Gå til innhold

Hypnose eller intensiv hypnose

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har forsøkt å gå til psykolog som driver med hypnose mot angst/depresjoner? Har fått henvisning av fastlege til psykologspesialist, men når jeg søkte litt rundt på nettet så dukket det opp en side om en klinikk som driver med såkalt intensiv hypnose. Jeg lurer på om det er noen som har prøvd det og om det fungerer. Takker for svar.

Anonym poster: dd422b5651994c52a02a40eaa3b72f59

Videoannonse
Annonse
Gjest Leirviking
Skrevet

Fader'n har sertifisering som hypnotisør. Jeg har fått behandling for hyppige og skiftende tanker og for økt selvtillit, føler absolutt at det hjelper. Hjelper jo mest der og da, men om man skaffer seg litt verktøy og kanskje forsøker seg med mindfullness (kan søke på det på nettet) hjelper det antagelig bedre.

Jeg vil anbefale det:) har ikke noe erfaring med psykologtjeneste, men det skader jo ikke å prøve ut hypnose om det er det du føler vil hjelpe deg på best måte.

Skrevet

Jeg tror det avhenger veldig av hvor alvorlig depresjonen din er, TS. Hvis du lider av lett/middels depresjon ville jeg tro at hypnoterapi sammen med EFT (mange terapeuter bruker begge disse behandlingsformene for best mulig resultat" vil være bra. Hvis depresjonen din er alvorlig skal man være forsiktig med hypnoterapi, da det kan resultere i psykose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...