Gå til innhold

Går på p-piller, men ingen mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på p-piller, og prøver å ha mensen en gang i mnd. Nå er det litt over en mnd siden sist og jeg begynte på sukkerpillene. Men mensen kommer ikke :klo: dette har aldri skjedd før. Skal jeg bare gå på sukkerpillene frem til mensen kommer, eller skal jeg gå tilbake til p-pillene nå etter en uke med sukkerpiller?

Anonym poster: a8ab8808c0986a143700902ee437708f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du være gravid selv om du går på pillen? :)

Har ikke hatt sex siden februar:p

Anonym poster: a8ab8808c0986a143700902ee437708f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex siden februar:p

Anonym poster: a8ab8808c0986a143700902ee437708f

Hehe, da er nok det utelukket;)

Men man må lære seg å kjenne kroppen. Jeg har en veninne som ikke visste at hun var gravid før hun fødte. Hun gikk på ppiller og hadde da naturligvis falsk blødning hver mnd:) jeg sier ikke dette for å skremme deg nå altså;)

Er lenge siden jeg gikk på pilla, men mener å huske at jeg begynte på nytt brett med ppiller selv om menstruasjonen ikke var kommet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er nok det utelukket;)

Men man må lære seg å kjenne kroppen. Jeg har en veninne som ikke visste at hun var gravid før hun fødte. Hun gikk på ppiller og hadde da naturligvis falsk blødning hver mnd:) jeg sier ikke dette for å skremme deg nå altså ;)

Er lenge siden jeg gikk på pilla, men mener å huske at jeg begynte på nytt brett med ppiller selv om menstruasjonen ikke var kommet:)

Vokste ikke magen? :klo:

Anonym poster: a8ab8808c0986a143700902ee437708f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokste ikke magen? :klo:

Anonym poster: a8ab8808c0986a143700902ee437708f

Nei, hun hadde bakovervendt livmor så hun hadde mye vondt i ryggen. Men tenkte ikke over at hun kunne være gravid. Gikk opp 8 kg iløpet av svangerskapet og det er ikke uvanlig at noen kan gjøre det. Hun tenkte ikke over det da hun visste at hun spiste mer usunt enn normalt, da hun nettopp var blitt student. Må legge til at barnet var veldig lite da det ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...