Gå til innhold

Smerter etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten hadde en mildt sagt heftig helg. Men er det normalt å være skikkelig sår innvendig etter sex? Føles som jeg har blitt banga så sinnsykt i eggstokkene, orker nesten ikke røre meg.. Kan man få indre skader etter sex?

Anonym poster: effea339990f254e4e49c2fad39f36f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det skal godt gjøres å få indre skader etter sex om dere ikke har brukt noe annet enn hans penis i din vagina, men livmoren er jo også en muskel og den kan bli temmelig støl ;^)

Har du smerter under selve samleiet også eller kommer de etterpå? Har du opplevd det samme før?

Det er vanlig å bli sår ved friksjonsbasert sex, det kan være ekstra dersom du har soppinfeksjon eller andre greier som irriterer slimhinnene - eks latex alergi fra kondomer eller lignende. Sæd kan også gjøre vagina mer sår, så om han kom inni deg flere ganger kan det forklare problemet.

Ta kontakt med lege dersom det ikke blir bedre i løpet av en dag eller to - better safe then sorry!

Skrevet

Takk for svar! Har aldri smerter under samleie nei, kjennes som jeg er skikkelig støl og klarer såvidt å gå bare.. Men bedre i dag :) Er vel kanskje det at det ble så mye sex og sæd at jeg ble litt sliten nedi der :)

Anonym poster: effea339990f254e4e49c2fad39f36f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...