AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 hei! de siste to dagene har jeg hatt forferdelig tannverk på grunn av en visdomstann som vil ut, det er så vondt at jeg ikke får sove og det går opp i hodet og ned i armen. det eneste som hjelper litt er å drikke kaldt vann og på en måte holde det i munnen på den siden det gjør vondt på, men det hjelper i ca. 3 minutter også er det tilbake.vet jeg burde dra til tannlegen, men jeg har nettopp flyttet for meg selv og har ikke råd. noen som har tips? Anonym poster: c5eb9b6be5682efd6256aa7140a653f9
Sugerøret Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Nå husker jeg ikke hva det heter,et middel som du kan stryke på gommene til unger som får tenner. Ellers vet jeg at Xylocain kan bli brukt,men usikker på om det er på resept. Ring tannlegen og hør om du kan få akutt hjelp (og faktura) eller en resept på noe som hjelper
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Nå husker jeg ikke hva det heter,et middel som du kan stryke på gommene til unger som får tenner. Ellers vet jeg at Xylocain kan bli brukt,men usikker på om det er på resept. Ring tannlegen og hør om du kan få akutt hjelp (og faktura) eller en resept på noe som hjelper Dette middelet er Xylocain
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Hei ts Kjøp deg en skyllemiddel som heter corsodyl på apoteket og skyll med det 2 ganger daglig. Ta smertestillende mot smertene. Ta gjerne paracet 500mg i kombinasjon med ibux. Det vil nok gå over . Det har mest sannsynloig gått betennelse i den tannkjøttlappen som dekker tannen som er på vei ut. God bedring Anonym poster: ed5b91f2e2cc6c624cb683067bf4d822
Sugerøret Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Dette middelet er Xylocain Ah,da var jeg i alle fall på rett spor heheh
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 tusen takk for svar etter to netter uten søvn og sikkert over førti paracet tok jeg endelig mot til meg og dro til tannlegen der jeg fikk skylt med saltvann og ble satt på pencillin var tydeligvis en betennelse i tannkjøttet rundt visdomstanna! Anonym poster: c5eb9b6be5682efd6256aa7140a653f9
Gjest Leirviking Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Blitt kvitt tannverken nå? Det er fæle greier, visdomstenner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå