Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jg gleder meg på din vegne adriane!! For en drøm! Jeg vil også ha kjolen min...!!!!

Du er heldig og har all rett til å sveve i skyene i noen dager :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Tusen takk, 2013 bryllup (skiftet nick?) :klemmer: Ja, det er en drøm - litt skummelt også egentlig, hehe, men mest utrolig morsomt! :danse:

Har du fått noe estimat på når du får din kjole?

Takk for at du sier jeg har rett til å sveve i skyene noen dager, for jeg føler meg innimellom som en komplett idiot som er såååå gira pga en kjole, hehe :flau:

Skrevet

Adriane: skjønner at du er gira! Lenge med noen dager da, ja :jepp:

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Tusen takk, 2013 bryllup (skiftet nick?) :klemmer: Ja, det er en drøm - litt skummelt også egentlig, hehe, men mest utrolig morsomt! :danse:

Har du fått noe estimat på når du får din kjole?

Takk for at du sier jeg har rett til å sveve i skyene noen dager, for jeg føler meg innimellom som en komplett idiot som er såååå gira pga en kjole, hehe :flau:

Nei, men kjært barn har mange navn: brud 2013, bryllup 2013 etc. Hihi ;)

I november tror jeg de sa 4-5 måneder (håper virkelig ikke det var snakk om mer) så jeg går og gleder meg til april. Kommer sikkert til å bli gal av å vente på at de skal ringe og endelig si at "nå er den her!"

Og tenk: da er den i min størrelse!!!

Jeg tror det er helt normalt adriane, kjenner meg litt gal selv!!

Gjest Adriane
Skrevet

Adriane: skjønner at du er gira! Lenge med noen dager da, ja :jepp:

Tusen takk, pusla! Tidsperspektivet "noen få dager" føles innimellom som et hav av tid! ;)

Nei, men kjært barn har mange navn: brud 2013, bryllup 2013 etc. Hihi ;)

I november tror jeg de sa 4-5 måneder (håper virkelig ikke det var snakk om mer) så jeg går og gleder meg til april. Kommer sikkert til å bli gal av å vente på at de skal ringe og endelig si at "nå er den her!"

Og tenk: da er den i min størrelse!!!

Jeg tror det er helt normalt adriane, kjenner meg litt gal selv!!

Hehe, det er jo sant! ;)

Håper du også får en overraskende beskjed om at kjolen er på vei, lenge før ventet! :jepp:

Ikke sant? Din størrelse, så du bare kan smette rett inn i den - herlig! :laugh:

Det er jammen godt å høre at man ikke er helt alene i all denne galskapen :fnise::blomst:

Skrevet

Også i kjærlighetsbyen roma.

Men det jeg skulle si noe om var din kjære mamma, hun høres ut som min da jeg fortalte om våre planer. Vi også tenkte vi skulle reise bort, fokusere på hverandre og kjærligheten. Og hun ble så fornærmet over at hun ikke skulle ha et bryllup å se frem til! Enden på visa er at jeg ble overtalt til å ha det hjemme så hun også kan ordne og dille.

Så jeg tror rett og slett at selv om hun er negativ er det kun fordi hennes egne følelser styrer hvilke signaler hun sender.

Kos dere i Roma! Nyt hverandre og dagene som kommer. :)

Jeg kan skjønne at HUN synes det er synd å ikke få delta, men å si at det er synd på OSS er det jeg reagerer på. Hun og pappa reiste jo til Thailand for å gifte seg uten å si det til noen:p

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg kan skjønne at HUN synes det er synd å ikke få delta, men å si at det er synd på OSS er det jeg reagerer på. Hun og pappa reiste jo til Thailand for å gifte seg uten å si det til noen:p

Men det er nettopp det jeg mener - at hun kanskje forsøker å skjule sin egen skuffelse bak å synes synd på dere. Altså at å synes synd på dere er et "skalkeskjul"? ;) Eller, nå som du fortalte at de stakk av og giftet seg, så kanskje hun selv har angret på at de gjorde det på den måten og er redd for at du også kommer til å angre med tiden?

Skrevet

jeg hadde iallefall vært nærmest knust av sorg over å ikke få være der på mine barns aller største dag i livet ... det er det ingen tvil om. jeg ville aldri laget noe stort rabalder, det er deres dag og deres valg. men jeg hadde garantert sagt klart ifra om at jeg hadde blitt skuffet - og det syns jeg faktisk de må tåle å høre.

Skrevet

Vi har sendt ut invitasjonene i helga. I morgen vil de fleste ha dem i postkassen. Og jeg kjenner brått en uventet kribling i magen. Nå vet alle at vi skal gifte oss i sommer. Tro om noen skriver i gjesteboka på bryllupssiden vår. Jeg kommer til å sjekke daglig, kjenner jeg. :) Tenk at nå er dato og opplegg spikret og offentliggjort. Jeg håper virkelig datoen vår passer for alle inviterte. Og jeg håper tiden går fort frem mot juni. Nå er jo nesten alt ferdig planlagt. Krible,krible... :)

Skrevet

Det er spennende når invitasjonene har gått ut, Moderfavn! Det er liksom point of no return :fnise:

Vi har ikke hørt fra så mange av de inviterte enda, men noen hyggelige tilbakemeldinger har vi jo fått. V hAr svarfrist først i mai og kjenner at jeg er spent på hvor mange som faktisk kommer.

Ellers så surfes det som en gal om dagen, på bordløpere, bordpynt og kaketopper. Og jo mer jeg kikker, jo mer forvirra blir jeg ;)

Skrevet

Det surfes til den store gullmedaljen her også. Bordløpere er en pine. Jeg hadde virkelig ikke sett for meg at duker og løpere skulle bli en så stor utgiftspost. Tar gjerne i mot tips om noen snubler over tidenes tilbud. :)

Skrevet

Har akkurat begynt å planlegge bryllup, og jeg kjenner at jeg alt nå overøser kjæresten (eller, forloveden heter det vel nå, hihi) med tanker og meninger og ideer og alt mulig annet. Vi har ca. 7 måneder på oss, så her skal det jammen meg gå unna :bond:

Skrevet

*puh* det er i denne tråden jeg hører hjemme. ;)

• Liker 1
Skrevet

Kiara! glad du fant ut at du ikke klarer deg uten kg. Vi trenger deg her på forumet!

• Liker 2
Skrevet

Nåh, det var koselig sagt. Trenger dere også, for jeg planlegger jo dette bryllupet med et forum som sparringspartner. Er som med den kommende mannen vi krangler litt, så blir vi fort venner igjen.

Skrevet

Veldig fint å se deg :)

Jeg sliter med brudebukett ... Noen som har noen fine bilder å vise frem .. ? Har ikke lyst på sånn tradisjonell dråpekvast .....

Skrevet (endret)

Kiara :tommel: Glad for at du fortsetter å henge med oss :)

Moderfavn: ja, det blir noen kroner bare av løpere og duker ja. Hvilke nettsteder kikker du? Jeg heller mot å bestille på norsk nettbutikk, synes ikke jeg fant noe på ebay med lav nok frakt som jeg likte. Og der jeg liker noe, koster det 70 dollar i frakt og sånt :daane:

Jeg skal lage en enkel rosebukett sjøl jeg, har jeg landa på. Søs har erfaring fra blomsterbutikk og vi skal øve, den skal uansett bare brukes under vielsen og bildene. Vi skal jo ikke ha noen stor fest etter kikren hvor en haug folk skal ta bilder heller.

Endret av pusla
Skrevet

Men dere som er bekymret for duker og løpere mm pris og sånn. Dere har ikke sjekket ut Duni sine engangsdukker. Mange av de ser jo både ut som stoff og er praktiske ift at væske bare kan tørkes av uten å legge igjen flekker.

Finnes jo uendelige farger og muligheter. :)

Skrevet

Men dere som er bekymret for duker og løpere mm pris og sånn. Dere har ikke sjekket ut Duni sine engangsdukker. Mange av de ser jo både ut som stoff og er praktiske ift at væske bare kan tørkes av uten å legge igjen flekker.

Finnes jo uendelige farger og muligheter. :)

Ja, jeg heller mot engangsduker nå. Vi brukte sånn rull med papirduk i veslas dåp med sånn rosa løper over og det ble helt fint. Så tror det blir løpere på rull over (har lyst på sølv) og engangsduk under. Sølv servietter og så gjenstår det å finne resten av stasjet til bordet og "omegn". Hvilke blomster er fine til hvitt og sølv??

Skrevet

Ja, jeg heller mot engangsduker nå. Vi brukte sånn rull med papirduk i veslas dåp med sånn rosa løper over og det ble helt fint. Så tror det blir løpere på rull over (har lyst på sølv) og engangsduk under. Sølv servietter og så gjenstår det å finne resten av stasjet til bordet og "omegn". Hvilke blomster er fine til hvitt og sølv??

Alle blomster. Bare ta seg en tur på blomsterbutikken å plukke ut de fineste de har der og da. :)

Hvis du skulle hatt det nå feks hadde det jo bare vært å kjøpe tulipaner siden de er i sesong, i mai er det peoner, nelliker eller ranunkler osv. Det enkle er ofte det beste, og det enkle er blomster i sesong. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...