Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Slør synes jeg er lett, ta bare det korteste av de lange. :ler:

Jeg var jo i en slong her om dagen, og der var det en nyyyyyyyydelig slank iransk ung kvinne som prøvde en drøm av en champagne farget Pronivias kjole, den var dekket av paljetter, med gjennomsiktig stoff i halsutringningen. Jeg måpte der jeg sto og beundret henne med det lange ravnsvarte håret og hennes nette figur.

Uanett, jeg benyttet hvertfall anledningen til å ikle meg samme slør som jeg skal ha et 3meter langt katedral slør. Var som en siste finish på mitt jeans antrekk for dagen. :ler:

Jeg tror det var denne Manuel Moto kjolen forresten. :rodme:

814164_orig.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiara: Ventet på hvordan det gikk i London, og selv om du fikk en liten knekk så er jeg 100% sikker på at dette får du til. Du har jo bestemt deg og det er halve jobben.

• Liker 1
Skrevet

Min kjole er proppfull av blonder, og sløret mitt har blondekant. Ppå samme måte som på Pronovias Alcanar med sløret som spesifikt hører til syns jeg det gir en helhet som gjør at elementene utfyller hverandre, syns ikke det er overkill i det hele tatt. Men klart, på enkelte kjoler kan det bli for mye.

Når det er sag kommer jeg vel ikke til å bruke mitt slør. Enda så nydelig det er, og enda jeg har betalt 2000 kroner for det. Sukk. Jeg føler meg rett og slett for gammal.

Gjest Adriane
Skrevet

Min kjole er proppfull av blonder, og sløret mitt har blondekant. Ppå samme måte som på Pronovias Alcanar med sløret som spesifikt hører til syns jeg det gir en helhet som gjør at elementene utfyller hverandre, syns ikke det er overkill i det hele tatt. Men klart, på enkelte kjoler kan det bli for mye.

Når det er sag kommer jeg vel ikke til å bruke mitt slør. Enda så nydelig det er, og enda jeg har betalt 2000 kroner for det. Sukk. Jeg føler meg rett og slett for gammal.

Is there such a thing? ;) Som å være for gammal mener jeg, til å bære slør? Vel - hadde du vært 89 og superskrukkete, så kanskje, hehe. Men jeg tror ikke du er for gammal, Petalouda! Har du prøvd kjolen og sløret sammen, og sett hvordan det blir?

Jeg har kjøpt et nyyydelig slør brukt, på Finn - fikk det for 700 (og hun hadde betalt 2000). Men nå om dagen er jeg bare helt i kjelleren i tvil om både kjole, slør, hår, sko, veske, lokale, meny - alt egentlig. Ikke i tvil om at jeg vil gifte meg dog, heldigvis, hehe :) Er vel litt utafor om dagen, og da blir det sånn. Det roer seg vel igjen :)

Skrevet

Is there such a thing? ;) Som å være for gammal mener jeg, til å bære slør? Vel - hadde du vært 89 og superskrukkete, så kanskje, hehe. Men jeg tror ikke du er for gammal, Petalouda! Har du prøvd kjolen og sløret sammen, og sett hvordan det blir?

Jeg har kjøpt et nyyydelig slør brukt, på Finn - fikk det for 700 (og hun hadde betalt 2000). Men nå om dagen er jeg bare helt i kjelleren i tvil om både kjole, slør, hår, sko, veske, lokale, meny - alt egentlig. Ikke i tvil om at jeg vil gifte meg dog, heldigvis, hehe :) Er vel litt utafor om dagen, og da blir det sånn. Det roer seg vel igjen :)

Jeg føler igrunn at når datteren min skal være forlover så er det helt feil .... jeg vet ikke. er igrunn bare litt sur og grinete i dag tror jeg. da jeg fikk på sløret sammen med kjolen i butikken følte jeg meg heeelt hjemme. og mette marit hadde jo slør enda hun hadde barn fra før så sånn sett .. nei jeg vet ikke.

det er nydelig iallefall, det er det ingen tvil om.

kanskje det er noe som går, denne motløsheten ... ?

