Lillah Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Hei! Noen som kan anbefale noen seriøse og flinke dyretolker som kan snakke med døde dyr?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Mener du det? Jeg tror ikk det finnes så mange seriøse(eller fornuftige) personer som "snakker med døde dyr". Men hvis du virkelig ønsker å bruke penger på en person som mest sannsynligvis bare er flink til gjette og god på cold reading så er det visst Sissel Grana som er the hot shit om dagen. Hun tar bare i underkant av 2000 for en time på telefon. Anonym poster: 7a30914de09f802d5415709352e09bcc 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Må nesten skuffe deg, men ingen kan snakke med døde dyr. Det er bare mennesker som vil tjene penger på det 6
Lillah Skrevet 28. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2012 Personlig er jeg litt tvilende til det selv, men jeg har lest endel om dyretolking på nettet, og flere som er fornøyde. Men jeg aner rett og slett ikke hva som som gjorde hunden min syk, slik at han døde brått og uventet.. Om jeg må betale 1000 kr for å finne ut av det, så gjør jeg det gledelig! Vil med det samme spørre om ting jeg vet, for å se om det er seriøst.. Skjønner at det bør tas med en klype salt, men jeg er villig til å prøve det meste for å få svar..
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Aw kondolerer med vofsen din. Synd ikke dyrlegen kunne funnet årsaken da..
Lillah Skrevet 28. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2012 Aw kondolerer med vofsen din. Synd ikke dyrlegen kunne funnet årsaken da.. Takk for det Jeg antar at det var hjertet, siden han ble akutt dårlig, etter å ha gått kveldsturen sin. Og han var gammelt Hun som avlivet han var ikke dyrelege, men jobba på dyreklinikken. (Bekjent av svigermor), dette var på helg og natt, så det var egentlig stengt.
Lillah Skrevet 28. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2012 Men jeg vet ikke sikkert om det var det, så hadde vært godt å visst årsaken helt sikkert, og om han hadde hatt plager lenge..
humalla Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 Jeg vet ikke helt med døde dyr, men hadde en tolk på hunden min da han hadde en del problemer. Dyrlegene fant aldri ut hva det var, inntil dyretolken snakket med han. Tok behandling for alt og alt ble bra. I tillegg fortalte han om seg selv og oss familien hans. Detaljer dyretolken aldri kunne visst. Jeg trudde aldri på sånt, men etter flere samtaler med hunden min, er jeg 100% sikker! Jeg kan prøve å finne navnet hennes for deg, kan hende hu kan prate med døde dyr. Hørt at det går ann hvertfall. 1
Gjest Skrevet 28. november 2012 #9 Skrevet 28. november 2012 Nå er det nok lenge siden hunden døde, men 1000 kr hadde jeg heller brukt på obduksjon neste gang! Jeg har dessverre vært borti løgnere av slike folk bare, fortalt meg kun info de selv hadde kunne letet opp på nettet :/
Lillah Skrevet 28. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2012 Jeg vet ikke helt med døde dyr, men hadde en tolk på hunden min da han hadde en del problemer. Dyrlegene fant aldri ut hva det var, inntil dyretolken snakket med han. Tok behandling for alt og alt ble bra. I tillegg fortalte han om seg selv og oss familien hans. Detaljer dyretolken aldri kunne visst. Jeg trudde aldri på sånt, men etter flere samtaler med hunden min, er jeg 100% sikker! Jeg kan prøve å finne navnet hennes for deg, kan hende hu kan prate med døde dyr. Hørt at det går ann hvertfall. Oi, så utrolig bra!! :-) Hvis det ikke er vanskelig for deg å finne ut hvem det var, så vil jeg gjerne vite hvem det var.
Lillah Skrevet 28. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2012 Nå er det nok lenge siden hunden døde, men 1000 kr hadde jeg heller brukt på obduksjon neste gang! Jeg har dessverre vært borti løgnere av slike folk bare, fortalt meg kun info de selv hadde kunne letet opp på nettet :/ Ja, jeg har tenkt på det i ettertid, men akkurat der og da var jeg såpass i sjokk at jeg greide ikke å tenke klart.
Aurora M. Skrevet 29. november 2012 #12 Skrevet 29. november 2012 Mulig noen vil synes dette er litt makabert, men jeg tar sjansen. Når dyr blir avlivet hos veterinær og ikke eier ønsker dyret med seg hjem, blir det frosset ned til det blir sendt til kremering. Hvor lang tid det ligger der, avhenger av hvor du bor i landet og hvor ofte de som driver kremering kjører innom for å hente dyr. Det er fullt mulig å tine opp dyret og foreta en obduksjon dersom det er ønskelig, selv etter flere uker. Nå er det ikke sikkert du har muligheten for dette, og hvis ikke anbefaler jeg deg bare å prøve så godt du kan å tenke på at hunden din har det godt nå. Uansett hva det var, så lider den ikke lengre nå. Og du kommer heller ingen vei med å prøve å gjette deg til hva det var. Jeg anser "dyretolker" også som ren gjetning, og anbefaler deg heller å bruke pengene dine på noe som kan hedre vennen din sitt liv- et vakkert album, en fin ramme til å ha et bilde av han i el.lign. Ønsker deg alt godt. 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #13 Skrevet 29. november 2012 Av og til mister jeg litt troen på menneskeheten. TS, bruk pengene på en psykolog til deg selv Anonym poster: 7debd02034f246edd52cb9838c3696ba 3
Capricorn Skrevet 29. november 2012 #14 Skrevet 29. november 2012 Av og til mister jeg litt troen på menneskeheten. TS, bruk pengene på en psykolog til deg selv Anonym poster: 7debd02034f246edd52cb9838c3696ba Jeg mister troen på menneskeheten når jeg ser et empatiløst innlegg som dette. 3
Lillah Skrevet 29. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 29. november 2012 Mulig noen vil synes dette er litt makabert, men jeg tar sjansen. Når dyr blir avlivet hos veterinær og ikke eier ønsker dyret med seg hjem, blir det frosset ned til det blir sendt til kremering. Hvor lang tid det ligger der, avhenger av hvor du bor i landet og hvor ofte de som driver kremering kjører innom for å hente dyr. Det er fullt mulig å tine opp dyret og foreta en obduksjon dersom det er ønskelig, selv etter flere uker. Nå er det ikke sikkert du har muligheten for dette, og hvis ikke anbefaler jeg deg bare å prøve så godt du kan å tenke på at hunden din har det godt nå. Uansett hva det var, så lider den ikke lengre nå. Og du kommer heller ingen vei med å prøve å gjette deg til hva det var. Jeg anser "dyretolker" også som ren gjetning, og anbefaler deg heller å bruke pengene dine på noe som kan hedre vennen din sitt liv- et vakkert album, en fin ramme til å ha et bilde av han i el.lign. Ønsker deg alt godt. Hei! Når vi var hos dyrelegen så kunne hun fortelle at han "kremerings-mannen" kom en av dagene, fordi han ennå ikke hadde vært her denne måneden.. Så jeg antar at det er for sent. Dessuten synes jeg det er lite humant (joda, vet han var en hund og ikke menneske.. ) å tine han opp for å finne ut av det.. Mulig dyretolkning er ren gjetting, men jeg synes uansett at det er verdt det. Jeg har spurt om noen tilleggsspørsmål i tillegg til hva som feilte han. Hvis de svarene er helt på vidda, så vet jeg jo at det bare er tull - men å bruke noen hundrelapper på det, ser jeg uansett ikke på som noe stort tap, dersom jeg ikke får noe ut av det. En fin ramme er kjøpt inn, det samme er "urne" Mange vil sikkert synes jeg er spik spinna gæren her også, men jeg skal ta vare på asken etter han. Klipte også av han noen små hårtuster før han døde, halsbåndet er også tatt vare på.
Lillah Skrevet 29. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 29. november 2012 Av og til mister jeg litt troen på menneskeheten. TS, bruk pengene på en psykolog til deg selv Anonym poster: 7debd02034f246edd52cb9838c3696ba Vet du hva.. Det gjør jeg også, av å lese slike innlegg!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #17 Skrevet 29. november 2012 Jeg mister troen på menneskeheten når jeg ser et empatiløst innlegg som dette. Emoatiløst? Selvfølgelig er det fryktelig å miste en hund man er vokst opp med og var glad i. Men ethvert oppegående menneske skjønner at det ikke er mulig å ta kontakt med døde dyr. Da synes jeg faktisk at det er bedre at man tar kontakt med en psykolog som kan hjelpe til med de tunge tankene. At menneske for fullt tror på slike ting er bekymringsverdig. Anonym poster: 7debd02034f246edd52cb9838c3696ba 3
Lillah Skrevet 29. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 29. november 2012 Emoatiløst? Selvfølgelig er det fryktelig å miste en hund man er vokst opp med og var glad i. Men ethvert oppegående menneske skjønner at det ikke er mulig å ta kontakt med døde dyr. Da synes jeg faktisk at det er bedre at man tar kontakt med en psykolog som kan hjelpe til med de tunge tankene. At menneske for fullt tror på slike ting er bekymringsverdig. Anonym poster: 7debd02034f246edd52cb9838c3696ba Folk tror på spøkelser, at verden går under, på hekser og troll og nisser også.. På gud og andre guder enn han vi tror på. Skal alle de kontakte psykolog da, bare fordi at de tror på noe som ikke troende tror på?
Capricorn Skrevet 29. november 2012 #19 Skrevet 29. november 2012 Emoatiløst? Selvfølgelig er det fryktelig å miste en hund man er vokst opp med og var glad i. Men ethvert oppegående menneske skjønner at det ikke er mulig å ta kontakt med døde dyr. Da synes jeg faktisk at det er bedre at man tar kontakt med en psykolog som kan hjelpe til med de tunge tankene. At menneske for fullt tror på slike ting er bekymringsverdig. Anonym poster: 7debd02034f246edd52cb9838c3696ba Ja, det er empatiløst slik du plumper ut i en tråd som dette. Du må også bekymre deg for hele den religiøse verden..... Folk tror på mye rart uten å være skrullete av den grunn. Ha et litt mer åpent sinn. Skal love deg en mer fargerik verden da.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #20 Skrevet 29. november 2012 Folk tror på spøkelser, at verden går under, på hekser og troll og nisser også.. På gud og andre guder enn han vi tror på. Skal alle de kontakte psykolog da, bare fordi at de tror på noe som ikke troende tror på? Folk som tror på spøkelser og slikt er ikke noe bedre. Det er ofte slik at det ikke er de smarteste folkene som tror på slikt. Se gjerne på hvilke jobber de har og utdanning de har tatt. Jeg er selv ateist, men skjønner hvorfor folk er troende. Å sammenligne religion med dyretolk sier jo litt. Så da kan jeg jo kanskje få spørre hvor lang utdanning du har og hva du jobber med? Anonym poster: 7debd02034f246edd52cb9838c3696ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå