Gå til innhold

Er veldig lei! P-piller


Flynn

Anbefalte innlegg

Jeg er bare så fryktelig frustrert nå at jeg må skrive her for å få råd. Jeg går på p-pillen Loette, og har gjort det i over 2 år. Har gått stort sett bra, hittil. Jeg pleier ikke å hoppe over, og har ikke gjort det på veldig lenge. Men på forrige brett begynte jeg å få blødninger en stund før de hvite inaktive pillene... Det var kanskje 5 aktive piller igjen. Jeg bare fortsatte å ta pillene som normalt, men endte da opp med å ha mensen i nesten to uker... Håpte på at dette bare var noe som hendte en gang, men nå på det nåværende brettet, 6 aktive piller igjen, skjedde det igjen!! Så nå kommer jeg vel til å ha mensen i to uker til... Jeg blir gal! Hvorfor skjer dette? Jeg orker ikke mer av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde faktisk når jeg gikk på loette :S Jeg skiftet til Yasmin, og nå får jeg kun mellomblødninger om jeg har utsatt mensen over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på loette i ca 1år, hadde aldri problemer med blødninger. Derimot var jeg konstant trøtt, så jeg har kutta ut p-piller helt. Er jo i bunn og grunn noe dritt å klusse med hormonsystemet.

Anonym poster: c65844f17be7e2b999b91e2c703d87ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...