Gå til innhold

Pikken hans er for stor for munnen min...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Kjæresten min er ganske så velutstyrt og jeg klager ikke, men det er vanskelig for meg å suge han. Får ikke plass til den i munnen min, får bare suttet på hodet hans, er det flere som har det samme problemet?

Anonym poster: 928ed5c494b0bdeba53daba14b0e8a13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en runketråd..?

Anonym poster: 9bef149d9cc4a9a6c6eee7793fc8667a

• Liker 4
Skrevet

Haha! Jeg har opplevd det samme. Jeg fikk latterkrampe første gang jeg prøvde å suge ham, for det jeg har gjort med andre gutter gikk ikke på ham siden pikken hans ble for stor. Jeg vet ikke om han skjønte det, men jeg håper det. Han lå i alle fall og smilte og så begynnte vi bare å kline etterpå.

Anonym poster: c211837f24bc4aea934e45053b773470

Skrevet

Dra på fiskebutikken og kjøp en breiflabb, runk han med den. funker som bare f**, dama gjør det på meg ;).

Anonym poster: 953c5a066388c554c442a0d8e8a115ff

• Liker 1
Skrevet

Dra på fiskebutikken og kjøp en breiflabb, runk han med den. funker som bare f**, dama gjør det på meg ;).

Anonym poster: 953c5a066388c554c442a0d8e8a115ff

Æsj hahaha.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det første eg tenkjer er at du må ha liten munn. Og det andre er at du treng ikkje ta heile kuken inn i munnen.....

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep.

Alice i Eventyrland, mod

Skrevet

Det første eg tenkjer er at du må ha liten munn. Og det andre er at du treng ikkje ta heile kuken inn i munnen.....

Er selv godt utstyrt og min nåværende kjæreste har ganske liten munn. Hun sliter litt med å gape over, men det er ikke slik at hun må ta hele inn. Jeg synes det er godt at hun slikker litt, bruker hendene litt og prøver så godt hun kan :)

Anonym poster: f96ef07f98cdb43f4f516aa60eef04c0

Skrevet

Haha, jeg har det likedan. Kjæresten min har ikke monsterpikk liksom, men jeg har nok litt liten munn (i omkrets, eller whatever). Kan få sår i munnvikene om jeg må gape for mye, for lenge. Heldigvis liker han veldig godt å bli slikket oppover skaftet osv, så det er ikke noe problem.

Anonym poster: 83a7eef0d8a71d1dbe2363a04cf6ad0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...