Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest agurk
Skrevet

Synes jeg har hørt alle sangene før jeg? Men skal det ikke være nye sanger da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synes jeg har hørt alle sangene før jeg? Men skal det ikke være nye sanger da?

Hi, hi! Tenkte det samme som deg i går kveld ja!

Skrevet

Blir like overrasket hvert år over hvor mange dåååårlige låter det går ann å lage.... Tenker redselsfullt på alle de bidragene som ikke når frem til den norske finalen. De må jo være skrekkelige...... :-?

(Eller kanskje det er de som er bra? Grand Prix er jo en egen sjanger)

Skrevet

Sangen til de blodharry rockegutta var faktisk utrolig kul! Det var bare litt vanskelig å høre det når kostymene skrek så høyt. Etter min mening var det den aller beste sangen.

Vinnerlåta går det tretten på dusinet av. Den kommer til å være helt anonym i den internasjonale finalen.

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Hi, hi! Tenkte det samme som deg i går kveld ja!

Dere har nok hørt de og...

Sangene har blitt spilt på radioen... og jeg tror faktisk at cd plata har vært til salgs i butikkene allerede i en uke!

Nytt av året det....

Merkelig og rart spør du meg...

Trodde liksom at litt av kluet med MGP er at ingen av sangene er kjente...

Alle stiller likt liksom....

Skrevet

Og Rebecca? HVA har hun på en scene å gjøre? Ørene mine kommer aldri til å tilgi meg for at jeg tvang dem til å høre den forferdelige sangen to ganger.

Helt enig med du! :tommelsmil:

Utrolig at hun klarte 4.plass i Idol, det kommer jeg aldri til å skjønne. :Gjesp:

Skrevet

Helt forferdelig bekledning på mange av dem.... sangene var heller ikke noe å skryte av!

Sangen som vant var den beste av dem som var med, selv om den i og for seg ikke var den helt store. Tror nok den vil ha problemer med å hevde seg internasjonalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...