Flynn Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Jeg er bare så fryktelig frustrert nå at jeg må skrive her for å få råd. Jeg går på p-pillen Loette, og har gjort det i over 2 år. Har gått stort sett bra, hittil. Jeg pleier ikke å hoppe over, og har ikke gjort det på veldig lenge. Men på forrige brett begynte jeg å få blødninger en stund før de hvite inaktive pillene... Det var kanskje 5 aktive piller igjen. Jeg bare fortsatte å ta pillene som normalt, men endte da opp med å ha mensen i nesten to uker... Håpte på at dette bare var noe som hendte en gang, men nå på det nåværende brettet, 6 aktive piller igjen, skjedde det igjen!! Så nå kommer jeg vel til å ha mensen i to uker til... Jeg blir gal! Hvorfor skjer dette? Jeg orker ikke mer av det!
Nalaya Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Det samme skjedde faktisk når jeg gikk på loette :S Jeg skiftet til Yasmin, og nå får jeg kun mellomblødninger om jeg har utsatt mensen over lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Gikk på loette i ca 1år, hadde aldri problemer med blødninger. Derimot var jeg konstant trøtt, så jeg har kutta ut p-piller helt. Er jo i bunn og grunn noe dritt å klusse med hormonsystemet. Anonym poster: c65844f17be7e2b999b91e2c703d87ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå