med 100 000,- og sette av litt tid til å komme seg igjen liksom. :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke noe valg, men jeg må sette igang med treningen igjen... har latt latskapen regjere litt mange uker nå. :trene:

Forloveren min foreslo faktisk slankeoperasjon på Aleris dagen etter "kjolesammenbruddet" hvis alt annet skulle slå feil. Bare øke bryllupsbudsjettet med 100 000,- og sette av litt tid til å komme seg igjen liksom. :fnise:

Hehe, for ikke å snakke om at slankeoperasjon dessverre (eller heldigvis?) ikke er en mirakelkur som gjør en slank over natta - det er bare i drømmene ;)

Skrevet

Hehe, for ikke å snakke om at slankeoperasjon dessverre (eller heldigvis?) ikke er en mirakelkur som gjør en slank over natta - det er bare i drømmene ;)

Ja, det ble GreteRoede kurs. Men denne uken er det bare elendighet i heimen siden jeg ikke har gått ned. :grine::grine: skyldes meg selv og egen latskap, men likevel.

Skrevet

Ja, det ble GreteRoede kurs. Men denne uken er det bare elendighet i heimen siden jeg ikke har gått ned. :grine::grine: skyldes meg selv og egen latskap, men likevel.

Skjønner deg godt jeg, for det er ganske fortvilende at man må jobbe så himla hardt for hvert eneste lille gram nedover, mens det å legge på seg litt er grusomt enkelt (når man ikke ønsker det, vel å merke).

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg er jo egentlig ikke her inne lenger, men nå klarer jeg ikke å la være. Må bare hyle litt av glede!!!!!

Brudekjolen min er kommet til butikken!! Og vi har satt opp time for tilpasning! WOW! Det gikk fortere enn ventet og jeg er helt utrolig fra meg av glede, trodde ikke det gikk an å føle seg så spent, glad, forventingsfull, litt bekymret og ALT på en gang!

:bolledeig:

Skrevet

Vi har i dag bestemt oss for å utsette bryllupet. Kjenner det er litt vemodig, men det er jo til det beste. Første krasjet det jo med konfirmasjon, og uansett fikk vi ikke de lokalene vi ville ha den opprinnelige datoen. Så prøvde vi jo å flytte det frem, men da fikk vi ikke lokaler i det hele tatt.

Tenkte kanskje et tidlig sommerbryllup neste år ville vært fint, men orker ikke sitte med bryllupsplanlegging i siste fase når begge to har flust med eksamener. Sååå, da blir det august neste år. Det er jo en evigheeeet til! Jaja. God tid til planlegging, pengesparing og slanking i alle fall :danse:

Skrevet

Arrrh. Min mor har så mange meninger om MITT bryllup at jeg snart går på veggen. Og det før vi i det hele tatt NÆRMER oss bryllupet. Vi snakker godt over et år til!

Ah, måtte bare få ut litt frustrasjon. Noe av gleden ved å så smått begynne planleggingen, drukner litt i hundreogørten bastante meninger om hver eneste lille detalj kjenner jeg. Jeg mener, hvem begynner å mase om blomster allerede nå?! I detalj?! :sinna:

Og så kjipt, Lunaire. :klemmer: Men da har du iallefall gooood tid på planlegging. Min mor kan sikkert komme med tips :P

Skrevet

Et par gjester har takket nei til vårt bryllup for det ble for spesielt for de at vi skal ha buffet..

Skrevet

Et par gjester har takket nei til vårt bryllup for det ble for spesielt for de at vi skal ha buffet..

Hæ??? Er det mulig? :O For meg ville de avskrevet seg selv fra alle fremtidige feiringer. Er det familie, eller venner? Jeg ville neppe beholdt venner som ikke ønsket feire oss for en sånn bagatell.

Vi har også buffet, men ingen har klaget på det. Vi har faktisk fått positive tilbakemeldinger på en fristende og spennende meny. Vi har fått en liten, diskret, skuffa kommentar fra min bestefar siden det ikke blir dans. Men det lever vi godt med. ;)

Skrevet

What? Det er det rareste og dummeste jeg har hørt. Hva slags folk er dette?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...