Gå til innhold

Han er så utrolig "på"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr, og han er veldig ålreit og alt det der(egentlig veldig, han er den første som har "noe" som ikke de andre har). Vi har snakket om sex flere ganger, og har hatt oralsex. Han har skjønt at dette mest sannsynligvis vil ende opp med sex, og det har vært i tankene mine også. Vi er riktignok på datern, så det er ikke bare sex.

Mitt problem er at han er så på. Ikke at jeg føler han presser meg(litt det også, men det kan jeg tåle), men at han skal kline offentlig og lignende. Jeg er egentlig ikke komfortabel med det, og tenner ikke så mye på råklining heller, med mindre det er i en setting der det er tydelig at vi skal ha sex samme kveld og at det er bygget opp til det. Selv ikke da foretrekker jeg å kline offentlig, men jeg liker subtil teasing og berøringer som får det til å ile i kroppen. Han har jo den makten over meg også, jeg er jo kjempebetatt av han, så hver berøring er jo som ild. Helt til det blir for mye, og jeg bare får lyst til å trekke meg unna og flykte fordi det hele føles bare rart og ikke særlig sexy.

Det har bare skjedd en gang(men tendensene har vært der før), men hvordan i all verden skal jeg forhindre at det skjer igjen uten å virke avvisende og kald?

Det skal nevnes at jeg ikke har vært forelska på lenge, og at jeg derfor er litt usikker når det kommer til sexen. Det høres helt merkelig ut, men for første gang på lenge så betyr sexen noe for meg, og jeg blir bare forvirret av det hele.

Hva kan jeg si for at han skal skjønne at jeg ikke finner dette tennende? Jeg skjønner at han vil ha meg(jeg er jo uimotståelig, haha), men må han kaste seg over meg som om jeg er rått kjøtt? Han er ganske ung, men ikke så ung(24 år gammel, men tydeligvis lenge siden han har ligget med noen, siden han sier han bare ligger med jenter han er interessert i).

Anonym poster: cc7cd21921e11b6dfcf7e7641bf223d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han bare er ute etter sex og ønsker å få igang sakene så fort som mulig?

Anonym poster: b2aa726d478627abb6cad86e76f211ee

Skrevet

Jeg har selvsagt tenkt tanken selv, men har ingen grunn til å tro det ettersom vi har en sånn halvveis lang historie bak oss. Tror nok det er det som gjør han så ivrig også, at han har hatt meg i tankene seksuelt helt siden i våres, selv om vi ikke har hatt jevnlig kontakt. Han har spurt våres felles venninne flere ganger om meg, så han er ikke bare ut etter å pløye over meg(tror jeg).

Jeg tror dette bare er måten han er ivrig på, og det er ikke rart med tanke på at jeg har gitt han inntrykket av at jeg vil ligge med han og at vi har ventet "lenge" allerede. Vi har ligget nakne sammen flere ganger, og han har absolutt hatt muligheten, men vi har allikevel "bare" hatt oralsex. Jeg ville ikke sagt nei om han prøvde seg på mer. Jeg lurer på om han vil bevise noe, siden jeg får han til å komme, men han enda ikke har fått meg til å komme.

Det skal sies at jeg ikke hadde hatt noe imot om han var "på", på en litt mer subtil og diskret måte.

Aldri vært borti lignende.. Veldig merkelig, og vanskelig å forholde seg til. Lurer på om jeg faktisk skal vente med sex, siden det åpenbart er så viktig for han. Finne ut om han bare er veldig kåt eller om dette er noe som kan såre meg. Da må jeg nok være litt direkte mot han, men skal finne en måte der jeg ikke pusher han vekk.

Anonym poster: cdf9a110949ad72f6f84cc012fbab509

Skrevet

Hadde han vært "av" hadde det vært feil også. I datingfasen er det utrolig vanskelig å finne en balansegang som begge er komfortable med. Når den ene er klar, er ofte den andre ikke der enda. Og venter man for lenge er det også feil. Det skal pokker ikke være enkelt. Kommunikasjon er nøkkelen til alt.

Skrevet

Jeg er fast bestemt på å gi han en sjanse, om han enn klumser det litt til, og kan fint være åpen om problemet. Mitt problem ligger nok mer i at jeg har eksamen for tiden, og dermed ikke har mulighet til å møte han, og tankene får surre. Og sånn vil det forbli i et par uker til..

Jeg tror jeg bare får kommunisere hva jeg tenker, så kan han velge selv hva han velger å gjøre med det. Jeg er bare så redd for å såre han, eller få han usikker.

Hadde vi bare vært den typen som trives med å snakkes på sms/chat... Sukk. Men jeg vet at han er der, klar for å møte meg, når jeg er ferdig med eksamen, så jeg bekymrer meg ikke for det i det minste. Jeg bekymrer meg mer for at jeg på et eller annet tidspunkt må si "hey, du må roe den ned, dette tenner ikke meg" eller "hey, jeg er faktisk interessert, og da foretrekker jeg å vente litt med sexen til jeg vet hvor vi er på vei". Det stresser meg litt. Jeg er ikke vant til å være i denne situasjonen.

Anonym poster: cdf9a110949ad72f6f84cc012fbab509

Skrevet

Du kan si det rett ut, samtidig som du gir et kompliment og sier det med vennlighet. Han vil forstå og tilpasse seg. Kan aldri tenke meg at han blir såret og trekker seg unna. For eksempel ...

"jeg syns vi har det kjempefint når vi er sammen, jeg stråler litt innvendig etter å ha møtt deg ... jeg må bare si en ting jeg har tenkt litt på, vet ikke helt hvordan jeg skal si det... jeg syns egentlig du er litt for fysisk og åpenlys for min smak, spesielt når vi er ute blant andre folk. Er ikke vant med offentlig kyssing/klining/dogging (hah!) og heller ikke komfortabel med det rett og slett ... jeg er ikke den type jente. Men som sagt, jeg liker deg godt da, vil bare fortelle deg hvordan jeg føler!" *smil*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...