AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Jeg og kjæresten har lekt litt med bondage og pisk, og ønsker nå å gå mer inn i rollene som hersker/slave eller hva man skal kalle det, og lurer litt på hvordan dette gjøres i praksis. For man er jo ikke i de rollene alltid? Det må jo være lov å si at "nei, ikveld er jeg sliten", eller "Jeg må bli ferdig med denne oppgaven først"? Og at rollene ikke gjelder på andre områder i livet? Hvordan går man inn og ut av disse rollene, liksom? Jeg har lest litt noveller, og en ting som slår meg er at de alltid er så forbanne takknemlige og ydmyke. Takke for at man blir pisket?! At det er en ære å få lov til å suge mannens pikk? WTF! Jeg vil bli tvunget til disse tingene. Pisket fordi kjæresten for nytelse av det. Suge ham i frykt for enda værre straffer. Bundet fast og tatt hardt fordi han kan, ikke fordi jeg ydmykt sprer bena for ham. Og etterpå trenger jeg å kose og klappe og bare være kjærester igjen. Men det gjør de aldri i noen av historiene. Da takker de igjen pent for at de får lov til å være slaven deres og går deres vei. Altså jeg skjønner at det er forskjell på novellene og det virkelige liv, men jeg lurer altså på hvordan andre gjør disse tingene. Anonym poster: ef73c593e9c9d0e27d30c00d808e8a30
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Novellene er fantasier, og du har nok lest en type noveller. Det finnes også mange som beskriver det du ønsker deg Det finnes også like mange løsninger på hvordan en styrer leken som det finnes par. Dere må selvfølgelig prøve dere fram og finne ei ordning som passer akkurat dere. Hva med å prøve å ha en avtale på forhånd om en bestemt dag/kveld f.eks? Andre har små ritualer eller kodeord som sier at *nå* går vi inn i en annen sfære. Det funker for mange en trenger gjerne litt tid på seg for å bryte fra 'hverdagsrollene' og inn i SM-rollene. Jeg er en litt annerledes type, så egentlig burde vel noen annen gi deg råd... For meg er det ikke en rolle som jeg går inn og ut av. For meg ligger det der hele tiden, som en grunnleggende del av forholdet. Det skal ikke mere enn et blikk av rette sorten til så er jeg helt mo i knærne.... Anonym poster: 0696ce4321895fcecaedb1a129e34b68
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Enig med svaret over her... Det beste tipset, som allerede har blitt delt, er å ha et kodeord f.eks for å bli enige om når mester/slave forholdet skal starte. Jeg er i et slikt forhold, i senga blir jeg dominert og straffa for det meste... Må være høflig og si takk. Noen ganger får jeg lov til å dominere, kommer an på humøret til begge ;)Men når akten er over går vi ut av rollene og har et "normalt" forhold. Selvølgelig kan det bli spontant noen ganger, men vi har hatt praten som må til for å vite hvordan vi begge blir komfortable med rollene våre så det er ikke noe problem.Det viktigste er kommunikasjon og at dere er enige om hvordan ting skal foregå Anonym poster: 11fe78ea6aebef94240aa144afc0da69
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Anbefaler deg å ta turen innom nettsidene og forumet til SMiL Norge, der finner du folk som er i alle nyanser av både SM-spekteret og erfaringsbakgrunn. Antakelig lettere å få råd og høre andres erfaringer på en side som er for likesinnede Anonym poster: 0696ce4321895fcecaedb1a129e34b68
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 Takk for svar. Kodeord hørtes lurt ut, både for å starte og slutte. Jeg skal sjekke ut smil-forumet. Anonym poster: ef73c593e9c9d0e27d30c00d808e8a30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå