Gå til innhold

Øyne som renner konstant ! Help ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca. 2 -3 uker siden begyntedet hele. Hver gang jeg går ut av døra om morgen begynner øynene mine å renne. Uansett om jeg går i gjennom en t-bane stasjon eller om jeg bare står å venter på bussen. I tilegg klør det noe fært ved øynene sånn ca. heletiden ! Jeg har blitt testen for allergi for ca. 1 måned siden og fant ut at jeg ikke hadde noen som helst form for allergi og deretter fikk jeg noen øyedråper. Etter noen få dager etter at jeg hadde begynt å ta i bruk disse dråpene begynte plagene. Om det kommer av kulde eller noe annet vet jeg ikke og jeg har heller ikke vært hos legen enda.

Noen som har noen forslag på hva dette kan være eller hvordan jeg kan unngå disse problemene ?

Noen som har samme problem ?

Anonym poster: 461abfde35334dbb99f3446b85edfb6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være virus ,og er ikke farlig . Ville fått d sjekket og konstatert hos øyelege hvis ikke vanlig antibiotika virker :)

Anonym poster: 48c5c74c1503467f47c755a504418172

Skrevet

jupp. Har ikke gjort noe særlig mye med det utenom at jeg tar allergitabletter innimellom. Det er ikke alltid testen fanger opp allergien, visstnok. Også synes det å bare bli værre når man tenker på det, så tror det kanskje kan være litt psykisk også.

Anonym poster: 73192527ddce607ab81f318a21ff25bd

Skrevet

Tusen takk for svar ! Setter stor pris på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...