Gå til innhold

Menneskelig "kasterasjon"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til trådstarter, det finnes medikamentell behandling som mer eller mindre fjerner sexlysten helt hos både menn og kvinner, stort sett antidepressiva.

Disse medisinene har tildels store og stygge bivirkninger når man tar de for tilstander de ikke var designet for, så som likegyldighet til omgivelsene, man greier ikke å føle noe lengre uansett hvor bra eller dårlig det er.

Også ukontrollerte bevegelser, dårlig motorikk og nedstemthet.

Måtte selv slutte å kjøre bil etter en tids behandling.

Det finnes også kirurgiske inngrep på kvinner i likhet med menn, hva disse går ut på for kvinner har jeg ikke satt meg inn i.

Man får ikke dekket medikamentell evt. kirurgiske inngrep som reduserer sexlysten i Norge.

Det er også svært vanskelig å få en Norsk lege til å henvise til en utenlandsk klinikk med mindre man er dømt sexforbryter eller har andre tungtveiende grunner.

Dro selv til en utenlandsk klinikk for å få utført inngrepet, uten henvisning fra Norsk lege.

Det er dyrt selv i utlandet, men mulig i motsetning til i Norge.

For ordensskyld er jeg en heteroseksuell mann i 30 årene, ikke noen seksualforbryter.

Lykke til :)

Anonym poster: cecff4a24c09bf4a123ce929915ea4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble du noe klokere?

Litt, men kjenner meg ikke helt igjen. Uansett hva det er, må jeg til lege. Siden jeg er fri for ideer for hva det kan være. Så får jeg og legen gå videre derfra. Men takk :)

Anonym poster: 6a64553307dd49a329227629d63c3129

Skrevet

Til trådstarter, det finnes medikamentell behandling som mer eller mindre fjerner sexlysten helt hos både menn og kvinner, stort sett antidepressiva.

Disse medisinene har tildels store og stygge bivirkninger når man tar de for tilstander de ikke var designet for, så som likegyldighet til omgivelsene, man greier ikke å føle noe lengre uansett hvor bra eller dårlig det er.

Også ukontrollerte bevegelser, dårlig motorikk og nedstemthet.

Måtte selv slutte å kjøre bil etter en tids behandling.

Det finnes også kirurgiske inngrep på kvinner i likhet med menn, hva disse går ut på for kvinner har jeg ikke satt meg inn i.

Man får ikke dekket medikamentell evt. kirurgiske inngrep som reduserer sexlysten i Norge.

Det er også svært vanskelig å få en Norsk lege til å henvise til en utenlandsk klinikk med mindre man er dømt sexforbryter eller har andre tungtveiende grunner.

Dro selv til en utenlandsk klinikk for å få utført inngrepet, uten henvisning fra Norsk lege.

Det er dyrt selv i utlandet, men mulig i motsetning til i Norge.

For ordensskyld er jeg en heteroseksuell mann i 30 årene, ikke noen seksualforbryter.

Lykke til :)

Anonym poster: cecff4a24c09bf4a123ce929915ea4bd

Takk for informasjon:) Må nok ta den turen til legen i første omgang. Kan jeg spørre hvorfor du valgte å få gjort ett slikt inngrep? Du trenger ikke svare på det, men synes det kunne vært interessant på hvorfor menn går til ett slikt skritt? Jeg har ikke hørt om det før,men så er ikke ett slikt tema så vanlig akkurat, hverken når det gjelder menn eller kvinner.

Skrevet

Takk til alle som har kommet med råd,trøst og veiledning. Setter stor pris på det .Både fra kvinner og menn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...