Lunaire Skrevet 7. februar 2013 #601 Skrevet 7. februar 2013 Til dere som svarte meg angående priser på lokale: Middagen virket veldig billig ja, mens drikke var litt dyrere. Mineralvann: 35kr Fatøl: 65kr Glass vin: 89kr Det blir isåfall en bongløsning på oss, for fri bar tør jeg ikke med de prisene. Det hadde nok blitt lettere om stedet ikke hadde skjenkebevilgning De 5000kr var inkludert klargjøring av lokale, servering, barpersonale og rydding slik jeg forsto det.
Gjest Adriane Skrevet 8. februar 2013 #602 Skrevet 8. februar 2013 *Hyperventilerer* Kjolen min har kommet frem til Norge, klar for å hentes på nærmeste postkontor!!! Jeg har gledet meg så og vært så ekstatisk, og nå er jeg drittnervøs og spent på én gang! Har lyst til å bare kaste meg i bilen og hente kjolen, og samtidig er jeg så nervøs at jeg vil vente, hahaha. Skikkelig ambivalent akkurat nå. Kjolen min. Klar for henting. Kan ha den i hendene om svært kort tid. Kan prøve den på om kort tid. Herregud...!! Har bare lyst til å rooooope ut!! Beklager at jeg tar helt av for "bare" en kjole, men dette er bare sykt spennende!! 2
Petalouda Skrevet 8. februar 2013 #603 Skrevet 8. februar 2013 rooooooop alt du orker, jeg hopper og danser med deg og gleder meg veeeeldig til å høre resultatene
Gjest Adriane Skrevet 8. februar 2013 #604 Skrevet 8. februar 2013 rooooooop alt du orker, jeg hopper og danser med deg og gleder meg veeeeldig til å høre resultatene Hihi, tusen takk!
Moderfavn Skrevet 8. februar 2013 #605 Skrevet 8. februar 2013 Åååh så herlig, Adriane! Gleder meg til å høre om den. Du prøver vel i dag?
Gjest Adriane Skrevet 8. februar 2013 #606 Skrevet 8. februar 2013 Tusen takk til deg også, Moderfavn! Nå har jeg hentet kjolen, åpnet esken, dratt frem kjolen og den er bare alt jeg har drømt om og mere til! Den er så vakker! Jeg gleder meg enormt til å prøve den på, men må vente til jeg ikke har en liten unge hengende rundt beina på meg, hehe. Det er ikke lett å vente, men bare det å ha den her, å se på den, å ta på den... sukk... jeg er "nyforelska", haha! 3
Petalouda Skrevet 8. februar 2013 #607 Skrevet 8. februar 2013 Adriane : *venter utålmodig på kjoleprøveresultat* 6
Gjest Adriane Skrevet 8. februar 2013 #608 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Adriane : *venter utålmodig på kjoleprøveresultat* Beste tipset jeg har fått på lenge! (Men har ikke sånn gaffatape... *Løpe på butikken og kjøpe*) Eller bare vente noen få timer til, til samboeren kommer hjem og kan oppholde "trollungen" (sagt med kjærlighet) mens jeg prøver kjole Endret 8. februar 2013 av Adriane
pusla Skrevet 8. februar 2013 #610 Skrevet 8. februar 2013 Adriane. hurra!! Spennende å høre etter du har prøvd da!!
Petalouda Skrevet 8. februar 2013 #611 Skrevet 8. februar 2013 lekegrind ? lørdagsgodisen en dag for tidlig, pluss barne-tv ? bestemor ? en nabo ? badekaret ? seriøst, jeg hadde ikke hatt tålmodighet til å vente ... 1
Gjest Adriane Skrevet 8. februar 2013 #612 Skrevet 8. februar 2013 lekegrind ? lørdagsgodisen en dag for tidlig, pluss barne-tv ? bestemor ? en nabo ? badekaret ? seriøst, jeg hadde ikke hatt tålmodighet til å vente ... Hahaha, du aner ikke hvor mye det klør i fingrene etter å prøve, men... lekegrind er hun for stor til (og vi har ikke lenger heller), lørdagsgodis er supert det - hvis hun klarer å holde seg unna helt til jeg har prøvd kjolen, beundret kjolen, tatt bilder, fått den av meg og gjemt den bort igjen - og hvis ikke aner jeg en "katastrofe" der hun kommer med klissete fingre og skal "se på" kjolen til mamma, hehe! Barne-TV funker alltid bare halvveis, bestemor er opptatt, naboen er på jobb og badekaret er på det ene stedet hvor det er mulig for meg å prøve kjolen og samtidig se meg selv med den på... Hmmm... *tenke så det knaker* Det MÅ da finnes en måte å få prøvd den kjolen på... Er jo mange timer enda til samboeren kommer hjem! *gruble-gruble*
Gjest Kiara! Skrevet 8. februar 2013 #613 Skrevet 8. februar 2013 Så du har hentet den fra postkontoret? *spent*
Gjest Adriane Skrevet 8. februar 2013 #614 Skrevet 8. februar 2013 Ja, det har jeg Okei, jeg gjorde en avtale med barnet mitt, og hun holdt seg på avstand, men det var rett og slett komplett umulig for meg å prøve den kjolen alene... Ingen mulighet til å knyte igjen bak og sånn, så det ble et heller mislykket forsøk, haha! Men, jeg kunne jo se at den passer, og at den kommer til å bli flott når den bare blir strammet til og knytt igjen bak. Og den matchende boleroen er perfekt! Lykke! PS: Når jeg har fått prøvd skikkelig og tatt bilder så skal dere få se asså, men på pm!
Arkivskap Skrevet 8. februar 2013 #615 Skrevet 8. februar 2013 Spennende med kjoleprøving!! Jeg må si jeg er litt skuffet over bestevenninda mi fra barndommen/ungdommen. Har ikke hørt fra henne etter at vi sendte inbydelser.. Er ikke så ofte vi snakkes til vanlig, det kan gå måneder mellom (bor langt fra hverandre), men jeg hadde forventet en reaksjon på giftemål. Vi hadde ikke snakket med noen om planene våre før vi sendte invitasjon, da vi syntes det var moro å overraske!
Gjest Adriane Skrevet 8. februar 2013 #616 Skrevet 8. februar 2013 Artig at dere overrasket med invitasjonene da - man får nok mye koselige tilbakemeldinger da! Det var jo litt leit at du ikke har hørt fra denne venninnen... Er du sikker på at du har riktig adresse til henne? Jeg tenker, om hun kan ha flyttet, og ettersendingsperioden er over, så hun ikke har fått invitasjonen?
Tarzani Skrevet 8. februar 2013 #617 Skrevet 8. februar 2013 ååå, Adriane! Jeg er så misunnelig! Jeg har ikke bestilt min kjole engang. hehe.. Jeg bare drømmer om dagen da min kjole kommer! Kjenner også til problemet med unger i veien! Jeg har svart hund i tillegg, så her måtte jeg nesten ha forlatt huset for å kunne prøve brudekjole har du kjøpt sko også?
Tarzani Skrevet 8. februar 2013 #618 Skrevet 8. februar 2013 Adriane : *venter utålmodig på kjoleprøveresultat* Hahahaha, fantastisk!!! Jeg dauer
Lunaire Skrevet 8. februar 2013 #619 Skrevet 8. februar 2013 Har du fått kjole tilsendt fra nettbutikk, eller omsydd fra salong? Kjenner jeg må smile litt når du er så entusiastisk. Det smitter :D
pusla Skrevet 8. februar 2013 #620 Skrevet 8. februar 2013 Spennende med kjoleprøving!! Jeg må si jeg er litt skuffet over bestevenninda mi fra barndommen/ungdommen. Har ikke hørt fra henne etter at vi sendte inbydelser.. Er ikke så ofte vi snakkes til vanlig, det kan gå måneder mellom (bor langt fra hverandre), men jeg hadde forventet en reaksjon på giftemål. Vi hadde ikke snakket med noen om planene våre før vi sendte invitasjon, da vi syntes det var moro å overraske! Nesten samme situasjon her, faktisk. Venninna mi vet ar vi skulle gifte oss da, men ikke at hun ville bli invitert tror jeg. Kjenner jeg hadde håpet på en rask respons fra henne, men det kommer vel. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå