Gå til innhold

Gravid?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tatt en test, den var negativ. Jeg ventet ikke 5 min, bare såg den streken ble veeldig sterk. '

Så da la jeg den bare igjen på badet, og gjekk inn på pcen. Nå 1 time etterpå gikk jeg inn, og da så jeg en SVAK strek. Kan den komme av at den har ligget der lenge? Eller er jeg gravid?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal se på testen etter ca 5 minutter og da ser man det riktige svaret, en test kan endre seg etter en stund fra negativ til falsk positiv, da er man ikke gravid. Men det kan jo hende at du er gravid allikevel, umulig for oss å vite. Test deg på nytt og se på den etter 5 min eller kjøp en clearblue digital så slipper du å tolke streker :)

Anonym poster: 2856fca1a1c953411fb10016c4604cfb

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har aldri opplevd å se en strek dersom jeg ikke var gravid. Men har lest at på noen tester kan det dukke opp en strek etter en stund selv om man ikke er gravid.

Ta en ny test, og les av testen innen tidsfristen så får du et riktig svar.

Skrevet

å tusen takk for svar!

Jeg er så redd! hva faen skal jeg gjør! Jeg kan ikke få baby med en psykopat:(

Skrevet

jeg skulle få mensen i går. Men på mandags kvelden så rant det bare noe brunt ut..Var ikke blod. Og det var heller ikke blod igår. Og til nå har jeg ikke blødd..

pleier alltid å blø meg i "hel". Noen som vet hva det kan være?

Skrevet

Hvis du har tenkt i flere dager at du kan være gravid og er veldig nervøs for å være gravid så kan kroppen narre deg ved å utsette mensen. Det brune som kom ut kan være en liten blødning som var litt gammel, gammelt blod blir brunt, mellomblødninger kan alle få. Men hvis du er gravid så kan den blødningen ha vært en festeblødning som noen får når egget fester seg, men da pleier det å være bittelitt friskt og rødt blod så jeg tviler for at det var en festeblødning.

Skrevet

Tok en ny test i dag. Etter 4 min så kom det en svak svak strek :( Så det betyr vell at jeg er gravid.

Skal til legen å sjekke det ...

Skrevet

Er det normalt å få positiv test etter så vidt 2 uker? :s Hadde mensen 2 november. Og blødde i 7 dager.

Skrevet

Man regner en graviditet fra første dag av siste mens, så da er du 4 uker på vei nå og det er i uke 4 at det er normalt å få en positiv test. Så ja det er normalt å få en positiv test ca 2 uker etter befruktning. At du blødde i 7 dager har ikke noe å si, det som har noe å si er hvilken dag mensen startet.

Vært hos legen? Lykke til uansett hva som skjer! :hug:

Skrevet

Man regner en graviditet fra første dag av siste mens, så da er du 4 uker på vei nå og det er i uke 4 at det er normalt å få en positiv test. Så ja det er normalt å få en positiv test ca 2 uker etter befruktning. At du blødde i 7 dager har ikke noe å si, det som har noe å si er hvilken dag mensen startet.

Vært hos legen? Lykke til uansett hva som skjer! :hug:

Ja har vært hos legen.. er gravid. og må ta abort.

Skrevet

Lykke til :hug: :hug: :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...