Gjest Trulselinemor Skrevet 6. mars 2004 #2 Skrevet 6. mars 2004 Jeg så ikke på i år, men er stolt over at det er en Totning som vant.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #3 Skrevet 6. mars 2004 Jeg også! Jeg er Vestfolding som bor på Toten:-)
Ylajali Skrevet 7. mars 2004 #4 Skrevet 7. mars 2004 Av alle de grusomme låtene som var med, så vant en av de minst grusomme, men den var dørgende kjedelig. Kanskje like greit at vi får 0 poeng, så slipper man det rælet her neste år også. Og Rebecca? HVA har hun på en scene å gjøre? Ørene mine kommer aldri til å tilgi meg for at jeg tvang dem til å høre den forferdelige sangen to ganger.
Gjest Moonshadow Skrevet 7. mars 2004 #5 Skrevet 7. mars 2004 Ingen av sangene har noe i den finalen å gjøre. Alle sangene var jo nesten plagiat av andre... Forferdelig hele greia..
Gjest Lea Skrevet 7. mars 2004 #6 Skrevet 7. mars 2004 Melodi Grand Prix er noe for seg selv Min "favoritt" var nok Arlene Wilkes(?). Tror at den hadde kommet lengre enn den som vant. Men for all del.. Totningen gjorde det bra han. Jeg tror at pop-ballader ofte drukner i den internajonale finalen. Litt mer futt og fart hadde gjort deg.
Anki1971 Skrevet 7. mars 2004 #7 Skrevet 7. mars 2004 Syns sangen var grusom jeg ... :-? Men det syns jeg stort sett at alle sangene som var med var da... Spesielt den blodharry gruppa Rart den kom til superfinalen, syns jeg...
Gjest bare lille meg... Skrevet 7. mars 2004 #8 Skrevet 7. mars 2004 Syns sangen var grusom jeg ... :-? Men det syns jeg stort sett at alle sangene som var med var da... Spesielt den blodharry gruppa De var kun med på pur fan... De ville se hvor langt de kom. Men de hadde nok ikke hadd samme stilen i Tyrkia hvis de vant.. Har jeg hørt.. Gruppa så ikke særlig bra ut men må innrømme at jeg syns sangen var bra... :oops: Sangen til Rebekka var rett og slett grusom... Det skjærer i ørene joo... :o Ikke bra... Sangen som vant var "så dær"...
monja Skrevet 7. mars 2004 #9 Skrevet 7. mars 2004 Synes alle sangene var forferdelige. Iallefall ingen som festa seg med en gang. Av dem som var med var det nok rett låt som vant ja. Men GP er GP tross alt...
Andrine22 Skrevet 7. mars 2004 #10 Skrevet 7. mars 2004 Det var så mye dårlig at jeg er flau av å være norsk... Men syns den siste låta skulle vunnet, eller den harry-gruppa...Sangen der var faktisk ganske bra.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #11 Skrevet 7. mars 2004 Sangen til Rebekka var rett og slett grusom... Det skjærer i ørene joo... Ikke bra... Hun høres ut som en brunstig katt når hun synger. GRUSOMT!!!
Christy Skrevet 7. mars 2004 #12 Skrevet 7. mars 2004 Det var mange dårlige og den værste var vel den med Rebekka. For en grusom låt!! Synes den beste vant ja..
Livets datter Skrevet 7. mars 2004 #13 Skrevet 7. mars 2004 Fælt å si det, men jeg synes faktisk melodi C var den mest fengende! Men gutta så jo ikke ut i måneskinn!!! :ler:
Gjest care Skrevet 7. mars 2004 #14 Skrevet 7. mars 2004 I dag går MGP i reprise og den skal jeg se. Ikke fordi det er bra musikk men det er litt spes. med norsk direktesending samt å se hva som går galt...for meg blir det dagen derpå kos :-)
Felicia Skrevet 7. mars 2004 #15 Skrevet 7. mars 2004 Syntes vinnersangen var utrolig anonym. Jeg hørte den 3 ganger i går kveld og glemte den like fort mellom hver gang. Når jeg så hørte den i dag tidlig, så kunne jeg sverget på at jeg aldri hadde hørt den før.'Tror nok ikke det går så bra i den internasjonale finalen...
Gjest Madam Felle Skrevet 7. mars 2004 #16 Skrevet 7. mars 2004 Rett låt vant i år, for han var den eneste som hadde stemme nok til å bære sangen. En god del av de andre forsvant i melodien, og det er for at stemmen ble for platt. Rebecca sin stemme er for nasal til at jeg klarer å like den.
Helena Skrevet 7. mars 2004 #17 Skrevet 7. mars 2004 Jeg likte ikke vinnersangen, og det var det flere som ikke gjorde..... http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/article195963.ece
Gjest Seleena Skrevet 7. mars 2004 #18 Skrevet 7. mars 2004 Men syns den siste låta skulle vunnet, eller den harry-gruppa...Sangen der var faktisk ganske bra. Eg såg ikkje alle melodiane, men er enig med deg her.... Han som vant var kul og sånn, men låta er nok ein taparsong i MGP!
vivi Skrevet 7. mars 2004 #19 Skrevet 7. mars 2004 Syns nesten alle låtene var tragiske. Den eneste som var noe var den siste. Flott stemme på dama, og en bra låt. Vinnerlåta aner jeg ikke i dag hvordan er
sirka Skrevet 7. mars 2004 #20 Skrevet 7. mars 2004 Syns nesten alle låtene var tragiske. Den eneste som var noe var den siste. Flott stemme på dama' date=' og en bra låt. Vinnerlåta aner jeg ikke i dag hvordan er [/quote']
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå