Gå til innhold

Fjern et forum. Hva fjerner du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du kunne fjerne ett forum (eller underforum, forumkategori som noen kaller det)på KG (og kun ett) hvilket forum ville du da fjernet?

Anonym poster: b4cb27b719959078464655edb4f2d680

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

det som handler om barn... eller seksualitet

• Liker 1
Skrevet

skråblikk-forumet

Anonym poster: 823684cb415d9367ac1d4721c5393966

• Liker 1
Skrevet

det som handler om barn... eller seksualitet

Kan du begrunne det?

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Kan du begrunne det?

fordi jeg liker de andre bedre.

Skrevet

fordi jeg liker de andre bedre.

Wow, du var ikke barnslig nei.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Wow, du var ikke barnslig nei.

Jeg føler ikke jeg trenger å ha en dyp, gjennomtenkt og strategisk avhandlingsplan på hva slags underforum som appellerer minst til meg, på lik linje som jeg ikke holder et muntlig foredrag for meg selv når jeg skal velge hvilke sko jeg skal ha på meg på morgenen. Jeg velger det jeg liker best, og luker ut det som ikke er viktig for meg.

Var det et grundig nok vurdert og kalkulert svar for deg?

• Liker 10
Skrevet

Jeg føler ikke jeg trenger å ha en dyp, gjennomtenkt og strategisk avhandlingsplan på hva slags underforum som appellerer minst til meg, på lik linje som jeg ikke holder et muntlig foredrag for meg selv når jeg skal velge hvilke sko jeg skal ha på meg på morgenen. Jeg velger det jeg liker best, og luker ut det som ikke er viktig for meg.

Var det et grundig nok vurdert og kalkulert svar for deg?

Nei, for usaklig. Prøv igjen.

Skrevet

Hun synes ikke det er interessant. Er det vanskelig for deg å forstå?

Anonym poster: e88f2e6e467f362ebd533d3fd129f4ed

• Liker 7
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å fjerne snikk-snakk forumet OG de som er (mest) aktive der.

• Liker 10
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Tror kanskje du skal finne noe annet å bruke tiden din på enn dype analyseringer av overfladiske svar på overfladiske spørsmål.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å fjerne snikk-snakk forumet OG de som er (mest) aktive der.

Har du problemer med at folk sosialiserer seg for kosens skyld?

Skrevet

Har du problemer med at folk sosialiserer seg for kosens skyld?

Har du problemer med at jeg mener at det er det mest ubrukelige forumet og at jeg ikke liker fjasing på et diskusjonsforum?

• Liker 6
Skrevet

Er det ikke bare å ikke gå inn og lese om man ikke liker forumet?

For min del burde vi dele opp "Aktuelle saker" til "Aktuelle saker" og "Kontrajihadisme".

Skrevet

Har du problemer med at jeg mener at det er det mest ubrukelige forumet og at jeg ikke liker fjasing på et diskusjonsforum?

Du som har problemet :) Fjasing eksisterer på det du kaller et ubrukelig forum, og du får det midt i fleisen hver enenste gang du beveger deg inn her. Ryker det av hodet ditt, mon tro, der du sitter og irriterer deg over at andre beveger seg utenfor den bitte lille, trange boksen din?

Skrevet

Du som har problemet :) Fjasing eksisterer på det du kaller et ubrukelig forum, og du får det midt i fleisen hver enenste gang du beveger deg inn her. Ryker det av hodet ditt, mon tro, der du sitter og irriterer deg over at andre beveger seg utenfor den bitte lille, trange boksen din?

Har du problemer med å være saklig?

For å svare på TS sitt spm, så ville jeg fjernet juleforumet.

Anonym poster: 68c7d635780d5086d64458f2b13832c4

• Liker 4
Skrevet

Har du problemer med å være saklig?

For å svare på TS sitt spm, så ville jeg fjernet juleforumet.

Anonym poster: 68c7d635780d5086d64458f2b13832c4

Neida, jeg bare beveger meg utenfor boksen din.

Trodde du allerede hadde svart på TS spørsmål?

Skrevet

Hva er problemet ditt egentlig?

Ts spurte hvilket forum man kunne tenke seg å fjerne, Uanonymbruker svarte barneforumet og seksualitetsforumet, fordi hun ikke synes det er interessant, jeg svarer fjaseforumet og fjaserene fordi jeg synes ikke det er interessant.

Det er min mening, skjerp deg.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Nei, fordi det er en annen AB som reagerer på usakeligheten din. Du må godta at andre har en annen mening en deg.

Endret av Niennas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...