Petalouda Skrevet 29. januar 2013 #501 Skrevet 29. januar 2013 - min pakke ble levert med Fed Ex. Jeg fikk en sms sent fredag kveld om at de hadde forsøkt å levere pakken til meg på min bostedsadresse uten hell, og at jeg måtte ta kontakt innen mandag ellers sendte de pakken i retur. Det morsomme er jo at det selvsagt var stengt da, og stengt hele helgen, så jeg var oppe grytidlig mandag for å ringe. Det gikk bra, men de har ikke noe policy på å informere at pakken er så nær, alt jeg visste var at det skulle ta 10 til 20 dager, det gikk max en uke .. ? Jeg var helt uforberedt og ante ikke at jeg måtte sitte hjemme hver dag i tre uker just in case.
Moderfavn Skrevet 29. januar 2013 #502 Skrevet 29. januar 2013 Jøss! Da min pakke (jjs) kom, ringte han som leverte. Da var vi på vei til Rema, 30 minutter unna. Mannen leverte like gjerne der, og var fornøyd med å få kortere kjøring. Da jeg bestilte fra lightinthebox sto det at jeg skulle oppgi tlf nr for varsling. Skrev du inn nr du da? Håper på varsel, selv om jeg stort sett er hjemme 6 av 7 dager i uka nå for tiden.
Petalouda Skrevet 29. januar 2013 #503 Skrevet 29. januar 2013 jada, jeg oppga telefonnummer, og mail så klart, men neida, hørte ikke en lyd ... det gikk jo bra da. men jeg må innrømme at sms etter at det var stengt fredag, og stengt hele helgen, og beskjed om retur tidlig mandag morgen om jeg ikke ga beskjed .. litt dårlig faktisk. og det sa jeg ifra om. Men nå er skjørtet her, så da er alt i orden. Men det er vesentlig mer fluffy enn jeg liker ja. sukk. Skal lissom ikke bli perfekt dette ...
Gjest lisha Skrevet 29. januar 2013 #504 Skrevet 29. januar 2013 når jeg har bestilt fra de tidligere, så har jeg alltid fått melding om at pakken nå er lastet opp i bil, og vil bli utkjørt iløpet av dagen. nå har jeg ikke hørt noe, eller fått noe som helst beskjed. ogj eg har også vært hjemme stort sett på dagene
Gjest kiara_pusen Skrevet 30. januar 2013 #505 Skrevet 30. januar 2013 Det er under 5 mnd igjen til jeg blir gift med den beste mannen for meg! Guuuud å jeg gleder meg! http://pinterest.com/pin/14988611231920615/ 1
Petalouda Skrevet 30. januar 2013 #506 Skrevet 30. januar 2013 Det er under 5 mnd igjen til jeg blir gift med den beste mannen for meg! Guuuud å jeg gleder meg! http://pinterest.com...88611231920615/ for en fantastisk skjønn video
pusla Skrevet 30. januar 2013 #507 Skrevet 30. januar 2013 (endret) tida går fort vi skal sende inn papirene til folkeregisteret nå. Og nå har jeg truffet en liten vegg jeg burde visst bedre enn å henge her inne på bryllupsforumet, vi som skal ha et så lite og enkelt bryllup. Og så har det jo vist seg at jeg er veldig lite detaljorientert. Jeg vet ikke hvor mange tråder jeg har lest og så tenkt "må jeg tenke på det og?" Det er negler, buketten som skal holdes akkurat lavt nok og ikke være for stor, matching av antrekk, gavebord, underholdning, dekorasjoner, velkomstdrink, ønskeliste, undertøy og i det hele tatt Ikke noen kritikk av noen her inne, for dere koser dere med planlegging og de fleste skal ha store feiringer som krever at man tenker mer på sånt. Dessuten er det jo flott å bli minnet på at jeg bør ha blomster og at det er hyggelig med pynta bord Og jeg koser meg her inne. Men jeg føler meg så ute av mitt element, jeg skal iallefall ikke blir partyplanner når jeg blir stor En pause fra forumet er sikkert greia, men jeg kan jo glipp av noe da!! Endret 30. januar 2013 av pusla 2
Gjest kiara_pusen Skrevet 30. januar 2013 #508 Skrevet 30. januar 2013 Ja, men kjære deg Pusla du må jo ingenting. Jeg feks blåser i om jeg og brudgommen matcher eller ikke, jeg blåser også i alt som innebærer meg arbeid. Jeg synes vi skal ha ganske så like festligheter, og der kommer ting til å gå helt av seg selv uavhengig om bordet er pyntet eller ei. Overlat det til noen som kan det. Ingen kan ha alt - og ingen trenger å prøve å få til alt. Det er kjempekjekt å høre hvordan andre gjør ting, men sånn nitidig planlegging av alt som skal skje til enhver tid det blir kjedelig.
Petalouda Skrevet 30. januar 2013 #509 Skrevet 30. januar 2013 for meg er det faktisk viktig at jeg og kjæresten ikke kræsjer i farge. men jeg er veldig opptatt av farger og kombinasjoner i det jeg driver med til daglig, så da er det vel kanskje en slags yrkes"svakhet" .. ? jeg får helt fnatt når to farger ved siden av hverandre ikke koordinerer.
pusla Skrevet 30. januar 2013 #510 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Jeg får ikke fnatt av noe jeg, det er vel derfor jeg er litt oppgitt Jeg vet at vi ikke må noe og vi gjør det på vår måte uansett. Og gift blir vi Når invitasjonene var sendt ut, kjente jeg litt på forventningene rett og slett. De som kommer på festen tenker sikkert noe om hvordan den skal være og kanskje noen ikke engang vil komme. Tror det er derfor jeg er litt overveldande nå. Endret 30. januar 2013 av pusla 3
Gjest Adriane Skrevet 30. januar 2013 #512 Skrevet 30. januar 2013 Jeg er nok litt der du er pusla. Det har liksom stoppet opp litt for meg. Jeg har blitt litt "metta" av bryllupsplanlegging på en måte. Jeg lurte til og med på om det er at jeg har fått kalde føtter, hehe. Men det vet jeg at jeg ikke har. Ikke for å gifte meg iallfall. Men for alt styret rundt? Ja, det er meget mulig. Nå om dagen leter jeg etter brudepikekjole, men utover det prøver jeg å tenke minst mulig bryllup. Jeg har også innimellom tenkt at en forumpause kanskje er greia, men samtidig så liker jeg forumet - føler liksom at de faste her inne har blitt "vennene" mine, og de vil jeg jo holde kontakten med Rare greier dette. Kanskje det er helt vanlig, at man får en sånn "æsj, nå er jeg lei"-følelse midt oppi all planleggingen?
pusla Skrevet 30. januar 2013 #513 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har nå hatt lyst til å gifte meg med kjæresten min i seks år nå, så bra blir det jo uansett 3
Petalouda Skrevet 30. januar 2013 #514 Skrevet 30. januar 2013 . Kanskje det er helt vanlig, at man får en sånn "æsj, nå er jeg lei"-følelse midt oppi all planleggingen? Jeg har iallefall vært der en stund, men nå begynner det å ta seg opp igjen. Jeg har en del ting jeg skal få gjort nå de neste ukene, og så skal det være bryllupsfritt mellom vinterferien og påsken er planen
Gjest 2013 bryllup Skrevet 30. januar 2013 #516 Skrevet 30. januar 2013 Kjenner meg igjen i det dere skriver, men jeg merker at jeg koser meg veldig mye med alt bryllupsrelatert for tiden selv! Men det er med jevne mellomrom at jeg kjenner på oppgitthet over alt av sort og smått og å finne balansen i det hele.. Fortiden er det som stresser meg mest toastmaster og frisør som enda ikke er bestilt. Også den kjolen min da, synes liksom det er så lenge til april, når den kommer til salongen og jeg kan få prøve den på nytt og forhåpentligvis få bekreftet at det ikke var et dumt spontant valg Men invitasjonene driver jeg enda å koser meg med! Må bare lege til at Fuji direkte har gitt meg en super service i prosessen med å bestille bilder
Gjest Adriane Skrevet 30. januar 2013 #517 Skrevet 30. januar 2013 Godt å høre at det er vanlig, hehe - håper bare det går over igjen ganske raskt, for det er jo fremdeles en del som må fikses Men, nå er vi iallfall relativt godt i gang med invitasjoner, bordkort etc - funnet noe vi begge liker og som ikke koster det hvite ut av øyet. Jeg vurderer fremdeles å scrappe litt i tillegg på disse kortene, evt på konvoluttene - men det gjenstår å se om det skjer
Arkivskap Skrevet 30. januar 2013 #518 Skrevet 30. januar 2013 Jeg er nok også der du er Pusla! Jeg tenker at vi skal ha det enkelt, med minst mulig jobb på oss. Vi skal ha selskap på hotel da, og det blir ganske stort. Men jeg gidder ikke bruke energi på bordpynt osv. Så her blir det bare helt enkelt fra hotellet sin side! Også er det mye jeg har tenkt at jeg ikke vil, men så blir noe av det alikevel. Blant annet brudebukett. Men det er bare pga fotografering..
Gjest Adriane Skrevet 30. januar 2013 #519 Skrevet 30. januar 2013 Og nå har jeg kjøpt brudepikekjole, på ebay (fra amerikansk selger). Litt spent! Tror lille gull blir utrolig vakker i kjolen sin
pusla Skrevet 30. januar 2013 #520 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Og nå har jeg kjøpt brudepikekjole, på ebay (fra amerikansk selger). Litt spent! Tror lille gull blir utrolig vakker i kjolen sin Så koselig det blir sikkert helt nydelig Jeg er nok også der du er Pusla! Jeg tenker at vi skal ha det enkelt, med minst mulig jobb på oss. Vi skal ha selskap på hotel da, og det blir ganske stort. Men jeg gidder ikke bruke energi på bordpynt osv. Så her blir det bare helt enkelt fra hotellet sin side! Også er det mye jeg har tenkt at jeg ikke vil, men så blir noe av det alikevel. Blant annet brudebukett. Men det er bare pga fotografering.. Bukett pga bildene her og. Og siden vi skal ha fest hjemme, får vi ikke satt bort sånt vi ellers hadde overlatt til hotell el.l. Men vi kan jo gjøre det enkelt da, siden det er en uformell fest. Nå har søs og jeg blitt enige om å ta en lørdag tidlig vår hvor vi ser etter kjole til henne og til meg til festen hjemme, også drar vi hjem til henne etterpå. Da skal vi drikke Cava og øve oss på å lage en enkel rosebukett. Da vet vi at vi fikser det før vi reiser, så kan vi bare kjøpe rosende der nede. Jeg har også sagt til søs at denne dagen er mer enn nok utdrikningslag for meg og hun er nok glad for å slippe å planlegge noe. Om noen fikser noe mer utdrikningslag for meg nå, så blir jeg skikkelig tatt på senga. Men jeg er trygg på at jeg slipper unna det Endret 30. januar 2013 av pusla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå