Gå til innhold

Underlivet mitt lukter mye!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så frustrert :(

Underlivet mitt lukter! Jeg har prøvd sånn gele-lignende krem som man skulle putte oppi vagina og klemme det ut. Det funka ikke. Jeg har nå funnet ut at det kun er utsiden som lukter. Innsiden lukter absolutt ingenting.

Jeg dusjer hver dag og bruker ikke såpe med parfyme der nede heller. Kun intim. Bruker heller ikke intimservietter.

Noen som har noen råd? Det er vel ikke sånn at underlivet skal lukte så mye tror jeg, men har ikke luktet på andres underliv så jeg vet ikke.

Det er en spesiell lukt. Sur reke vil jeg kanskje si det lukter.

Hjelp? :(

Anonym poster: 0d113f8ee005bf0fa58d6d9aff42c434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakteriell vaginose? Google det. Hvis symptomene stemmer, dra til fastlegen.

Skrevet (endret)

ta deg en tur til lege slik at han kan ta en titt på fetta di. det kan være noe soppaktig greier.

Tegn til BV er vaginal lukt med unormal utflod, ha en sterk fisk-lignende lukt etter samleie, og brenning, kløe, svie eller rundt skjeden. BV kan være seksuelt overført.

Endret av andas
Skrevet

Kan ikke være BV. Mitt underliv lukter bare. Har ikke noen av de andre symptomene. Har heller ikke hatt sex, så jeg kan jo ikke ha fått det heller!

-TS

Anonym poster: 7ba09a8932b5dfcbac7bc244d933ecf2

Skrevet

Kan ikke være BV. Mitt underliv lukter bare. Har ikke noen av de andre symptomene. Har heller ikke hatt sex, så jeg kan jo ikke ha fått det heller!

-TS

hva med skjedebetennelse?

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Om det ikke er noe medisinsk (som ingen av oss kan si noe om), har du vurdert eddik/eplecidereddik? Det dreper det meste av lukt.

Gjest Stygg-Grim
Skrevet

Det er en spesiell lukt. Sur reke vil jeg kanskje si det lukter.

Hjelp? :(

Vent....er det ikke sånn dere skal lukte?

Skrevet

Ikke bruk intimsåpe heller, bruk kun vann når du vasker deg nedentil! Man kan få BV uten å ha hatt sex. Men vi kvinner pleier å lukte litt nedentil, feks når vi tørker oss på do så gnur vi urinlukten utover, avføringslukten og. Noe av lukten forsvinner selvsagt, men noe blir igjen.

Anonym poster: 947453c0e2381039080ba505ab511e65

• Liker 1
Skrevet

hva med skjedebetennelse?

Symptomene på det er jo kløe, svie og utflod. Jeg klør ikke, svir ikke og har ikke hatt noe forandring i utflod. Utfolden er med andre ord helt normal, og det er ikke mye i det hele tatt.

Men takk for at du prøver å hjelpe!

-TS

Skrevet

Om det ikke er noe medisinsk (som ingen av oss kan si noe om), har du vurdert eddik/eplecidereddik? Det dreper det meste av lukt.

Men svir ikke det? Kan jo prøve da!

Takk! :)

-TS

Skrevet

Vent....er det ikke sånn dere skal lukte?

Jeg vet ikke jeg. Har aldri luktet på andre kvinner.

-TS

Skrevet

Ikke bruk intimsåpe heller, bruk kun vann når du vasker deg nedentil! Man kan få BV uten å ha hatt sex. Men vi kvinner pleier å lukte litt nedentil, feks når vi tørker oss på do så gnur vi urinlukten utover, avføringslukten og. Noe av lukten forsvinner selvsagt, men noe blir igjen.

Anonym poster: 947453c0e2381039080ba505ab511e65

Takk!

-TS

Skrevet

Bruk kun bomullstruser og kokvask dem på minst 60, helst 90 grader. Ikke ha på undertøy på natta, det er hjelper å få luft til. :)

Og om det ikke gir seg så er det smart med en tur til legen :)

Anonym poster: 8812d37f126f853fb611ab4a84f9e6cd

Skrevet

-TS

Du må absolutt ikke ha hatt sex for å få BV, ikke må du ha alle symptomene heller. Gå til legen, da vil du fort få svar på hva som er galt.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Men svir ikke det? Kan jo prøve da!

-TS

Om du ikke har små kutt, så svir det ikke. Anbefaler absolutt legebesøk først!

Skrevet

Bruk kun bomullstruser og kokvask dem på minst 60, helst 90 grader. Ikke ha på undertøy på natta, det er hjelper å få luft til. :)

Og om det ikke gir seg så er det smart med en tur til legen :)

Anonym poster: 8812d37f126f853fb611ab4a84f9e6cd

-TS

Skrevet

Vasker/skyller du godt mellomkjøttet? Der kan det sette seg mye som lukter.

Anonym poster: b504c4fa6cf801b6b51370c3c4c755b2

Skrevet

Skjedekatarr/Bakteriell Vaginose er det samme.

Man må ikke ha hatt sex for å få det, og man trenger heller ikke å ha alle symptomene som kløe og svie feks. Det er faktisk mer relatert til sopp.

Gå til lege så får du medisiner.

Anonym poster: 72370a8d8be450bab3139a7d1ff717fa

Skrevet

Dusj hver kveld, og skyll deg der nede kun med vann (for å få vekk dagens urin).

Bytt truse hver kveld.

Dette burde hjelpe :)

Jeg merker at hvis jeg slurver med å bytte truse (altså ikke bytter hver kveld, men venter til morran etter), så er det mye sterkere lukt, så kan hende det lukter vel så mye av trusa som av "deg" ?

Anonym poster: a90548ef54f7f71014e67e98b78c4211

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...