Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi reiser ned 7. februar, og gifter oss på valentines day(14.). Hadde ikke planlagt å prate med de før vi kommer, men vet ikke jeg?

Har ikke planlagt eller tenkt noe på hvordan den skal se ut, kanskje jeg burde det? Tenkte at de greier nok å lage en som matcher kjolen min og som ser pen ut. Eneste jeg synes var viktig var å finne en kjole jeg elsker, og det har jeg greid:P Men nå vurder jeg å be svogeren min finne ny skjorte og slips til mannen:p Han kjøpte dressen jeg fant på moods of norway siden han jobber der, og fikk i oppgave å finne skjorte og slips også. Men så ombestemte jeg meg og fant en annen farge på båndet til kjolen:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte kikke på kjolen min som henger så fint i garderobeskapet i gangen - den er bare så nydelig ;) kjenner bare hvor det kribler i magen når jeg tenker på at det kun er et halvt år til jeg skal bruke den!!

JEG GLEEEEDER MEG!! :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Og det er 6 DAGER til jeg skal prøve min!

*løper ned til Elixia i panikk* :trene:

Skrevet

Måtte kikke på kjolen min som henger så fint i garderobeskapet i gangen - den er bare så nydelig ;) kjenner bare hvor det kribler i magen når jeg tenker på at det kun er et halvt år til jeg skal bruke den!!

JEG GLEEEEDER MEG!! :)

Samme her, kjenner at det skal bli så sinnsykt digg når den store dagen kommer :)

Skrevet

Og det er 6 DAGER til jeg skal prøve min!

*løper ned til Elixia i panikk* :trene:

Vi gleder oss alle til å høre hvordan det går, jeg for min del har tenkt masse på deg i julen, tenkt på hvor spennende det skal bli å høre hvordan det gååååår !!!

Skrevet

Her driver jeg og povertaler brudgommen til å begynne printingen til invitasjonene, han er sjelden vanskelig til noe som helst men akkurat nå ligger han langflat i sofaen etter en særdeles god middag ... så sånn sett var det vel ris til min egen bak hihi :)

Heldigvis vet jeg at jeg får det som jeg vil, for jeg vet at han er minst like giret som meg :rodmer:

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Vi gleder oss alle til å høre hvordan det går, jeg for min del har tenkt masse på deg i julen, tenkt på hvor spennende det skal bli å høre hvordan det gååååår !!!

:klem1: Så koselig Jeg gleder meg masse til å fortelle dere og ikke minst også vise hvordan dette går. For nå gleder jeg meg bare! Ingen høye skuldre eller panikk for at glidlåsen ikke går opp. Dette blir bare moro.

Skrevet

Kiara: Det var leit å høre om familien til mannen (snart!) din. Skjønner godt at du tenkte på å utsette når det ble sånn. Håper det ordner seg alt sammen og at onkelen får kommet likevel! :) Jeg er i et tilsvarende dilemma med alvorlig sykdom på begge sider av familiene våre og har vært så usikker på om vi burde fremskynde bryllupet til 2013, men det ser ut som vi beholder opprinnelig dato.

Masse lykke til med kjoleprøving! :)

Skrevet

:klem1: Så koselig Jeg gleder meg masse til å fortelle dere og ikke minst også vise hvordan dette går. For nå gleder jeg meg bare! Ingen høye skuldre eller panikk for at glidlåsen ikke går opp. Dette blir bare moro.

Jeg er skikkelig spent på dem prøvinga di altså :jepp:

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Takk, takk dere skal få oppdatering så fort det lar seg gjøre. :)

Aldri lett med sykdom og familie, umulig å gjøre alle til lags. Men vi får satse på at ting ordner seg på flere måter. :)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Ja, nå venter jeg også på kjoleprøvingen din kiara, gleder meg til å høre!

Jeg har handlet inn alt jeg trenger til invitasjonene så nå er det nesten bare til å sette igang med klipping og liming :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet
:ler: nesten fælt at jeg har mast så mye om denne prøvningen av denne kjolen, men jeg har jo ventet på dette siden juni ifjor!!!!
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Ikke fælt kiara, veldig koselig!!

Jeg kom til å lure på en ting, hvor mange av dere bruder har vist kjolen deres til mannen? Jeg har ingen planer om å vise kjolen før selve dagen, har vel en slags romantisk ide om at han skal se den første gang på meg selve dagen. Men er det egentlig vanlig? :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

MIn har sett, det er jo selvfølgelig forskjell å se kjolen på en smal modell og sin formfulle kvinne, men han har sett kjolen. Det var i et svakt øyeblikk da jeg mest av alt ville grave meg ned i et tonn av sjokolade å bli der. :fnise:

Men han husker ikke annet av den kjolen enn at den er trang, mest av alt kanskje fordi jeg trener meg inn i den.

Skrevet

Min har sett kjolen på bilde, men ikke på min kropp. Han betalte den også. ;)

Skrevet

kjæresten har sett min på bilde, og så har han sett den inni kjoleposen her hjemme, med åpen glidelås altså, fordi vi skulle måle farge. han må gjerne få se hele kjolen på meg også for min del, men det vil han ikke :)

Skrevet

Kan godt hende at jeg tar med samboeren på kjoleshopping også jeg. Har ikke noe å si at han ser meg i kjolen på forhånd. Nå skal ikke vi gifte oss i kirken, men skulle vi ha gjort det så hadde ikke det forandret noe heller.

Skrevet

Sambo har ikke sett kjolen og det skal han ikke heller. Den henger i skapet her, så han kan se på den om han vil, men han sier han ikke er noe nysgjerrig og det tror jeg på :fnise:

Skrevet

Samboeren vil ikke se kjolen. Her er det han som har en romantisk idé om at han skal se debatt første gangen når jeg svinger hjørnet og går inn i hagen. Hi hi..

Skrevet

Samboeren vil ikke se kjolen. Her er det han som har en romantisk idé om at han skal se debatt første gangen når jeg svinger hjørnet og går inn i hagen. Hi hi..

Må le litt.. ser for meg en skikkelig debatten-på-nrk nerd, med håndholdt tv under hele vielsen. Men bedre enn fotball i det minste. hihi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...