Gå til innhold

han var utro over lengre tid og skrev han elsket henne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag 7 måner etter utroskape har vi fått det VELDIG bra og vi elsker hverandre og har 3 barn sammen.

føler vi er kommet nermere innpå hverandre, og tror aldri igjen han vil gjøre åss så vondt igjen.

MEN er noe som plager meg enormt :(

"sneik" på tlf hannes hær om dagen noe han synes er helt greit for og evnt kunne bygge opp ny tillit.

da oppdaget jeg en melling han har sendt henne mens de holdt på dær det sto elsker deg.

(han er ikke teknisk av seg, så han har rett og slett ikke fått slettet mellingen)

Elsker deg liskom??

har snakket om det i timesvis i natt og jeg har vert så ufattelig lei meg :(

han sier han overhode ikke elsket henne.

hva får han til å skrive det da :/?

de hadde et "forhold" på 3 månder dær vi hadde den verste tiden i våres forhold på 8 år!

men elske noen på så kort tid???

så når han sier han elsker meg nå føler jeg han kanskje ikke mener det med tanke på han tydligvis har det for vane og bare slenge det ut til gud og hver mann!

kan han faktisk sakt han elsket henne og ikke ment det??

Anonym poster: c3bccdf55aa71d2c202c4279cc1fd059

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at han kan ha vært forelsket i henne, og derfor sagt det.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke godt å si,men tror nok ikke han noen gang kommer til å si det til deg,vis han virkelig elsket henne.

Anonym poster: 0e894dae78b4fa3625a8a21b96fcc58e

• Liker 1
Skrevet

Er ikke godt å si,men tror nok ikke han noen gang kommer til å si det til deg,vis han virkelig elsket henne.

Næi jeg gjør nok ikke det :(

Får vel bare la tankene ligge og tenke som så at det var meg han ville tilbake til og at han er fullstendig ferdig med kvinnen som har stått som en fristelse i åresvis!

Skrevet

Nå skal jeg være litt brutalt ærlig her.Jeg har/er elskerinne til en på tredje året,går ikke en dag uten at han sier han elsker meg,hjemme sier han at jeg er en syk dame som vil ødelegge livet deres.Hvem han snakker sant til vet ikke jeg!!!!

Skrevet

Det var nok bare noe han skrev mens han var inne i den rosa boblen, med skylapper og hørselsvern på. Ikke gnag mer på det.

• Liker 1
Skrevet

Regner med at han kan ha vært forelsket i henne, og derfor sagt det.

ja da er vi sannelig forskjellig vi mennesker!!

har vert forelsket mange ganger, og har aldrig sakt elsker deg!!

Men han var snar og si til meg og at han elsker meg, så han vet vel ikke helt hva det innebærer ;)

jaja, han er MIN nå!

og han vet at en feil til så er det på hue og reva ut!

jeg har nok av friere og velge mellom så er ikke redd for det :)

men jeg elsker virkelig den hær mannen min, og jeg vet hva det vil si å elske ;)

Skrevet

håper det Havbris :)

Skrevet

Nå skal jeg være litt brutalt ærlig her.Jeg har/er elskerinne til en på tredje året,går ikke en dag uten at han sier han elsker meg,hjemme sier han at jeg er en syk dame som vil ødelegge livet deres.Hvem han snakker sant til vet ikke jeg!!!!

hoff så brutalt :/

min mann har heldigvis avsluttet sitt forhold!

men at den andre kvinnen fikk høre de ordene av han, irriterer meg grønn!!

er JEG og kun jeg som skal høre fra mannen min at han elsker meg! :(

Skrevet

You make me sick!

• Liker 6
Skrevet

vi må væl bare innse det er mange elskerinner og elskere dær ut.

håper bare aldri igjen jeg får oppleve det svinriet :sinnatagg: og at min mann er ferdig med sånn tull.

er jo og trist for de som lar seg "lure", før sånn som jeg forstår det drar som regel mannen hjem igjen og vet han vil ha kvinnen i sitt liv.

i mitt tilfelle så er det meg den hær gangen!

Skrevet

Hei

jeg opplevde det samme. Jeg vet ikke om han mente det eller ikke, tror vel at en del av ham mente det akkurat når han sa det. Uansett, holdt jeg på å bli gal av å tenke på det, så jeg fant ut at gjort er gjort og sagt er sagt. Dere har det bra nå, det er det viktigste. Jeg tror mange sier slikt i øyeblikket, jeg kunne nok gjort den feilen selv var situasjonen snudd på hodet. Vet hvor lett fantasi kan skygge for virkelighet, i ettertid så han jo hvem han ville være med: DEG.

Anonym poster: 1f527235dfd8fc19a609794efac4c392

Skrevet

Hei TS!

Må si at jeg synes at du er utrolig tøff som kan elske han etter at han var utro mot deg, du er virkelig tøff.

Jeg hadde aldri i livet klart det, har opplevd utroskap av min eks flere ganger og tilgitt gang på gang, til jeg ikke kunne mer, da dro jeg. Enten så kan man tilgi og leve med det, eller så kan man ikke tilgi og gå videre, det finnes ikke andre alternativer.

Det med den mld, slett den du om ikke han klarer det, det vil på en måte bli en fin avslutning på det.

Og da må du bestemme deg for å ikke se bakover men fremover, det er ikke uten grunn at det kalles for fortid. Det vil bære tære på deg, om du fortsetter å tenke på det. Det er ikke nok å bare si JEG ELSKER DEG, man må kunne vise det, og for min del så synes jeg at å vise det er så myeee bedre og betyr uendelig mye, enn å si det hele tiden.

Ønsker dere all lykke!

Anonym poster: f2b7dd6ccd698992726c9dd96dc04904

• Liker 2
Skrevet

Vedr. det om han mente det han sa om at han elsket henne; Jeg tror det er mange definisjoner omkring det å elske noen.

Tipper at det dreide seg om forelskelse fra hans side. Det er veldig oppslukende følelser akkurat når man er i den situasjonen. Men disse følelsene (forelskelse) kan være kortlivede.

Det å elske noen i ordets riktige forstand er ofte noe som kommer over tid og som er nærmest betingelsesløst.

Jeg har bare meg selv å gå ut i fra noe som alle andre har også.

Hvordan vet vi at vi definerer det å elske likt? Hvordan vet vi om vi elsker på samme måte? Hvordan vet vi at vi ikke alle kan elske på flere en en måte?

Hvordan vet vi at alle er i stand til virkelig å elske?

Selv så tror jeg at det å elske noen; dvs ekte kjærlighet har noe med å se en annens smerte og lide med ham/ henne og å se den andres drømmer og håp og håpe med den andre og å hjelpe og så langt en kan lindre den andres lidelser og problemer!

Skrevet

Jeg tror han sa det for å få innpass i buksene hennes.

• Liker 1
Skrevet

ja da er vi sannelig forskjellig vi mennesker!!

har vert forelsket mange ganger, og har aldrig sakt elsker deg!!

Men han var snar og si til meg og at han elsker meg, så han vet vel ikke helt hva det innebærer ;)

jaja, han er MIN nå!

og han vet at en feil til så er det på hue og reva ut!

jeg har nok av friere og velge mellom så er ikke redd for det :)

men jeg elsker virkelig den hær mannen min, og jeg vet hva det vil si å elske ;)

Nei dakar lille gutt, han har ikke lært seg hva det betyr ennå! :)

En mann som slenger elsker deg hit og dit å er utro. Joda han er din, score!

Er en ting å ha sex en gang å angre som en hund, en annen å skrive elsker deg til elskerinna si. Hiv han på hue å ræva ut

Skrevet (endret)

Var det ikke sånn at dere har hatt flere brudd i forholdet deres, og at dere begge har funnet dere andre under disse bruddene?

Nå senest hadde jo du selv innledet et forhold til en annen, men tok tilbake mannen da han ville tilbake igjen?

Er vel ikke noe utroskap det er snakk om her, men at begge parter hadde andre kjærester en stund?

Her er jo tråden der du skriver om det:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=678845

Endret av Majott
Skrevet

Stakkars unger, så ustabile foreldre =(

Anonym poster: b48128a0817181bb65bb687ba17502b5

Skrevet

Stakars Kvinneguiden som tiltrekker seg så mange ustabile mennesker. :(

Anonym poster: 4aad7460e2ad72282d75c3e1075c18d9

Skrevet

Når han har hatt et forhold på si så lenge er det nok mye man må fordøye. Dette er kanskje noe av det verste, men regner med at det også var en hel del løgn og annen drit også.

Syns det er sterkt gjort av deg å tilgi han. Men har du klart det? Kommer dette alltid til å henge over forholdet deres som en mørk sky? At han hele tiden nå må bevise seg for deg pga den dritten han gjorde da?

Anbefaler en ekteskapsterapaut så dere får snakket ut om dette med en som kan se objektivt på det, også får dere sortert tankene deres litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...