Gjest 2013 bryllup Skrevet 4. januar 2013 #261 Skrevet 4. januar 2013 Godt å høre! Nå lurte jeg nesten på om det var bare meg som tenkte sånn Men han vet at den er stroppeløs og delvis stor i skjørtet
Petalouda Skrevet 4. januar 2013 #263 Skrevet 4. januar 2013 ... and frankly, bryr gjennomsnittsbrudgommen seg så mye da .. ? Jeg mener klart han sikkert har en slags preferanse ... noen liker korte, andre lange, noen liker tildekket og andre liker utringet, noen liker Diana og noen liker smaaaale ... men jeg tror den gjengse brudgom er fornøyd uansett hva slags kjole bruden stiller opp i. Jeg mener, han kjenner jo hennes smak og hun kjenner hans, så sjansen for at en brudgom som ønsker seg en tradisjonell hvit brud i Alinjeformet kjole får en orangekledd minikjole med indianerfjærpryd på hodet gående mot seg er jo ikke så stor .. Og hvilken brudgom bryr seg egentlig om kjolen er perlemor, offwhite, elfenben, diamant eller ivory lissom ... tror ikke vi har så mye å gruble over her jenter 1
Gjest 2013 bryllup Skrevet 4. januar 2013 #264 Skrevet 4. januar 2013 En av grunnene til at han ikke får se den er at han ikke får kommentere den, utenom på selve dagen og da kan han jo ikke si noe stygt Tror han bryr seg veldig lite ja
Evie Skrevet 4. januar 2013 #265 Skrevet 4. januar 2013 Skulle være kjolen og ikke debatten. Skrev på mobilen så noe gikk litt feil der gitt :-)
Evie Skrevet 4. januar 2013 #266 Skrevet 4. januar 2013 Ble litt feil siden jeg skrev på mobilen. Det skulle vøre kjolen og ikke debatten. Han ønsker å se meg første gang i kjolen i vielsen når jeg kommer gående mot han. Må le litt.. ser for meg en skikkelig debatten-på-nrk nerd, med håndholdt tv under hele vielsen. Men bedre enn fotball i det minste. hihi 1
Gjest lisha Skrevet 4. januar 2013 #267 Skrevet 4. januar 2013 Kjolen min henger i skapet Sambo vet at den er den, men han vil ikke se kjolen før jeg kommer opp midtgangen! så jeg vet den henger trygt,uten at han må tjuvkikke, hehe! han bryr seg ikke om detaljene, slik som meg, eneste han ofte sier, er at han sikkert kommer til å svime av når han ser jeg kommer!
pusla Skrevet 4. januar 2013 #268 Skrevet 4. januar 2013 Min kommende mann bryr seg nok lite, ja. Han kjenner stilen min og liker stort sett det jeg tropper opp i, så da stoler han nok på at jeg har valgt noe han vil like. Og det er jeg sikker på at han vil også. Vi skal gå opp sammen, så han får se meg før vielsen da.
Moderfavn Skrevet 4. januar 2013 #269 Skrevet 4. januar 2013 Ble litt feil siden jeg skrev på mobilen. Det skulle vøre kjolen og ikke debatten. Han ønsker å se meg første gang i kjolen i vielsen når jeg kommer gående mot han. Jeg forsto jo egentlig det. Det var bare mye morsommere å misforstå.
Leya Skrevet 4. januar 2013 #270 Skrevet 4. januar 2013 Samboeren vet godt hva jeg skal ha på meg han, siden vi har bunadene. Men jeg tror det blir annerledes likevel, når han står der ved alteret og jeg kommer trippende opp gulvet. Han er litt mer interessert enn andre menn jeg har møtt, med mange tydelige meninger om hva han liker og hva som ser pent ut. Så da jeg vurderte vanlig hvit kjole, viste jeg han mange kjoler på nett, for å finne litt ut hva han likte.
Petalouda Skrevet 4. januar 2013 #271 Skrevet 4. januar 2013 gøy med menn som har en ekte mening, men jeg fremholder fortsatt at de fleste ikke er så detaljorienterte som vi jenter er
CathFoto Skrevet 4. januar 2013 #272 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle ha en litt spesiell kjole,men så på 2013 kolleksjonen til Lily i dag og fant sikkert syv kjoler jeg syntes var superfine(og billige)så vi får se da....
Gjest lisha Skrevet 5. januar 2013 #273 Skrevet 5. januar 2013 har dere tenkt på bryllupskake? er litt skeptisk til de standard marsipan-kakene, de marsipankakene jeg har smakt i bryllup har alle vært tørre og smakløse.. vurderte å leie tre etasjers stativ, og lage f.eks oreokaker. så for meg å kunne trekke over sukkerpasta, og pynte fint utenpå, men det blir kanskje litt vanskelig i og med kaken er så bløt i seg selv?
White Skrevet 5. januar 2013 #274 Skrevet 5. januar 2013 har dere tenkt på bryllupskake? er litt skeptisk til de standard marsipan-kakene, de marsipankakene jeg har smakt i bryllup har alle vært tørre og smakløse.. vurderte å leie tre etasjers stativ, og lage f.eks oreokaker. så for meg å kunne trekke over sukkerpasta, og pynte fint utenpå, men det blir kanskje litt vanskelig i og med kaken er så bløt i seg selv? Jeg har vært i bryllup der bryllupskaken var tre etasjer med oreokake, med sukkerpasta utenpå. Fungerer utmerket! Ganske søtt, men jeg liker det
Gjest lisha Skrevet 5. januar 2013 #275 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har vært i bryllup der bryllupskaken var tre etasjer med oreokake, med sukkerpasta utenpå. Fungerer utmerket! Ganske søtt, men jeg liker det jeg er urolig glad i oreokake, og samboeren også liker den veldig godt hvis den funker med supperpasta utenpå, så er det jo supert! da kan jeg lage bryllupskaka mi selv spørs om ikke jeg må prøve snart! Det ble ikke mer gris (enn normalt) ved kakekuttingen?
Gjest 2013 bryllup Skrevet 5. januar 2013 #276 Skrevet 5. januar 2013 Jeg skal spørre en venninne om å lage kaken (det minner på at jeg må gjøre det snart...) og det blir nok IKKE marsipankake, for det liker ikke jeg Oreokake hørtes godt ut!!
Evie Skrevet 5. januar 2013 #277 Skrevet 5. januar 2013 :-) Jeg forsto jo egentlig det. Det var bare mye morsommere å misforstå.
Evie Skrevet 5. januar 2013 #278 Skrevet 5. januar 2013 Jeg skal lage kake selv. Har tenkt på å kjøpe sånn 5 etasjes cupcake stativ i acryl (de har det på ebay og etsy). Jeg skal ha mini ostekaker. Har noen prøvd slikt stativ? Er det solid nok?
Moderfavn Skrevet 5. januar 2013 #279 Skrevet 5. januar 2013 Jeg skal lage kake selv. Har tenkt på å kjøpe sånn 5 etasjes cupcake stativ i acryl (de har det på ebay og etsy). Jeg skal ha mini ostekaker. Har noen prøvd slikt stativ? Er det solid nok? Så kult! Liker når folk tenker litt selv og ikke bare følger en mal. Så slike stativ på kitchn.no, men de er kanskje for små? 23stk og 149kr. Vet ikke hvordan slike ting blir i praksis, men det ser jo unektelig stilig ut.
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. januar 2013 #280 Skrevet 5. januar 2013 Vi har fått/arvet et stativ med fire etasjer av svigermor fra forrige bryllup... Det er mye kake! Så jeg/vi skal nok lage den selv vurderer meget sterkt noe friskt som kan lages på forhånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå