AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Bestilte billett i slutten av oktober (fullflex) men den er ikke trukket fra konto. Norwegian sier det vil trekkes når jeg har gått ombord i flyet og faktisk reiser med det. Men hva om man ikke har penger på konto da? Kommer til å ha det, men for min del kunne jeg godt ha betalt for billetten i oktober og sluppet å tenkt mer på den Leste et sted at selve beløpet ble trukket fra konto men det kom ikke opp på kontoutskriften før personen hadde reist. Anonym poster: eecbb83a15b3caa3e8e4d9292811fe6d
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Eg reiser med Norweigian fire gonger i mnd. Dei trekkjer beløpet frå min konto under ei veke etter at eg har bestillt reisa. Men eg bsetiller reisa to veker på forhand, ikkje mnd slik som du.... Det er jo berre til å sjekka kontoen din?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Men grunnen til at de ikke trekte var fordi det var fullflex siden de har en ordning med at det ikke trekkes før man faktisk reiser. Men hva skjer om man ikke har penger på konto når man reiser? Billetten kosta jo 2000. Ts. Anonym poster: eecbb83a15b3caa3e8e4d9292811fe6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå