AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 I går hadde jeg øreverk hele dagen, av en ganske sterk type. Som det gamle ørebarnet jeg er, fikk jeg litt flashback. Fikk ikke sove i natt, mange rare lyder i øret, skrape- og sprake.. Sa så det "smell", og jeg kjente det rant inne i øret, og det har væsket siden (tok en bomullsdott i øret i natt), kommer en gul-rød væske. Hvis den sprakk, er det egentlig noe farlig? Har hatt dren osv. før.. Hilsen frøken legeskrekk. Anonym poster: 1b5ffcc55b77d4914c5aa25abc63190f
Capricorn Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 I går hadde jeg øreverk hele dagen, av en ganske sterk type. Som det gamle ørebarnet jeg er, fikk jeg litt flashback. Fikk ikke sove i natt, mange rare lyder i øret, skrape- og sprake.. Sa så det "smell", og jeg kjente det rant inne i øret, og det har væsket siden (tok en bomullsdott i øret i natt), kommer en gul-rød væske. Hvis den sprakk, er det egentlig noe farlig? Har hatt dren osv. før.. Hilsen frøken legeskrekk. Anonym poster: 1b5ffcc55b77d4914c5aa25abc63190f Høres kjent ut. Hadde du intense smerte idet den sprakk? Altså når smellelydene kom? Min har sprukket noen ganger og da er det som om noen slår på en tromme inni der. I tillegg er det ekstremt vondt når det står på, men blir bedre når væsken renner ut.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Høres kjent ut. Hadde du intense smerte idet den sprakk? Altså når smellelydene kom? Min har sprukket noen ganger og da er det som om noen slår på en tromme inni der. I tillegg er det ekstremt vondt når det står på, men blir bedre når væsken renner ut. Nei, hadde ingen spesielle smerter når den sprakk, annet enn de "bølgende" smertene som hadde vært hele dagen, og som fortsatt er der. Kan jeg bare la det være? Hvor lenge skal det væske? Anonym poster: 1b5ffcc55b77d4914c5aa25abc63190f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Dra til legen for å sjekke det ut Anonym poster: 1dd13115118285bcf4cbe7e67ea74f78
Capricorn Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Nei, hadde ingen spesielle smerter når den sprakk, annet enn de "bølgende" smertene som hadde vært hele dagen, og som fortsatt er der. Kan jeg bare la det være? Hvor lenge skal det væske? Anonym poster: 1b5ffcc55b77d4914c5aa25abc63190f Nei, du burde ta en tur til legen. Det kan væske litt utover dagen. Han bare kikker inn der og ser på trommehinna. Gjør ikke vondt. Så får du sikkert noen dråper som skal lindre. Ikke farlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå