Gjest agurk Skrevet 7. mars 2004 #21 Skrevet 7. mars 2004 Synes jeg har hørt alle sangene før jeg? Men skal det ikke være nye sanger da?
Redhead Skrevet 7. mars 2004 #22 Skrevet 7. mars 2004 Synes jeg har hørt alle sangene før jeg? Men skal det ikke være nye sanger da? Hi, hi! Tenkte det samme som deg i går kveld ja!
'Lilly' Skrevet 7. mars 2004 #23 Skrevet 7. mars 2004 Blir like overrasket hvert år over hvor mange dåååårlige låter det går ann å lage.... Tenker redselsfullt på alle de bidragene som ikke når frem til den norske finalen. De må jo være skrekkelige...... :-? (Eller kanskje det er de som er bra? Grand Prix er jo en egen sjanger)
tuji Skrevet 8. mars 2004 #24 Skrevet 8. mars 2004 Sangen til de blodharry rockegutta var faktisk utrolig kul! Det var bare litt vanskelig å høre det når kostymene skrek så høyt. Etter min mening var det den aller beste sangen. Vinnerlåta går det tretten på dusinet av. Den kommer til å være helt anonym i den internasjonale finalen.
Gjest bare lille meg... Skrevet 8. mars 2004 #25 Skrevet 8. mars 2004 Hi, hi! Tenkte det samme som deg i går kveld ja! Dere har nok hørt de og... Sangene har blitt spilt på radioen... og jeg tror faktisk at cd plata har vært til salgs i butikkene allerede i en uke! Nytt av året det.... Merkelig og rart spør du meg... Trodde liksom at litt av kluet med MGP er at ingen av sangene er kjente... Alle stiller likt liksom....
*Kaisa* Skrevet 8. mars 2004 #26 Skrevet 8. mars 2004 Og Rebecca? HVA har hun på en scene å gjøre? Ørene mine kommer aldri til å tilgi meg for at jeg tvang dem til å høre den forferdelige sangen to ganger. Helt enig med du! Utrolig at hun klarte 4.plass i Idol, det kommer jeg aldri til å skjønne.
Crispo Skrevet 9. mars 2004 #27 Skrevet 9. mars 2004 Helt forferdelig bekledning på mange av dem.... sangene var heller ikke noe å skryte av! Sangen som vant var den beste av dem som var med, selv om den i og for seg ikke var den helt store. Tror nok den vil ha problemer med å hevde seg internasjonalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå