pusla Skrevet 15. januar 2013 #421 Skrevet 15. januar 2013 Jeg kan ikke invitere alle de jeg har vært i bryllup til. Vi har liksom valgt så annerledes med tanke på søsken barn bl.a. I tillegg er det flere jeg har null kontakt med og da ber jeg ikke dem selvom jeg var i bryllupet deres for mange år sida. Også håper jeg bare ikke noen blir skuffa! Jeg synes dette med gjester var mye vanskeligere enn jeg trodde det ville bli. Moderfavn: for kjolen din! Herlig at du er så fornøyd! Jeg vurderer å bruke JJshouse til kjolen jeg skal ha på festen, så godt å lese at mange er fornøyd.
Moderfavn Skrevet 15. januar 2013 #422 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Nå har jeg klart å ta et halvveis brukbart bilde. Eller.. nei det er bare elendig. Æsj. Jeg avskyr telefonkameraet mitt, den dårlige belysningen i gangen, at trappa ikke duger til fotostativ, at den digre, sorte jeg-har-fått-mensen-i-dag-truse-trusekanten vises, og at kjolen enn så lenge har en brettekant midt på magen. Ellers kan min holdning, og mitt fototalent diskuteres. Men kjolen er fremdeles helt herlig. Det er ikke noe å si på den. Kanskje bortsett fra at jeg trodde den skulle være litt mørkere enn den er, men sånn er det bare med den saken og jeg synes den er nydelig uansett. Hadde bare egentlig ikke planer om å være SÅ hvit brud... Jeg lurer jo uansett ingen med min uskyldshvite kjole når jeg kommer med en toåring på slep. Edit: link til kjolen på jjshouse: http://www.jjshouse.com/no/Linjeform-Off-the-shoulder-Court-Brudeslep-Sateng-Tyll-Brudekjoler-Med-Blonde-002011393-g11393 Slepet vises jo der og ikke på mitt bilde. Ser helt likt ut. Endret 15. januar 2013 av Moderfavn
Petalouda Skrevet 15. januar 2013 #424 Skrevet 15. januar 2013 nyyyydelig !!! gratulerer med godt kjøp 1
pusla Skrevet 15. januar 2013 #425 Skrevet 15. januar 2013 Den var kjempefin! Hvor mye kom den på totalt med mva, transport og det hele?
Moderfavn Skrevet 15. januar 2013 #426 Skrevet 15. januar 2013 Den var kjempefin! Hvor mye kom den på totalt med mva, transport og det hele? Ca 1550kr for det hele, skreddersydd, sendt med hurtigtransport og levert på døra. Tusen takk alle sammen. Jeg er storfornøyd.
pusla Skrevet 15. januar 2013 #427 Skrevet 15. januar 2013 Så ikke så hårreisende over prisen for selve kjolen altså. Kjekt å vite 1
Amens Skrevet 15. januar 2013 #428 Skrevet 15. januar 2013 Veldig flott Moderfavn, en nydelig kjole^_^ En kjole hvor du slipper å si "vel, det var sånn det skulle være den gangen" med ett sukk, når neste generasjon ser på bildene;) 1
skravlus Skrevet 15. januar 2013 #429 Skrevet 15. januar 2013 Nå har jeg klart å ta et halvveis brukbart bilde. Eller.. nei det er bare elendig. Æsj. Jeg avskyr telefonkameraet mitt, den dårlige belysningen i gangen, at trappa ikke duger til fotostativ, at den digre, sorte jeg-har-fått-mensen-i-dag-truse-trusekanten vises, og at kjolen enn så lenge har en brettekant midt på magen. Ellers kan min holdning, og mitt fototalent diskuteres. Men kjolen er fremdeles helt herlig. Det er ikke noe å si på den. Kanskje bortsett fra at jeg trodde den skulle være litt mørkere enn den er, men sånn er det bare med den saken og jeg synes den er nydelig uansett. Hadde bare egentlig ikke planer om å være SÅ hvit brud... Jeg lurer jo uansett ingen med min uskyldshvite kjole når jeg kommer med en toåring på slep. Edit: link til kjolen på jjshouse: http://www.jjshouse....02011393-g11393 Slepet vises jo der og ikke på mitt bilde. Ser helt likt ut. Hei! så fin kjolen din er Bestilte du hvit eller ivory? Jeg har nå endelig funnet en kjole jeg kan tenke meg, og den er også fra jjshouse. Men jeg er i tvil om jeg skal bestille hvit eller ivory. Jeg kler vanligvis hvit bedre enn ivory, men hvis den er så hvit at den nesten blir sånn 'blåhvit', så vet jeg ikke helt... Jeg synes din ser helt fin ut i hvitfargen, altså
Moderfavn Skrevet 15. januar 2013 #430 Skrevet 15. januar 2013 Hei! så fin kjolen din er Bestilte du hvit eller ivory? Jeg har nå endelig funnet en kjole jeg kan tenke meg, og den er også fra jjshouse. Men jeg er i tvil om jeg skal bestille hvit eller ivory. Jeg kler vanligvis hvit bedre enn ivory, men hvis den er så hvit at den nesten blir sånn 'blåhvit', så vet jeg ikke helt... Jeg synes din ser helt fin ut i hvitfargen, altså Takk! Det skulle være ivory ja. Nå er jeg fryktelig usikker på om jeg har trodd ivory var mørkere enn det er, eller om kjolen er lysere enn ivory skal være. Ikke at det spiller noen rolle, sånn egentlig. Enig i at kjoler kan bli skummelhvit også. Til min hud må det også være en fargedråpe i hvitfargen så jeg ikke blir bride of frankenstein.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 15. januar 2013 #431 Skrevet 15. januar 2013 Veldig fin kjole! Heldig som har den hjemme Ivory er faktisk ganske hvitt det, har noen sko her hjemme som er samme farge som kjolen, altså ivory og de er heldigvis så hvite som jeg ønsker. Fikk litt panikk en periode hvor jeg trodde ivory var mer gulaktig, for gul vil jeg jo ikke være
Moderfavn Skrevet 15. januar 2013 #432 Skrevet 15. januar 2013 Veldig fin kjole! Heldig som har den hjemme Ivory er faktisk ganske hvitt det, har noen sko her hjemme som er samme farge som kjolen, altså ivory og de er heldigvis så hvite som jeg ønsker. Fikk litt panikk en periode hvor jeg trodde ivory var mer gulaktig, for gul vil jeg jo ikke være http://www.jjshouse.com/no/Ivory-Gorgeous-Satin-Shell-Med-Osterrike-Rhinestone-Evening-Handvesker-012005463-g5463 Takk! Ja jeg føler meg heldig. Det er sprøtt hvor oppglødt man kan bli av et klesplagg. Jeg trodde denne veska var ivory, men den er altså en del mørkere enn kjolen. Jeg kjøpte veska også nemlig. Mulig jeg har hatt feil bilde av ivory i hodet og at det er veska som er for mørk?
Fanteria Skrevet 15. januar 2013 #433 Skrevet 15. januar 2013 Veldig fin kjole Husvarm Ser for meg at du skrider elegant frem til din kommende Jeg sitter også med følelsen at ivory er mørkt. Venter på at kjolen min kommer i mars så jeg får sett den på igjen. Men igjen, hadde jeg hatt hvit ville jeg sett ut som et spøkelse :/ Noen som har tips om hvilke sko jeg kunne hatt til? Vil ha gule, men syns det er fryktelig vanskelig å velge siden jeg ikke har sett kjolen på en stund. Kan dessverre ikke poste bilde under eget nick siden kjæresten vet hva jeg kaller meg :/ 1
Petalouda Skrevet 15. januar 2013 #434 Skrevet 15. januar 2013 .. husk den gamle sangen til Wonder/McCartney Ebony and ivory ... 1
Arkivskap Skrevet 15. januar 2013 #435 Skrevet 15. januar 2013 Jjshouse hadde masse fint ser jeg. Har vært skeptisk til å handle på nett, men lurer på om jeg skal prøve gitt. Hvis det ikke går bra, så går jeg ikke konkurs av å tape en tusenlapp! Problemet mitt er at jeg ikke aner hva slags kjole jeg kler. Har en finkjole (galla) i skapet og den er vel A-linjet tror jeg. Noen som har forslag til hvilken fasong som passer meg når jeg er lang, har bred rumpe og en liten kulemage...
Evie Skrevet 16. januar 2013 #436 Skrevet 16. januar 2013 Kjolen min fra jjshouse kom i dag. Bestilte den mye som en test før jeg kjøpte den dyrere og ordentlige kjolen memorial den er perfekt! ! Jeg legger ut bilde senere :-) 1
Moderfavn Skrevet 16. januar 2013 #437 Skrevet 16. januar 2013 Kjolen min fra jjshouse kom i dag. Bestilte den mye som en test før jeg kjøpte den dyrere og ordentlige kjolen memorial den er perfekt! ! Jeg legger ut bilde senere :-) Så supert at din også vae perfekt. Venter spent!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #438 Skrevet 17. januar 2013 Kjolen min fra jjshouse kom i dag. Bestilte den mye som en test før jeg kjøpte den dyrere og ordentlige kjolen memorial den er perfekt! ! Jeg legger ut bilde senere :-) Vi venter i spenning. xD Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d 1
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #439 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Hæææææ?N Jeg har da aldri trykket inn på den her tråd. Maskinen min spøker. Endret 17. januar 2013 av Gjest 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 17. januar 2013 #440 Skrevet 17. januar 2013 Gjest da... Se på denne linken av inspirasjon da dere; http://www.bellethemagazine.com/search/label/25%20WEDDING%20CENTERPIECES
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå