Gå til innhold

Hvem ender ufrivillig opp alene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trikset er å ikke tilbringe for mye tid med dama.

jo, der er dere menn like, bruk og kast er alt dere klarer. ingen vits i engang å prøve å gå inn i en relasjon med dere.

Anonym poster: 0d7cf020cdad48e9f4639e74372abf75

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet

jo, der er dere menn like, bruk og kast er alt dere klarer. ingen vits i engang å prøve å gå inn i en relasjon med dere.

Anonym poster: 0d7cf020cdad48e9f4639e74372abf75

Du høres ut som en trivelig jente.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Du høres ut som en trivelig jente.

Dere blir et nydelig par! :hjerte:

Skrevet

Menn som ender opp alene: Snille og hyggelige tøfler midt på treet utseendemessig. Kvinner ønsker seg Bad Boys. Dvs de ønsker seg Bad Boys helt til de er i et forhold med en og planlegger barn, da vil de gjøre alt for å forvandle ham til en snill og hyggelig tøffel

• Liker 2
Skrevet

Menn som ender opp alene: Snille og hyggelige tøfler midt på treet utseendemessig. Kvinner ønsker seg Bad Boys. Dvs de ønsker seg Bad Boys helt til de er i et forhold med en og planlegger barn, da vil de gjøre alt for å forvandle ham til en snill og hyggelig tøffel

Ja, og det går jo ikke selvfølgelig.

Skrevet

Mitt største problem med jenter jeg møter er dette; at jeg får helt vondt i magen når de sier slikt og at jeg sier til meg selv at jeg aldri skal forårsake det samme. Så da ender jeg med å trå altfor varsomt, og skyver de fra meg i stedet. Særlig hvis jeg merker at de er interessert. Alt for å ikke såre.

Vet ikke jeg, kanskje er jeg litt ødelagt. Har egentlig til gode en lykkelig forelskelse, og et langvarig forhold er bare på drømmestadiet. Føler jeg er fanget i et paradoks der alle mine gode intensjoner bare fører til vonde følelser et eller annet sted på veien. Kanskje tror jeg ikke helt på lykken lenger.

Dater litt i perioder, men det sliter veldig på meg. Ikke fordi de jeg møter er bra folk, for mange er helt herlige. Men har alltid dårlig magefølelse, og hater meg selv for hver person jeg skuffer, eller kanskje kan skuffe. Så følger en lengre periode hvor jeg får opp lykkefølelsen gjennom jobb, trening og fritidssysler. Vet ikke hva jeg driver meg jeg. Folk sier jeg er et bra catch, men det frister liksom ikke å dra ut å prøve lykken engang. Føler jeg kaster bort så mye av lykken hver gang jeg prøver.

Men hvem er det jeg lurer? Kanskje har jeg intet å tape...

Herregud, hvem tror du at du er? Ett offer? Offer for alle andre sin skuffelse?

Verdens sentrum for sårende kjærlighet? Stakkars deg som har såret og skuffet liksom....

Hvis ikke du har fått det med deg så er alt dette en del av alt.

Og vi hadde ikke satt pris på kjærlighet om vi ikke hadde opplevd å bli såret en eller annen gang. Menneskets styrke er undervurdert. Man kommer seg videre. Uavhengig om du er den som såret...

Du lurer kun deg selv hvis ikke du åpner for at du kan bli lykkelig en dag uansett om du kanskje har såret, så lenge du er ærlig på din vei.

Anonym poster: a16e024e797ad69abaccb144e994a741

Skrevet

Derfor har jeg tatt noen grep, blitt mindre snill og kjører en hardere stil.

Skrevet

Slemme jenter ender ihvertfall ikke opp som alene. Er du ond og kontrollfreak er mennene gale etter deg. Er du derimot en snill jente er alle guttene utro mot deg. usj mannfolk er noen dumme dyr...ble så såret engang at jeg i en periode lekte med følelsene til gutter jeg holdt på med, fikk plutselig stor overmakt over menn og de var gale etter meg! :P var kanskje jævla ond, men aldri kontrollfreak

Anonym poster: 35792ff3db1f6ea26d473701b80e5a17

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

Meg! Rett og slett fordi jeg ikke er bra nok for de guttene jeg vil ha. Å senke standarden er i midlertid ikke aktuelt, så jeg prøver hele tiden å forbedre meg selv på utseendet, kunnskap og sosiale ferdigheter slik at jeg en dag kan velge på øverste hylle. Hvis jeg ikke lykkes så dør jeg heller ensom! :fnise:

Skrevet

Slemme jenter ender ihvertfall ikke opp som alene. Er du ond og kontrollfreak er mennene gale etter deg. Er du derimot en snill jente er alle guttene utro mot deg. usj mannfolk er noen dumme dyr...ble så såret engang at jeg i en periode lekte med følelsene til gutter jeg holdt på med, fikk plutselig stor overmakt over menn og de var gale etter meg! :P var kanskje jævla ond, men aldri kontrollfreak

Vet du hvorfor det blir sånn?

Jo, det er fordi at en slik gutt ikke forstår deg. Han forstår ikke hvorfor du oppfører deg som du gjør.

Og noe av det viktigste for et menneske er å kunne forstå.

Skrevet

Jo, det er fordi at en slik gutt ikke forstår deg. Han forstår ikke hvorfor du oppfører deg som du gjør.

trur nok at nøkkelen er å ikke gi så mye av seg selv først..viktig å få han til å lure på hva du står for....

er en del dem ikke skal forstå for å holde liv i bålen..slik fårdu makt og blir den sterke i forholdet

Skrevet

btw...det var ikke sånn at jeg ikke visste hva jeg holdt på med ;)

Skrevet

Jeg!

Jeg er middels pen, dvs. ikke pen nok til å være "pen" og ikke stygg nok til å være "stygg". Jeg har god utdannelse, grei inntekt, klarer meg fint alene. Kan plusse på med humoristisk sans og så lenge jeg blir behandlet rimelig greit så er jeg også ganske så snill og hyggelig. Faktisk lider jeg ikke en gang av PMS. ;)

I tillegg er jeg ansvarsbevisst og bare minimalt sjalu og klengete.

Og jeg har faktisk ikke katt en gang...

Likevel er jeg ufrivillig alene, ettersom de som jeg faller for, i regelen ikke faller for meg. Og er det gjensidig knall og fall så blir jeg i følge statistikken dumpet etter 1 år og 7 mnd.

• Liker 2
Skrevet

Og jeg har faktisk ikke katt en gang...

Likevel er jeg ufrivillig alene, ettersom de som jeg faller for, i regelen ikke faller for meg. Og er det gjensidig knall og fall så blir jeg i følge statistikken dumpet etter 1 år og 7 mnd.

Kanskje det er din negative holdning til katter som skremmer...? :)

Anonym poster: 67d8538c35ec5ba918271e89f01176fb

Skrevet

Kjenner jeg blir litt skremt av at det handler om å gå riktig frem for å få makt tidligst mulig i et forhold...?

Jeg synes det er vanskelig, å forstå menns intensjoner. Oppførselen er ofte lik, selvom "baktanken" kan være veldig varierende.

Har til dels gitt opp, fordi jeg har så trøbbel med selvbildet at jeg sannsynligvis går rundt med en usynlig vegg rundt meg som ingen slipper igjennom. Derfor ender jeg opp alene.

Skrevet

Jeg orker ikke det der er-du-interessert-i-meg-spillet, jeg skjønner virkelig ikke poenget (og følgelig går alle potensielle forhold i dass, ofte før jeg aner at det i det hele tatt er noe på gang), men jeg kan sikkert få det fryktelig fint i et lite hus på landet med en 2-3 katter dersom all else fails. Katter vil jeg for øvrig ha uansett. Samtidig betyr mangel på partner at det ikke er noe som holder meg igjen fra å gjøre akkurat som jeg vil - jeg kan søke meg inn i utenrikstjenesten og leve det karrierelivet jeg har hatt lyst til siden barneskolen - det hadde uansett ikke fungert med en partner, og således er det egentlig ikke noe tap på den måten. Bortsett fra at forhold sikkert har sine gode sider også.. :klo:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det er din negative holdning til katter som skremmer...? :)

Anonym poster: 67d8538c35ec5ba918271e89f01176fb

Neida, tvert i mot. Jeg liker katter, jeg. Faktisk liker jeg dem alt for mye til at jeg vil ha dem gående hjemme alene når jobben hodestups sender meg ut på reiser eller jeg må jobbe overtid. :ler:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Med mindre min lille niese lykkes med sin plan om å finne meg en kjæreste så hun kan få søskenbarn, så ender jeg nok opp som singel til evig tid. Jeg satt her og nikket gjenkjennende til Catas innlegg i denne tråden.

Skrevet

trur nok at nøkkelen er å ikke gi så mye av seg selv først..viktig å få han til å lure på hva du står for....

er en del dem ikke skal forstå for å holde liv i bålen..slik fårdu makt og blir den sterke i forholdet

btw...det var ikke sånn at jeg ikke visste hva jeg holdt på med ;)

Nei, jeg forsto det sånn at du visste nøyaktig hva du drev med.

Men problemet er da altså at han ikke forstår hva du egentlig holder på med. Dette er absolutt ingen bra måte å behandle noen på. Så det må du slutte med.

Skrevet

Sånne jenter som deg FORTJENER å ende opp alene, ensomme og ulykkelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...