Gå til innhold

P-ring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å bruke p-ring? Fordeler og ulemper?

Anonym poster: 0c8fbab6d2d1bf3ffdf3965657674a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man slipper å ta piller hver dag, det er vel den eneste fordelen som jeg merket :) Den er lett å få inn og ut syns jeg.

Jeg sluttet å bruke ringen fordi menssmertene ble så kraftige med den. Jeg hadde vondt flere dager før mensen og under ca hele mensen. Og det var ikke bare litt vondt, det var så vondt at jeg knapt klarte å være på jobb, og paracet og ibux hjalp ikke. Jeg brukte ringen i ca 1 år fordi jeg håpet at smertene ble mindre etterhvert men det ble de ikke. Så da ble det piller på meg igjen siden jeg da har milde smerter i 1-2 dager. Selv med null hormon-prevensjon så har jeg ikke så sterke menssmerter som med ringen.

Noen opplever at kjæresten kjenner ringen under sex, det gjorde ikke min kjære. Ringen kan taes ut men ikke lenge hver gang og ikke ofte heller. Siden man ikke tar piller hver dag så må man huske å følge med så man tar den ut og setter inn en ny til rett tid.

Jeg vet om flere som ikke har disse problemene med p-ring, så jeg trur at du bare må prøve det hvis du har lyst :)

Anonym poster: 7da9868b49d783a213876a5cef756760

Skrevet

Okei, ja må nesten bare prøve. Smerter er vel individuelt tenker jeg! Men fint å høre litt om andres opplevelse. Jeg bare synes den ser så stor ut å ha sittende innvendig hele tiden, men det blir vel som med ob at man blir så vant til det at man ikke kjenner den lenger. :)

Anonym poster: 0c8fbab6d2d1bf3ffdf3965657674a70

Skrevet

Jeg har god erfaring med p ringen. Eneste jeg sliter litt med er at jeg glemmer å ta den inn igjen etter samleie, det er viktig å huske på, den skal inn i igjen :)

Hvis du er redd for at du kjenner p ringen når du har den i deg, så er ikke det tilfelle, du kjenner den ikke :)

Lykke til :)

Skrevet

jeg er veldig fornøyd. Kjenner den ikke, min eks kjente den noen ganger under sex og noen ganger satt den på han da han trakk seg ut. Da er det bare å skylle den å sette den inn igjen. Jeg har ikke hatt noe bivirkninger av den :)

Skrevet

Jeg har brukt p-ring noen år nå og er veldig fornøyd :)

Kjæresten min kjenner den heller ikke.

Men i motsetning til brukeren over meg så har jeg fått mindre og kortere blødninger, mindre smerter og det er kun dagen før mensen kommer at jeg er litt i ulage når det gjelder hormoner.

Tidligere slet jeg med kraftige smerter og blødninger, så jeg kan ikke si meg annet enn fornøyd.

Anonym poster: 5454f0ca0802fd1ba6d9cf7e992fd8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...