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Det skal jeg love dere at det er, bare å glemme bryllupet em periode å tenke på andre ting. :)

Skrevet

Er noe forbanna dritt faktisk. Men for min del blir livet bedre når det blir slutten av januar altså. Helt sikkert. Skal bli deilig.

Gjest Adriane
Skrevet

Hehe, vi har visst fått et slags "deppa-brud-virus" ;) Men det går over, klart det gjør! Det er mørketida, og tida etter jul og greier. Tenker jeg meg om, blir jeg vel alltid litt sånn utafor i denne perioden av året. :)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Motløsheten kommer til oss alle ja, men som kiara sier, det er bare å glemme bryllupet i en periode og tenke på andre ting!

Jeg var ganske deppa over kjolen og alt noen uker før jul, så jeg kutta ut planleggingen helt en periode. Det hjalp jammen, for nå eg jeg like engasjert som før! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

. :rodmer:

Cowl+Neck+Carolina+Herrera+Spring+2013+Bridal+Collection+14.jpg

Vil minne om at med slike blomster synes det skikkelig godt når man skjelver... det er ganske nærvepirrende å være vitne til... flaut.

Endret av Wonders
Skrevet (endret)

kanskje det er noe som går, denne motløsheten ... ?

Ja, det tror jeg faktisk! Snakk å kjenne seg langt nede for tiden, alt er bare ork!! Heldigvis ikke itvil om bryllupet, men er så himla mye annet som tar på energien :(

men forresten, syns du kan ha slør om du selv vil! :)

Endret av lisha
  • Liker 1
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i dette :) Jeg har vært i utallige brudesalonger (fordi jeg aldri finner den forb**** kjolen!) og overalt spør de om jeg skal ha slør. Jeg sier et klart nei, men allikevel får jeg et slør i håret nærmest før jeg rekker å si et pip. Jeg synes det rett og slett ser helt malplassert ut (på MEG, vel og merke - ikke på andre). Jeg er i midten av førtiårene, og føler at 'slørtoget' har gått. Men det er meg, da. Andre får jo bare gjøre det de selv føler er riktig :)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i dette :) Jeg har vært i utallige brudesalonger (fordi jeg aldri finner den forb**** kjolen!) og overalt spør de om jeg skal ha slør. Jeg sier et klart nei, men allikevel får jeg et slør i håret nærmest før jeg rekker å si et pip. Jeg synes det rett og slett ser helt malplassert ut (på MEG, vel og merke - ikke på andre). Jeg er i midten av førtiårene, og føler at 'slørtoget' har gått. Men det er meg, da. Andre får jo bare gjøre det de selv føler er riktig :)

Jeg har følt litt på det samme. Jeg er 30 og har en toåring. Men jeg har likevel bestilt et hundrekronersslør, bare for å få følelsen forran speilet, for å ikke angre på at jeg lot det være uprøvd. Først når jeg har hatt et slør på meg, kan jeg vite det helt sikkert. :)

• Liker 1
Skrevet

Men jenter da, hva er det jeg leser om motløse og deppa bruder :klem: Det er sikker naturlig å ha sånne perioder når man tenker bryllup hele tida, men jeg håper at dere kan komme opp til glad og happy-brud snart altså. Jeg er ved godt mot jeg da :tommel:

Jeg er også voksen, nærmer meg 40, og skulle ikke ja slør. I salongene jeg var respekterte de det når eg sa jeg ikke skulle, men der jeg kjøpte kjolen fikk de overtalt meg til å prøve. Og for meg var det da det ble brud av meg og jeg synes faktisk det var fint :) så jeg skal ha slør - hvis jeg får det noengang da :roll:

Gjør nå det dere har lyst til sier jeg, hva andre tenker om oss voksne bruder og hva vi burde er ikke viktig!

(men når vi er inne på temaet, så skal liksom ikke sånne gamle damer som meg gifte seg i brudekjole, jeg får veldig ofte spørsmål om jeg skal ha lang og hvit kjole. )

Skrevet

Men jenter da, hva er det jeg leser om motløse og deppa bruder :klem: Det er sikker naturlig å ha sånne perioder når man tenker bryllup hele tida, men jeg håper at dere kan komme opp til glad og happy-brud snart altså. Jeg er ved godt mot jeg da :tommel:

Jeg er også voksen, nærmer meg 40, og skulle ikke ja slør. I salongene jeg var respekterte de det når eg sa jeg ikke skulle, men der jeg kjøpte kjolen fikk de overtalt meg til å prøve. Og for meg var det da det ble brud av meg og jeg synes faktisk det var fint :) så jeg skal ha slør - hvis jeg får det noengang da :roll:

Gjør nå det dere har lyst til sier jeg, hva andre tenker om oss voksne bruder og hva vi burde er ikke viktig!

(men når vi er inne på temaet, så skal liksom ikke sånne gamle damer som meg gifte seg i brudekjole, jeg får veldig ofte spørsmål om jeg skal ha lang og hvit kjole. )

Det spørsmålet får jeg også! Og så blir det gjerne litt stille etter at jeg har sagt at jeg skal ha lang, hvit kjole. Jeg burde jo ikke bry meg noe om det, men det er et ørlite skår i gleden, faktisk.

Skrevet

Det spørsmålet får jeg også! Og så blir det gjerne litt stille etter at jeg har sagt at jeg skal ha lang, hvit kjole. Jeg burde jo ikke bry meg noe om det, men det er et ørlite skår i gleden, faktisk.

Ja, det er litt irriterende, men jeg bryr meg egentlig fletta :sjarmor: jeg har gledet meg til å gifte meg akkurat like mange som yngre jenter og for meg er det akkurat like moro å få ha på meg en hvit kjole og føle meg vakker som for andre. Så det så!

Skrevet

Ja, det er litt irriterende, men jeg bryr meg egentlig fletta :sjarmor: jeg har gledet meg til å gifte meg akkurat like mange som yngre jenter og for meg er det akkurat like moro å få ha på meg en hvit kjole og føle meg vakker som for andre. Så det så!

Ja, jeg begynner vel å komme dithen i 'prosessen' jeg også, og bryr meg mindre og mindre om det. Men jeg har jo ikke funnet kjole ennå og tror nok at når jeg først finner den, kommer det til å føles annerledes. Da er jeg (håper jeg) så fornøyd med den at jeg ignorerer alle eventuelle surmagede kommentarer ;)

Flotte blir vi! :danse:

Skrevet (endret)

Jeg ble nettopp 23 år gammel, og mamma mener jeg ikke bør ha hvit "stor" brudekjole når jeg har ei jente på 2 år. Bruker enhver anlednign til å si at jeg skal vell ikke ha en skikkelig brudekjole?

(jeg og forloveden min reiser til Roma alene for å gifte oss i februar, og for meg er det viktig å føle meg som en brud og få tatt fine bilder! For MEG er jo bryllupet og opplevelsen like stor om vi er 100 personer der eller "kun" meg og forloveden)

Nå har hun til og med begynt å furte litt fordi hun ikke "får lov" til å bli med. Vi har sagt alle som vil kan få komme, men at vi forventer ikke at noen blir med siden det er på en torsdag og de da må ta seg fri fra jobb osv:) Så var jo det bare 3 mnd varsel i forkant:)

Ps: Hun og pappa reiste forresten til Asia i all stillhet for å gifte seg da jeg var 8 år gammel, så hun kan igrunenn ikke furte fordi vi reiser bort:) Vi har sagt det til mange, men ikke kringkastet det i avisen eller på facebook enda:)

Endret av chiki
Skrevet

Vi fikk ringene i posten i dag. Og jaddaaaaa... de klarte å sende feil størrelse. Tilbake i posten med dem, og så får vi håpe de klarer å få med seg .5 denne gangen. På begge ringen. Litt uproffesjonelt av gullsmeden, men vi puster dypt og drar frem tålmodigheten. Inngraveringa ble utrolig fin da, det er i det minste noe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...