AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #21 Skrevet 29. mars 2011 Hei! Jeg har vaska mange tastatur på bærbare.Da demonteres det først og vaskes med mye vann og flytende grønnsåpe med børste.Så må det tørkes,som er best foran en vifteovn.Ingenting vasker renere enn med Grønnsåpe.Men husk at det må tørkes skikkelig foran ovnen.Har erfart at noen taster ikke fungerte etterpå,men det var på grunn av den ikke var helt tørr.Så husk at den må bli helt tørr.
LadyStarlight Skrevet 29. mars 2011 #22 Skrevet 29. mars 2011 Synes det er veldig kjekt å bruke denne til å "vaske" tastatur, mobil osv http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefontilbehor/rengjoring/cyberclean-cyberclean75g/012436.3253/
pantora Skrevet 29. mars 2011 #23 Skrevet 29. mars 2011 Jeg sier: Stapp hele tastaturet i en bøtte med vann. Og hvis du ikke får hele tastaturet nedi så knekk det i to. Det går helst sikker bra det og. Må man knekke det så kan man tape sammen med tape, null stress!
Gjest Blubberella Skrevet 30. mars 2011 #24 Skrevet 30. mars 2011 Sminkefjerningsservietter (helst uten parfyme) funker veldig bra! De kan også brettes og dras mellom tastene. Men klart, hvis det er cola i tastaturet må kanskje hardere metoder til...
Sugerøret Skrevet 30. mars 2011 #25 Skrevet 30. mars 2011 (endret) antibaktrielle servietter,da de dreper bakterier og anna skit.Før disse ble oppfunnet (dvs jeg fant dem... ) brukte jeg munnskyllvann med alkohol.Funker flott. Endret 30. mars 2011 av Kårky
-Susanne- Skrevet 30. mars 2011 #26 Skrevet 30. mars 2011 Dette tastaturet kan vaskes: http://www.techpin.com/the-flexible-silicone-rubber-keyboard/
HopelessFear Skrevet 30. mars 2011 #27 Skrevet 30. mars 2011 Altså, det spørs på hva slags tastatur det er. Noen er laget for å kunne bli vasket i _vaskemaskin_. Men jeg ville anbefalt å lese vedlegg til tastaturet eller snakke med en forhandler før en eventuelt vasker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå